IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Σε εξέλιξη το 33ο ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς ράλι Φθιώτιδος


Το 33ο ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς ράλι Φθιώτιδος ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου 25 Ιουνίου (2016), με την διεξαγωγή της Υπερειδικής Διαδρομής «Λαμία» στην περιοχή του ΧΥΤΑ Λαμίας, που είχε μήκος 3,7 χλμ. Οι διαδικασίες του αγώνα, που διοργανώνεται από την ΑΛΑΛ (Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας) είχαν ξεκινήσει από το μεσημέρι, όταν και πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς -που είναι και χορηγός ονομασίας- ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων. Κατόπιν, 32 πληρώματα, όσα δηλαδή βρίσκονται στη λίστα συμμετεχόντων, πήραν εκκίνηση από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας και κατευθύνθηκαν προς την Υπερειδική Διαδρομή, για το εναρκτήριο σκέλος του αγώνα. Λίγη ώρα πριν την εκκίνηση, η βροχή έδειξε να περιπλέκει την κατάσταση, όμως δεν αποδείχθηκε αρκετή ώστε να αλλάξει το οδόστρωμα και την πρόσφυση στη διαδρομή.
 
Τον ταχύτερο χρόνο στην Υπερειδική, σημείωσαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), με τους Γιώργο Φιλιππίδη-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) να ακολουθούν και τους Θέμη Χαλκιά-Νίκο Πετρόπουλο (Subaru Impreza STI N14, C2-N4) να είναι 3οι. Στην Κατηγορία F2, ταχύτεροι ήταν οι Θόδωρος Τσάκαλος-Ηλίας Αγγελής (Toyota Yaris, C6-A5), που όμως δέχθηκαν ποινή 10’’ για καθυστερημένη άφιξη στην εκκίνηση της διαδρομής, με αποτέλεσμα στην κατάταξη της κατηγορίας να προηγούνται οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11) και να ακολουθούν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7). Την τριάδα της F2 μετά την εναρκτήρια ΕΔ του αγώνα, διαμορφώνουν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort RS 2000, C3-E11), οι οποίοι πάντως αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την 3η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ έχασαν και χρόνο λόγω μιας μικρής εξόδου ακριβώς πριν τον τερματισμό της διαδρομής.
 
Οι Βασίλης & Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) χτύπησαν σε μια πέτρα με αποτέλεσμα να προκαλέσουν μικρό πρόβλημα στο πίσω αριστερά μέρος του αυτοκινήτου τους, ενώ οι Πέτρος Παντελή-Βασίλης Κούγιας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4) αντιμετώπισαν πρόβλημα με το turbo από τα μισά της ΕΔ. Επιπλέον, ένα από τα πληρώματα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στην F2,  οι «Pazonen»-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5), είχαν τετ-α-κε στην τελευταία στροφή με αποτέλεσμα να χάσουν και εκείνοι με τη σειρά τους, χρόνο.

Το 33ο ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς ράλι Φθιώτιδος συνεχίζεται την Κυριακή 26 Ιουνίου (2016), με 2 επαναλαμβανόμενες ΕΔ (Ελευθεροχώρι, Ρεγγίνι-Καρυά) που έχουν αγωνιστικό μήκος 72,78 χλμ. και μαζί με την Υπερειδική «Λαμία» του Σαββάτου, διαμορφώνουν έναν αγώνα συνολικού μήκους 76,48 χλμ. Ο καιρός συνεχίζει να αποτελεί ερωτηματικό, καθώς η πιθανότητα βροχής είναι υψηλή με αποτέλεσμα η διαδικασία επιλογής ελαστικών να περιπλέκεται. Ο τερματισμός θα πραγματοποιηθεί στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας 3:32 μμ., ενώ η απονομή θα φιλοξενηθεί στο τουριστικό περίπτερο Αγ. Λουκά στον Άγιο Λουκά Λαμίας.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 25/06/2016, 11:05 μμ.)


Λευτέρης Αλυγιζάκης-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4)
Λευτέρης Αλυγιζάκης-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4)
Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11)
Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11)

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Opel
MOTOR CAR

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ (Γενική Εμπορία Αυτοκινήτων)
Λιοσίων 302, 111 45 Αθήνα
Τηλ.: +302108547010, Fax: +302108547020
E-mail: sales@motor-car.gr, Website: www.motor-car.gr (υπό κατασκευή, σύντομα κοντά σας)
 
Χρήσιμα