IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ο Daniel Ricciardo με Red Bull στην pole position του F1 GP του Μονακό


Ο Daniel Ricciardo με Red Bull πέτυχε την πρώτη του pole position στο Grand Prix του Μονακό με τη νέα πάρα πολλή μαλακή γόμα P Zero Purple, η οποία έχει αποδειχθεί ότι είναι πάνω από 0,5’’/γύρο ταχύτερη απ’ ό,τι η πολλή μαλακή γόμα P Zero Red. Αυτό την έκανε την κύρια επιλογή για τις κατατακτήριες δοκιμές, όπου χρησιμοποιήθηκε απ’ όλους τους οδηγούς από την αρχή μέχρι το τέλος, με την εξαίρεση της Force India, η οποία χρησιμοποίησε τα πολύ μαλακά ελαστικά στο Q1 και Q3 και τον Ricciardo, ο οποίος στο Q2 τον καλύτερο χρόνο του με τα πολύ μαλακά ελαστικά κι έτσι θα ξεκινήσει τον αγώνα μ’ αυτή την γόμα. Ο χρόνος της pole position του Αυστραλού ήταν 1’13’’622, σχεδόν 1,5’’ πιο γρήγορος από την pole position του 2015 κι επίσης το ρεκόρ χρόνου στο γύρο του αγώνα.
 
Με το σιρκουί ανοικτό στην κανονική κυκλοφορία μετά από τον αγώνα GP2 την Παρασκευή (26 Μαΐου 2016) και τις ελεύθερες δοκιμές της Πέμπτης (25 Μαΐου 2016), το σύνηθες πρότυπο της εξέλιξης της πίστας στο Σαββατοκύριακο ενός Grand Prix ποτέ δεν ακολουθείται στο Μονακό. Ως αποτέλεσμα, οι τελικές ελεύθερες δοκιμές το πρωί του Σαββάτου ήταν μέγιστης σημασίας για τη μέτρηση των επιπέδων πρόσφυσης πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές. Οι θερμοκρασίες στην πίστα έφτασαν τους 48 βαθμούς Κελσίου κατά τη διάρκεια των προκριματικών: οι υψηλότερες σε όλο το Σαββατοκύριακο μέχρι τότε. Όπως συμβαίνει συχνά στο Μονακό, υπήρξαν διακοπές λόγω επεισοδίων στη διάρκεια των προκριματικών. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο ασφαλείας στον αγώνα, θα έχει μεγάλη επιρροή στη στρατηγική και στο αποτέλεσμα. Η Pirelli αποκάλυψε εδώ στο Μονακό τα νέα φαρδύτερα ελαστικά για το 2017, όταν η Formula 1 θα εισάγει ορισμένες σημαντικές αλλαγές που θα πρέπει να επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τις διαστάσεις των νέων ελαστικών.
 
«Το Μονακό προάγει τη συνήθη συναρπαστική περίοδος κατατακτήριων [δοκιμών], που ενισχύεται από το γεγονός ότι ο καθένας ξέρει ακριβώς πόσο σημαντικές είναι, δεδομένης της δυσκολίας της προσπέρασης», λέει ο κ. Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli. «Το Μονακό ήταν ανέκαθεν ένας αγώνας με μία στάση. Ωστόσο, θεωρητικά, μια στρατηγική με 2 pit stop είναι ταχύτερη, τώρα που έχουμε εισαγάγει τα ultrasoft ελαστικά», εξηγεί ο κ. Hembery. «Θεωρία και πράξη είναι συχνά αρκετά διαφορετικές όμως, γι’ αυτό πρόκειται να είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε τις στρατηγικές επιλογές που θα έχουμε αύριο [Κυριακή 29 Μαΐου 2016]. Η φθορά και η υποβάθμιση [των ελαστικών] ήταν χαμηλή κατά τη διάρκεια της Πέμπτης [26 Μαΐου 2016], ακόμη και στα ultrasoft, αλλά με περισσότερο τρέξιμο σε αυτή τη γόμα σήμερα [Σάββατο 28 Μαΐου 2016] οι ομάδες έχουν μάθει τρόπους για να μειώσουν ακόμη περισσότερο τους χρόνους», είπε.

Η ιδανική στρατηγική του αγώνα, κατά την εκτίμηση των ειδικών της Pirelli, είναι με 2 στάσεις, που στην πραγματικότητα θεωρητικά είναι η πιο γρήγορη στο Μονακό, αλλά δεν λαμβάνονται υπόψη τα προβλήματα της κυκλοφορίας και τα προσπέρασμα, δύο από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στο πριγκιπάτο. Έτσι, στην πραγματικότητα, μία στρατηγική με μόνον ένα pit stop, θα μπορούσε να είναι πιο πιθανή για τον αγώνα. Η ιδανική επιλογή στη στρατηγική μιας στάσης, είναι η εκκίνηση με τα πάρα πολύ μαλακά ελαστικά και αλλαγή στα πολύ μαλακά στον 18ο γύρο. Η ταχύτερη στρατηγική με 2 στάσεις, είναι η εκκίνηση στα πάρα πολύ μαλακά ελαστικά, αλλαγή και πάλι με ίδια γόμα στον 14ο γύρο και στη συνέχεια αλλαγή στα πολύ μαλακά ελαστικά στον 28ο γύρο.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 28/05/2016, 10:42 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜ. ΜΕΛΑΝΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ

Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων (Ιαπωνικά-Ευρωπαϊκά) Επιβατικών Φορτηγών Αγροτικών
Λεωφ. Μαραθώνος 34, 153 43 Γέρακας (Γέφυρα Σταυρού)
Τηλ.: +302106612556, +302109221246, Fax: +302106613640
Website: www.used-carparts.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
 
Χρήσιμα