IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ο όμιλος FCA συμμετέχει στο φεστιβάλ ταχύτητας Goodwood


Η FCA συμμετέχει στο διάσημο φεστιβάλ ταχύτητας Goodwood (23-26 Ιουνίου 2016) στην περιοχή του West Sussex στην Αγγλία που χαρακτηρίζεται μια απ’ τις πιο σημαντικές διεθνείς εκδηλώσεις αφιερωμένες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Κάθε χρόνο το φεστιβάλ με την ανάβαση του Goodwood (Goodwood Hillclimb), τις θεματικές εκθέσεις, τα ιστορικά και σύγχρονα αυτοκίνητα, προσελκύει πάνω από 150.000 κόσμο, φίλους του αυτοκινήτου, ειδικούς, συλλέκτες και διασημότητες του χώρου της αυτοκίνησης. Σ’ αυτή την υψηλού κύρους εκδήλωση συμμετέχουν και μερικά σπάνια κλασικά αυτοκίνητα Alfa Romeo, Abarth και Fiat από τη συλλογή κληρονομιάς της FCA, τη νέα δομή που συντονίζει όλες τις δραστηριότητες της εταιρίας στον κόσμο της κλασικής αυτοκίνησης.
 
Συγκεκριμένα η Alfa Romeo παρουσιάζει μοντέλα όπως η Giulia TI Super (1963), 1750 GT Am (1970), 33 TT 12 (1975) και 33.3-litre Le Mans (1970), τα οποία προέρχονται από το Ιστορικό Μουσείο της Alfa Romeo στο Arese που ονομάζεται La macchina del tempo (www.museoalfaromeo.com). Η γκάμα των κλασικών μοντέλων της FCA ολοκληρώνεται με το θρυλικό 124 Abarth Rally Gr. 4 (1975) και το Fiat S 61 Corsa (1908). Όλα τα ιστορικά αυτοκίνητα έκαναν την εμφάνισή τους στο Brooklands Paddock και μερικά από αυτά πήραν μέρος στην κύρια εκδήλωση του φεστιβάλ ταχύτητας, την ανάβαση του Goodwood.
 
H δύσκολη πίστα των περίπου 2 χλμ. ξεκινάει από έναν δρόμο με 3 λωρίδες που διασχίζει το νοτιότερο τμήμα του κτήματος Goodwood και συνεχίζει με μία απότομη στροφή μπροστά από το κτίριο Goodwood House. Από εκεί αρχίζει η ανάβαση, σ' ένα στενό δρόμο ανάμεσα από πέτρινους τοίχους και πυκνά δάση, μέχρι τον ιππόδρομο του Goodwood, που βρίσκεται στην κορυφή του επιβλητικού South Downs. Η υψομετρική διαφορά αρχής και τέλους της διαδρομής είναι περίπου 100 μέτρα. Η διαδρομή είναι ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτεί τεχνική γι’ αυτό και αποτελεί μια σκληρή δοκιμασία για τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο, όσον αφορά τις ικανότητες τους στη συγκέντρωση και αντίδραση.



Αυτά τα σπάνια οχήματα συνοδεύονται από τα τελευταία νέα μοντέλα της FCA. Έτοιμα να εκπροσωπήσουν την Alfa Romeo, η 4C Spider, το σύγχρονο έμβλημα της μάρκας, και τα Giulietta και MiTo, που ανανεώθηκαν πρόσφατα, αλλά και η νέα Giulia. Στη Βρετανική εκδήλωση βρέθηκαν και τα πρόσφατα μοντέλα της Abarth, δημιουργήματα της ομάδας Abarth Racing, όπως το νέο Abarth 124 Spider και το νέο Abarth 595 Competizione. Στο επίκεντρο βρέθηκε το νέο Abarth 124 Rally, ένα μείγμα καθαρής τεχνολογίας και επιδόσεων, που φέρνει τη μάρκα ξανά στο προσκήνιο σε ένδοξους και απαιτητικούς αγώνες ράλι.

Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στην εμπειρία Virtual Reality που επιτρέπει στους επισκέπτες του περιπτέρου της μάρκας να ανακαλύψουν όλες τις λεπτομέρεια του νέου Abarth 124 Spider. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, οι χρήστες μπορούν να κινούνται γύρω από το αυτοκίνητο, να ανοίξουν τις πόρτες του, να καθίσουν μέσα και να πατήσουν το πεντάλ γκαζιού για να απολαύσουν τον ήχο του κινητήρα και της εξάτμισής του, σε ένα περιβάλλον απόλυτης εικονικής πραγματικότητας. Μέσω της συνδρομής στο The Scorpionship, τη μόνη επίσημη κοινότητα της Abarth αφιερωμένη στους ιδιοκτήτες, τους συλλέκτες, τα μέλη και τους θαυμαστές του Abarth Club, οι συνδρομητές μπορούν να ξαναζήσουν τη συγκίνηση της οδήγησης ενός Abarth. Ας δούμε όμως 6 από τα ιστορικά αυτοκίνητα της FCA που λαμβάνουν μέρος στο Goodwood.



Alfa Romeo Giulia TI Super (1963)
Η επαναστατική και πρωτοποριακή Giulia sedan έκανε το ντεμπούτο της το 1962 αποτελώντας τη ραχοκοκαλιά της γκάμας της Alfa Romeo. Η Giulia ήταν το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με 5-τάχυτο κιβώτιο κι ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα με διαφοροποιημένη δομή αμαξώματος, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ασφάλεια για τους επιβάτες. Η Giulia TI Super, που λανσαρίστηκε το 1963 (112 ίπποι και 190 χ.α.ώ.), είναι το πιο σπάνιο και το πιο διάσημο Giulia sedan. Η TI Super δημιούργησε μια γενιά οδηγών αγώνων οι οποίοι βρέθηκαν στο προσκήνιο μέσα από νίκες που πέτυχαν πίσω από το τιμόνι του sedan της Alfa Romeo. Η Giulia TI Super είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για αγώνες δρόμου, όπως αποδεικνύεται από την αξέχαστη νίκη στην κατηγορία της στο Tour de France Auto 1963, αποτελώντας μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της. Πάνω από 1.000.000 Giulia είχαν κατασκευαστεί ως το τέλος της μακράς παραγωγής της.



Alfa Romeo 1750 GT Am (1970)
Οι 4 στρογγυλοί προβολείς, το επιθετικό προφίλ και οι προεξέχοντες θόλοι τροχών είναι τα χαρακτηριστικά που θυμίζουν το τεχνολογικά προηγμένο πνεύμα της σειράς Alfa Giulia GTA. Το όνομα GT Am (Am σημαίνει America) αναφέρεται στην έκδοση που είχε διατεθεί από την Alfa Romeo στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Εξαιρετικοί οδηγοί όπως οι Hezemans, Andrea de Adamich, Carlo Facetti και Nino Vaccarella είχαν τη δυνατότητα να ξεδιπλώσουν πλήρως τις δυναμικές του αυτοκινήτου, που μπορούσε να αποδώσει μέχρι 240 ίππους στις 7500 σ.α.λ. και μέγιστη ταχύτητα 230 χ.α.ώ., ερχόμενη μάλιστα σε ευθεία αντιπαράθεση με την 3-λίτρη BMW CSL, το Ford Capri και την 5-λίτρη Chevrolet. Τρεις Alfa Romeo GT Am βρέθηκαν στην 2η, 3η και 4η θέση, πίσω από μια 3-λίτρη BMW Alpina στο 24 Ώρες Spa του 1970. Ήταν μια χρυσή εποχή του μηχανοκίνητου αθλητισμού για την Alfa Romeo.



Alfa Romeo 33 TT 12 (1975)
Η 33 TT 12 εμφανίστηκε 5 Μαΐου του 1973 στα 1.000 χλμ. του Spa-Francorchamps, όταν το παγκόσμιο πρωτάθλημα των Sportscar βίωνε στιγμές μεγάλης δημοτικότητας κι αποτελούσε σημαντικό έδαφος για τους μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων να αποδείξουν την αξία τους. Ο αριθμός 33 είχε πρωτοπαρουσιαστεί το 1967 και τώρα αποτελεί έναν θρύλο. Τα γράμματα ΤΤ σημαίνουν Telaio Tubolare (σωληνωτό σασί) και προέρχονται από τον προκάτοχό του, την 33 ΤΤ3 με κινητήρα V8, ενώ το 12 ήταν ο αριθμός των κυλίνδρων του απαράμιλλου κινητήρα μπόξερ 3.0 λίτρων με πάνω από 500 ίππους και ταχύτητα 330 χ.α.ώ. Οι μεγάλες νίκες ήρθαν το 1975. Οι καλύτεροι οδηγοί της ημέρας κυριάρχησαν στους 7 από τους 8 αγώνες και κέρδισαν τον πολυπόθητο τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλήματος, τον 4ο της Alfa Romeo. Οι «ήρωες» της 33 TT 12 ήταν οι Andretti, Bell, Brambilla, Ickx, Lafitte, Mass, Merzario, Pescarolo, Scheckter, Stommellen και Vaccarella.



Alfa Romeo 33/3-litre Le Mans (1970)
Η 33/3-λίτρη με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων είναι η εξέλιξη της προηγούμενης δίλιτρης έκδοσης. Ήταν εφοδιασμένη με έναν V8 κινητήρα 2.998 κ.εκ. με 4 βαλβίδες/κύλινδρο, έμμεσο ψεκασμό και 400 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. Το σασί της αποτελούνταν από αλουμίνιο και πλάκα τιτανίου κι ένα μεταξόνιο σχεδόν ίδιο με της 33/2. Η μέγιστη ταχύτητά της ήταν 330 χ.α.ώ. και ήταν η έκδοση του 1971 που είχε συλλέξει τον μεγαλύτερο αριθμό από νίκες, μεταξύ των οποίων και στο Targa Florio με τους Vaccarella και Hezemans.

Fiat 124 Abarth Rally Gr. 4 (1975)
Σε σύγκριση με το Fiat 124 Sport Spider από το οποίο προήλθε, το Fiat 124 Abarth Rally Gr. 4 του 1975 έχει έναν πιο ισχυρό κινητήρα, είναι ελαφρύτερο και αισθητά ισχυρότερο τόσο δομικά όσο και μηχανικά, ενώ εξοπλίστηκε με ανάρτηση McPherson στον πίσω άξονα, καθώς και νέα σπορ εξαρτήματα, όπως ελαφριές ζάντες αλουμινίου, roll-bar και bucket καθίσματα. Εφοδιασμένο με κινητήρα 1.756 κ.εκ. και 200 ίππους, το αυτοκίνητο αυτό αγγίζει τα 170 χ.α.ώ., ανάλογα την σχέση των ταχυτήτων στο κιβώτιο, κατέκτησε 2 νίκες στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι (1972 και 1975), λαμβάνοντας παράλληλα τη 2η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών για 4 συνεχόμενες σεζόν (1972-1975). Ο Maurizio Veini είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου και στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood. Με το ίδιο αυτοκίνητο, το οποίο εξακολουθεί να φέρει το όνομά του γραμμένο στο πλάι, κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα το 1975.

Fiat S 61 Corsa (1908)
Το S 61 Corsa είναι η σπορ έκδοση, που κατασκευάστηκε για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, του grand touring Fiat με το ίδιο όνομα, και ήταν σε θέση να αγγίξει την αξιοσέβαστη ταχύτητα των 150 χ.α.ώ. Εφοδιασμένο με ένα ελαφρύτερο πλαίσιο κι έναν 10-λίτρο 4-κύλινδρο κινητήρα με κρεμαστές βαλβίδες, το αυτοκίνητο συμμετείχε σε μεγάλο αριθμό αγώνων στις ΗΠΑ το 1908-1912 κι απαριθμεί ένδοξες νίκες, όπως η 1η και η 3η θέση στο Αμερικανικό Grand Prix στη Savannah της Georgia το 1908 (από τους Louis Wagner και Felice Nazzaro αντίστοιχα), 3η θέση στο Indianapolis 500 το 1911, νίκη στην πίστα της Santa Monica το 1912 (με τον Ted Tedzlaff πίσω από το τιμόνι) και του Αμερικανικού Grand Prix στο Milwaukee με οδηγό τον Caleb Bragg.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 25/06/2016, 10:55 μμ.)


Τα μοντέλα Abarth στο φεστιβάλ ταχύτητας Goodwood
Τα μοντέλα Abarth στο φεστιβάλ ταχύτητας Goodwood
Abarth 124 Spider (2016) & Fiat 124 Abarth Rally Gr. 4 (1975)
Abarth 124 Spider (2016) & Fiat 124 Abarth Rally Gr. 4 (1975)
Fiat S 61 Corsa (1908)
Fiat S 61 Corsa (1908)
Alfa Romeo Giulia TI Super (1963)
Alfa Romeo Giulia TI Super (1963)
Alfa Romeo 1750 GT Am (1970)
Alfa Romeo 1750 GT Am (1970)

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ALEVIZOPOULOS AUTECH

Service, Μηχανικές Εργασίες, Ανταλλακτικά, Ελαστικά, Ευθυγράμμιση, Ηλεκτρολογικά, Αναβαθμίσεις, Φανοποιΐα, Βαφές, Μικροεπισκευές Αμαξώματος, Ηλεκτρονική Διάγνωση, Διεκπεραιώσεις ΚΤΕΟ
Πειραιώς 34, 183 46 Μοσχάτο, Τηλ.: +302104819763, Fax: +302104830295
E-mail: alevizopoulos@outlook.com, Website: www.autech.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα