IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Νέα μεγαλύτερα ελαστικά για την Formula 1 από το 2017


Η Pirelli παρουσίασε στο Μόντε Κάρλο με αφορμή το Grand Prix του Μονακό τα νέα ελαστικά με μεγαλύτερες διαστάσεις που αφορούν το 2017. Πρόκειται για μια σημαντικά αλλαγή σε τεχνικό επίπεδο που θα έχει επιπτώσεις στην ισορροπία και στην εμφάνιση των μονοθέσιων που θα αγωνιστούν τη νέα χρονιά. Το 2017 είναι η 1η χρονιά της νέας συμφωνίας της Pirelli με τη Formula 1 με διάρκεια 3 έτη. Τα κυριότερα τεχνικά σημεία που αφορούν στα νέα ελαστικά έχουν να κάνουν με τους κανονισμούς. Το 2017 αλλάζουν οι τεχνικοί κανονισμοί κι ανάμεσα σε άλλα, θα υπάρξει και σημαντική βελτίωση στην αεροδυναμική απόδοση. Για να ικανοποιηθεί η απαίτηση για ταχύτερους χρόνους, σε συνδυασμό με τις νέες αεροδυναμικές τροποποιήσεις, πάρθηκε η απόφαση για φαρδύτερα ελαστικά, οπότε είναι πλέον αναγκαίο και το φαρδύτερο μετατρόχιο.
 
Η Formula 1 θέλει με τους νέους κανονισμούς να πετύχει μια βελτίωση στους χρόνους της τάξεως των 4’’ στο γύρο. Μέρος αυτής της βελτίωσης σε χρόνους θα προέρθει από την καλύτερη απόδοση των ελαστικών στις στροφές αλλά και στη φάση της επιτάχυνσης. Τα εμπρός ελαστικά που σήμερα έχουν πλάτος 245 χλστ. θα αυξηθούν στα 305 χλστ. Τα πίσω ελαστικά από τα 325 χλστ. που είναι σήμερα, θα αυξηθούν στα 405 χλστ. Έτσι, οι νέες διαστάσεις των ελαστικών θα είναι, για τα μεν μπροστά 305/670-13 και για τα πίσω 405/670-13. Επιπλέον, θα αυξηθεί και η διάμετρος από τα 660 στα 670 χλστ. ενώ οι ζάντες θα παραμείνουν ίδιες, στις 13 ίντσες. Τα νέα ελαστικά είναι φαρδύτερα περισσότερο από 60  χλστ. στο εμπρός μέρος και περισσότερο από 80 χλστ. στο πίσω μέρος. Συνολικά τα ελαστικά του 2017 είναι πιο φαρδιά κατά 25% σε σχέση με τα σημερινά. Αυτό ισχύει για όλους τους τύπους ελαστικών, τα σλικ, τα ενδιάμεσα και τα βρόχινα.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην επιφάνεια επαφής. Πρόκειται για το τμήμα του ελαστικού που έρχεται συνεχώς σε επαφή με το έδαφος για δεδομένη τιμή πίεσης αέρα. Πέρα από την αύξηση της επιφάνειας επαφής υπάρχει και βελτιστοποίηση της μορφής που έχει. Η Pirelli ζήτησε να υπάρξει αλλαγή στους αθλητικούς κανονισμούς από τη FIA και τις ομάδες, ώστε να μπορούν να γίνουν δοκιμές εξέλιξης ελαστικών. Το αποτέλεσμα ήταν να γίνει μια τροποποίηση που επιτρέπει να γίνουν συγκεκριμένα τεστ για το 2016. Δοκιμές με μονοθέσια διαμόρφωσης 2012-2013-2014 και ελαστικά με τις παρούσες διαστάσεις έγιναν τον Μάιο και θα συνεχιστούν κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου σε συμφωνία με τις ομάδες, ενώ οι δοκιμές με ελαστικά διαστάσεων 2017 θα ξεκινήσουν στις αρχές Αυγούστου, με το πρόγραμμα στο οποίο έχουν συμφωνήσει να συμμετέχουν οι ομάδες.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 31/05/2016, 01:08 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για BMW
ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Λιβαδά 32 (Μπουρνάζι), 121 33 Περιστέρι Αττικής
Τηλ.: +302105760655, Fax: +302105758862
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα