IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η BMW θα ετοιμάσει και κουπέ έκδοση της νέας Σειράς 7 ως το 2019


Λιγότερο από χρόνο αφότου η BMW παρουσίασε την πιο πρόσφατη έκδοση της ναυαρχίδας της, Σειρά 7, ένα ευρύχωρο sedan το οποίο μπορεί να παρκάρει μέσω τηλεχειριστηρίου, η αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε ότι προσγειώθηκε με γδούπο. Ακόμα κι έτσι, το αυτοκίνητο που ξεκινάει από 82.600 ευρώ, είναι τόσο ζωτικής σημασίας για την κατώτατη γραμμή της εταιρίας, που η BMW θέλει τον διπλασιασμό (πωλήσεων) με μια κουπέ παραλλαγή. Μια σπορ έκδοση με 2 πόρτες της Σειράς 7 είναι στα σκαριά για το συντομότερο το 2019, σύμφωνα με άνθρωπο που γνωρίζει καλά το σχέδιο της BMW, ο οποίος ζήτησε να μην κατονομασθεί, επειδή τα σχέδια δεν είναι ακόμη δημόσια. Το πολυτελές coupe είναι το πρώτο από μια σειρά νέων εκδόσεων που η BMW εξετάζει το ενδεχόμενο να αυξήσει τις πωλήσεις του top μοντέλου της.
 
Η Mercedes χρησιμοποίησε μια παρόμοια στρατηγική για να παγιώσει τη θέση της S-Class της ως το top-of-the-line best-seller sedan στον κόσμο. Μόλις πριν 4 χρόνια, η Σειρά 7 ήταν ισότιμη με την Mercedes αντίπαλό της. Σήμερα, οι πωλήσεις έχουν πέσει 40% σε σχέση μ’ αυτές της S-Class και είναι μόνο ελαφρώς μπροστά από το Model S της Tesla. Η επόμενη χρονιά θα είναι ακόμη πιο σκληρή για τη Σειρά 7, με την Audi έτοιμη να λανσάρει μια αυτόνομη έκδοση της δικής της ναυαρχίδας, Α8. Στόχος της BMW με τις νέες παραλλαγές είναι να γίνει και πάλι ηγέτης στην κατηγορία, σύμφωνα με τον άνθρωπο που γνωρίζει καλά τα σχέδιά της.
 
Η επιτυχία με τη Σειρά 7 είναι σημαντική τόσο για την εικόνα του BMW Group όσο και για την κάτω γραμμή της. Μετά από μια δεκαετία καθορίζοντας παγκοσμίως τα πολυτελή αυτοκίνητα, συμπληρώνοντας σχεδόν κάθε τμήμα της αγοράς, από διθέσια roadster μέχρι και SUV, η BMW είναι στα πρόθυρα να χάσει την ηγετική της θέση το 2016. Μια ανανεωμένη εμφάνιση και νέα γκάμα SUV, βοήθησε την Mercedes να πουλάει 30.000 περισσότερα αυτοκίνητα από την BMW το τρέχον έτος έως τον Ιούλιο. Οι τύχες των πιο ακριβών αυτοκινήτων της εταιρίας έχουν την τάση να αντικατοπτρίζουν την εταιρία στο σύνολό της, με το φωτοστέφανο -ή σκιά- του μοντέλου να εκτείνεται σε όλο το εμπορικό σήμα. Τα high-end σεντάν είναι πιο προσοδοφόρα απ’ ό,τι τα μικρότερα οχήματα, που τα καθιστά ως μια κρίσιμη πηγή μετρητών για να επένδυση σε νέες τεχνολογίες. Και είναι συνήθως ο τόπος όπου οι αυτοκινητοβιομηχανίες εισάγουν νέα χαρακτηριστικά, παρέχοντας μια απόδειξη για τις ιδέες που αργότερα θα εισαχθούν στα λιγότερο ακριβά μοντέλα.
 
 
«Η Σειρά 7 δεν έχει καταφέρει το ίδιο αποτέλεσμα όπως η νέα S-Class, όπου είναι αυτό που θα πρέπει να πηγαίνει την Audi επίσης πολύ πέρα με το νέο Α8 της. Λείπει αυτό το κάτι ειδικό», δήλωσε ο κ. Juergen Pieper, αναλυτής της Bankhaus Metzler στη Φρανκφούρτη. Εσωτερικά, η BMW κατηγόρησε τις αργές πωλήσεις της Σειράς 7 για πολύ λίγες τεχνολογικές εξελίξεις και βαρετό σχεδιασμό, είπε ένα πρόσωπο εξοικειωμένο με τα σχέδια. Χαρακτηριστικά όπως ο έλεγχος που χρησιμοποιεί μέχρι και 5 διαφορετικά σήματα με τα χέρια για λειτουργίες όπως η ένταση του ραδιοφώνου, δεν έχουν προσελκύσει το ίδιο ενδιαφέρον των πελατών, όπως αυτό του αυτόματου πιλότου (Autopilot) της Tesla. Και η Σειρά 7 δεν προσφέρει τις παραλλαγές που διατίθεται η S-Class της Mercedes, η οποία προσφέρεται σε 6 διαφορετικές εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός convertible και μιας υπερπολυτελούς έκδοσης που ονομάζεται Maybach.
 
Η BMW θα φέρει επίσης έναν ανταγωνιστή της Maybach στα όρια πάνω από τα 150.000 ευρώ, δήλωσε ο επικεφαλής ανάπτυξης της εταιρίας κ. Klaus Froehlich μέσα στο 2016. Αυτό το μοντέλο θα είναι περίπου στην ίδια κατηγορία τιμής με την Maybach. Εν τω μεταξύ, ένα plug-in υβριδικό και η πρώτη έκδοση υψηλών επιδόσεων της τρέχουσας Σειράς 7 sedan θα συμβάλει στις πωλήσεις, λέει η BMW. Χάρη στην αναμόρφωση που υπέστη το μοντέλο το 2015, οι παραδόσεις του υπερδιπλασιάστηκαν τον Ιούλιο σε 5.025 οχήματα κι ένας εκπρόσωπος της εταιρίας είπε ότι αναμένει αυτή η θετική τάση να συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του 2016.
 
 
Το σκληρό χαρτί θα είναι το A8 Audi, το οποίο θα έχει συστήματα αυτόνομης οδήγησης πιο προηγμένα απ’ αυτά τόσο της Σειράς 7 όσο και της S-Class. Οι οδηγοί θα είναι σε θέση να αφήσουν το αυτοκίνητο να αναλάβει πλήρως την οδήγηση σε κυκλοφοριακή συμφόρηση στον αυτοκινητόδρομο σε ταχύτητες έως και 60 χ.α.ώ., σύμφωνα με την εταιρία. Σε αντίθεση με το Tesla Model S και τη φετινή Mercedes E-Class, το αυτοκίνητο της Audi δεν θα απαιτήσει το χέρι στο τιμόνι. «Το νέο Α8 θα απέχει σημαντικά από το σημερινό μοντέλο», είπε ο κ. Stuart Pearson, αναλυτής της Exane BNP Paribas στο Λονδίνο. «Θα περιμένουμε να δούμε τις πωλήσεις της Σειράς 7 να αρχίσουν να μειώνεται και πάλι, όταν θα βγει το Α8», είπε χαρακτηριστικά.

Η μεγάλη επιστροφή επί των πωλήσεων καθιστά σαφές γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες αγωνίζονται για τους αγοραστές σ’ αυτό το τμήμα. Το περιθώριο κέρδους της Mercedes για την S-Class ήταν 14% το 2015, έναντι 9,5% σε όλη τη μονάδα αυτοκινήτων της μάρκας της Daimler, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Evercore ISI. Η BMW είδε μια αναμενόμενη 11% επιστροφή στη Σειρά 7, που υπερβαίνει το 9,2% σε ολόκληρη την μονάδα της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2015. Οι εκπτώσεις από τους εμπόρους στις ΗΠΑ αναδεικνύουν τις δυσκολίες που η BMW είχε στο να δελεάσει τους πελάτες, δήλωσε ο αναλυτής της Commerzbank κ. Sascha Gommel, επικαλούμενος στοιχεία της Autodata. Τα κίνητρα τιμών για τη Σειρά 7 αυξήθηκε δύο φορές από εκείνα για την S-Class το 2016, με 13.053 δολάρια (11.665 ευρώ) ανά όχημα τον Ιούλιο. «Η Σειρά 7 θα είναι ιδιαίτερα κερδοφόρα και θα έχει αξιοπρεπή όγκο πωλήσεων, αλλά ποτέ δεν θα ξεπεράσει την S-Class», δήλωσε ο κ. Gommel. «Οι δυο τους ανταγωνίζονταν συνήθως στήθος με στήθος, αλλά δεν υπάρχει καμία πιθανότητα πια», είπε.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 29/08/2016, 09:32 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για BMW
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - Δ. ΚΑΡΠΙΔΑΣ - Κ. ΠΡΕΒΕΖΙΑΝΟΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Δροσίνη 5 (Νέο Δέλτα Νέας Ιωνίας), 382 21 Βόλος
Τηλ.: +302421084581, Fax: +302421067377
 
Χρήσιμα