IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Μια πολύ σπάνια Ferrari 166 του 1949 αναζητάει νέο ιδιοκτήτη


Η Ferrari 166 Inter Stabilimenti Farina S με αριθμό σασί 021 είναι μια από τις παλαιότερες Ferrari που εξακολουθούν να υπάρχουν. Στην πραγματικότητα είναι το 11ο αυτοκίνητο δρόμου που παρήγαγε η Ferrari (χρησιμοποιούσαν μονούς αριθμούς πλαισίου μόνον, ξεκινώντας από 001, 003, 005 κλπ.). Πρέπει να ξέρετε ότι το 1947 το εργοστάσιο παρήγαγε μόλις 3 αυτοκίνητα, το 1948 άλλα 5 και το 1949 έφτιαξε 21 αυτοκίνητα. Αυτά και μόνον, που σημαίνει ότι συνολικά μόλις 29 Ferrari σαν αυτή κατασκευάστηκαν τα 3 πρώτα χρόνια. Κατά συνέπεια, η 021 S είναι ένα πολύ σπάνιο αυτοκίνητο και με το ακόμα πιο αποκλειστικό αμάξωμα από την Stabilimenti Farina, μπορεί να θεωρηθεί ένα πραγματικό στολίδι, αφού είναι η 4η από συνολικά 10 αυτοκίνητα από την Stabilimenti Farina.
 
Η εν λόγω Ferrari είχε μια «γεμάτη ζωή» μέχρι σήμερα. Παραδόθηκε από το εργοστάσιο τον Ιούλιο του 1949 στην πρώτη ιδιοκτήτρια AICAR Srl. (Agenzia Internazionale Commercio e Ricambi) στο Μιλάνο της Ιταλίας, ένας διεθνής οργανισμός εμπορίας αυτοκινήτων και ανταλλακτικών, μια εταιρία η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε WIPUCO Srl. Στις 27 Ιουλίου του ίδιου έτους (1949) πουλήθηκε στο νέο πρώτο ιδιώτη ιδιοκτήτη, τον Β Bojiolo, κάτοικο Μιλάνου, ενώ μέσα στο έτος καταχωρήθηκε στο όνομα του Egildo Banfi, επίσης κατοίκου Μιλάνου. Το 1962 εξήχθη από την Ιταλία με προορισμό το Χιούστον των ΗΠΑ, για λογαριασμό του νέου της ιδιοκτήτη, του ντόπιου Jim Rich και δύο χρόνια μετά (1964), ο τίτλος ιδιοκτησίας της μεταβιβάστηκε σε κάποιον στην Οκλαχόμα (ΗΠΑ), ενώ το 1965 επέστρεψε στην Ευρώπη για λογαριασμό του P. G. Palumbo, κατοίκου στο Ascot της Αγγλίας.
 

Στις 6 Μαΐου 1991 τέθηκε σε δημοπρασία του οίκου Sotheby στο Μονακό, με εκτιμώμενη τιμή 1.100.000-1.500.000 Γαλλικά φράγκα. Η υψηλότερη προσφορά ήταν 120.000 δολάρια κι έτσι δεν πουλήθηκε. Στις 22 Φεβρουαρίου 1996 πήγε προς πώληση σε δημοπρασία του οίκου Brooks στην περιοχή Ολυμπία του Λονδίνου στην Αγγλία, όπου πωλήθηκε για 64.200 λίρες. Τον Μάρτη του 1996 καταχωρήθηκε στην Talacrest Ltd. του John Collins στο Egham της Αγγλίας και μετά 2 χρόνια, τον Φεβρουάριο του 1998, τέθηκε προς πώληση από την εταιρία στην Αγγλία, ζητώντας 199.000 δολάρια. Τον Μάρτιος της ίδιας χρονιάς (1998) καταχωρήθηκε στο όνομα του νέου της ιδιοκτήτη, Massimo Rossi. Στις 25-28 Μαΐου του 2000 οδηγήθηκε στο Mille Miglia με το Νο158 στις πόρτες, με πλήρωμα τους Rossi-Costa, ενώ έλαβε και πάλι μέρος στον αγώνα αυτό στις 6-9 Μαΐου 2004 με το Νο365 και πλήρωμα τους Sunden-Sunden. Τον Ιανουάριο του 2015 αγοράστηκε από την John Collins Talacrest Ltd. και σήμερα πωλείται και πάλι από την εταιρία Talacrest 2000 AD Ltd. σε τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί.
(Όλα τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από τον Marcel Massini, γνώστη της ιστορίας της Ferrari)
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 18/08/2016, 04:46 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Renault
TECHNOCAR auto service

Service - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ - Φανοποιείο/Βαφείο
Πειραιώς & Βουτάδων 26, 118 54 Αθήνα
Τηλ.: +302103451662, Fax: +302103457606
Facebook page: technocar
 
Χρήσιμα