IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Nissan GT-R NISMO: Εξέλιξη στην πίστα, απόλαυση παντού!
Η Nissan έκανε το λανσάρισμα του νέου GT-R NISMO στη διάσημη πίστα του Nurburgring, γνωστή και ως μία από τις μεγαλύτερες και πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο, εκεί όπου το μοντέλο έχει δοκιμαστεί, ρυθμιστεί αλλά και αναπτυχθεί.
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Από τότε που εμφανίστηκε για πρώτη φορά, το 20??, το GT-R της Nissan ήταν η απάντηση σε όλα τα μοντέλα των παραδοσιακών κατασκευαστών supercars. Με εκρηκτική επιτάχυνση, άριστο κράτημα, απόλυτο σύστημα διεύθυνσης και δύναμη αρκετή για να συντρίβει τα 300 χ.α.ώ. εύκολα και γρήγορα, το GT-R είναι το μοναδικό υπεραυτοκίνητο της Nissan που έχει συζητηθεί περισσότερο από κάθε άλλο αντίστοιχο μοντέλο της Ιαπωνικής φίρμας. Και πώς να μην είναι άλλωστε, όταν έχει συνδυάσει την υψηλή τεχνολογία, με την άνεση και τις απόλυτες επιδόσεις;
 
Πλήρως αναβαθμισμένο αμάξωμα
Όπως και το βασικό μοντέλο, το νέο GT-R NISMO διαθέτει μια ανανεωμένη εμφάνιση που γίνεται αμέσως αντιληπτή από τον νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Για να βελτιστοποιηθεί η ψύξη του πανίσχυρου κινητήρα, η σκούρα χρωμιωμένη μάσκα τύπου V έχει διευρυνθεί, για να διευκολύνει την εισαγωγή του αέρα, χωρίς όμως να μειώνει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Ακόμη, το νέο ενισχυμένο καπό, προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία στις εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας απαράμιλλο το αεροδυναμικό του σχήμα. Σε αντίθεση με το βασικό μοντέλο, ο μπροστινός προφυλακτήρας του GT-R NISMO είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα, φτιαγμένος με την παράδοση και την ακρίβεια που χαρακτηρίζει τους Takumi, όπου τα στρώματα φύλλων από ίνες άνθρακα επικαλύπτονται με χειρουργική ακρίβεια, προκειμένου  να επιτευχθεί ο ιδανικός βαθμός ακαμψίας.
 
Οι εισαγωγές του αέρα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό, αφενός την βέλτιστη ροή του γύρω από το αυτοκίνητο, αφετέρου για την παροχή υψηλού επιπέδου κάθετης δύναμης. Συνολικά, το νέο σχήμα του αυτοκινήτου παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα, κάτι που με την σειρά του προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Το νέο GT-R NISMO διατίθεται σε 5 διαφορετικά εξωτερικά χρώματα, τα οποία αναδεικνύουν τον υπέρμετρα σπορ χαρακτήρα του μοντέλου και την μοναδική του, σπορ μεν αλλά αρμονική συνάμα γραμμή του.
 
Αναβαθμισμένο εσωτερικό κατάλληλο για την περίσταση
Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση ,το νέο GT-R NISMO έχει «ευεργετηθεί» και στο εσωτερικό με μια αξεπέραστης αισθητικής καμπίνα. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό, το τιμόνι και το κεντρικό υποβραχιόνιο έχουν επένδυση από  υψηλής ποιότητας δέρμα Alcantara. Το ταμπλό στο κέντρο έχει βελτιωθεί και απλοποιηθεί χάρη στις αναβαθμισμένες λειτουργίες πλοήγησης και ελέγχου (με μείωση του αριθμού των διακοπτών από 27 στο προηγούμενο μοντέλο, σε μόλις 11 εδώ) και με μια διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών που διαθέτει μεγάλα εικονίδια που απλοποιούν την χρήση της στο έπακρο. Μια νέα εντολή ελέγχου στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας από ανθρακόνημα, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό, χωρίς καν να χρειάζεται ο οδηγός να αγγίζει την οθόνη. Πρόκειται για ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που έρχεται να λύσει τα χέρια σ’ αυτούς που ταξιδεύουν με υψηλές ταχύτητες. Μοναδικά στο νέο GT-R NISMO είναι και τα δερμάτινα Recaro καθίσματα bucket με ανθρακονήματα, που συμπληρώνονται από τις σχεδιαστικές πινελιές του κόκκινου Alcantara.
 
Μοναδικές επιδόσεις μέσω της κορυφαίας 4-κίνησης
Η 4-κίνηση του GT-R NISMO έχει επίσης αναβαθμιστεί, εν μέρει χάρη και στο σημαντικά ενισχυμένο σασί. Η ενισχυμένη δομή του αμαξώματος επέτρεψε στους μηχανικούς να προχωρήσουν σε περαιτέρω βελτιώσεις και ρυθμίσεις στην ανάρτηση, όπου σε συνδυασμό με την αύξηση της κάθετης δύναμης του αυτοκινήτου, έχει ως αποτέλεσμα τον εξαιρετικά βελτιωμένο χειρισμό του. Απτή απόδειξη των παραπάνω αποτελούν οι βελτιωμένοι χρόνοι σλάλομ του μοντέλου, αλλά και η αυξημένη απόδοσή του στις στροφές (κατά περίπου 2% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο). Το ειδικό Bilstein DampTronic ρυθμιζόμενο σύστημα οδήγησης του GT-R, εκμεταλλεύεται πολλαπλές πληροφορίες από τα συστήματα του αυτοκινήτου και παρέχει τις απαραίτητες κάθετες δυνάμεις, αλλά και υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Καθοριστικό ρόλο έχουν τα τέλεια ρυθμισμένα ειδικά αμορτισέρ της NISMO, που μεταφέρουν με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη του κινητήρα twin-turbo V6 3.8 λίτρων με 600 ίππους, έτοιμους για μοναδικές συγκινήσεις.
Κινητήρας συναρμολογημένος εξ ολοκλήρου στο χέρι
Ο κινητήρας του GT-R NISMO, γνωστός και ως VR38DETT, είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που η NISMO έχει αποκτήσει από τη συμμετοχή της σε πολυάριθμες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως. Συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, που συναντώνται και στο GT3. Όπως και στην βασική έκδοση, κάθε κινητήρας GT-R NISMO συναρμολογείται στο χέρι από την αρχή μέχρι το τέλος, σε έναν ειδικό «αποστειρωμένο» χώρο με σχολαστικά εκπαιδευμένους τεχνικούς, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστίθεται στο μπροστινό μέρος του κάθε κινητήρα, που δείχνει το όνομα του τεχνίτη ΤAKUMI που τον δημιούργησε.
 
Ικανό να τα βάλει με οποιοδήποτε άλλο supercar
Παρά την πιο αγωνιστική φύση του, το νέο GT-R NISMO διαθέτει ως σύνολο καλύτερη ισορροπία απ’ ό,τι πριν και αποτελεί ένα αυτοκίνητο που προσφέρει οδηγική απόλαυση, τόσο σ’ έναν ορεινό ασφάλτινο δρόμο όσο και σε μια αγωνιστική πίστα. Αναμφίβολα, είναι η σπορ ναυαρχίδα της μάρκας Nissan κι από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το GT-R των 3.8 λίτρων με την διπλή υπερπλήρωση, έκανε πολλές φίρμες παραδοσιακές στα supercars να ανησυχούν για τα σκήπτρα της κατηγορίας αυτής. Με την εξέλιξη που έχει υποστεί το GT-R, είναι ικανό πλέον να τα βάλει με οποιοδήποτε supercar και να δρέψει δάφνες.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 25/06/2016, 06:00 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mitsubishi
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΙΟΥΛΜΠΑΛΟΓΛΟΥ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
(Τοποθετήσεις συστημάτων υγραερίου αυτοκίνησης)
Τατοΐου 64, 144 51 Μεταμόρφωση Αττικής
Τηλ.: +302102817216, +302102827157, Fax: +302102825539
E-mail: r64lou@otenet.gr, Website: www.r64lou.gr
 
Χρήσιμα