IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
H Hyundai εγκαινίασε το Generation Ioniq Tour στη Γερμανία


Η Hyundai παρουσιάζει το νέο Ioniq στο Generation Ioniq Tour, που γίνεται σε μεγάλες πόλεις σ’ όλη την Ευρώπη, ξεκινώντας απ’ την Φρανκφούρτη 29 Αυγούστου με 6 Σεπτεμβρίου (2016) μπροστά από το Skyline Plaza. Οι επισκέπτες μπορούν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο και να βιώσουν τα προνόμια των ηλεκτρικών μοντέλων. Στο Generation Ioniq Tour οι ενδιαφερόμενοι επισκέπτες μπορούν καθημερινά να επισκέπτονται το χώρο 11:00 πμ. με 8:00 μμ. Η περιοδεία, μετά το Γερμανικό ντεμπούτο, θα συνεχίσει να υποδέχεται τους επισκέπτες σε Όσλο, Άμστερνταμ και Μιλάνο. Το Hyundai Ioniq είναι το 1ο αυτοκίνητο στον κόσμο που προσφέρει 3 εναλλακτικά συστήματα κίνησης, υβριδικό, plug-in υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό, σ’ έναν ενιαίο τύπο αμαξώματος. Αυτή η καινοτόμος νέα προσέγγιση από την Hyundai κάνει προσιτή στο ευρύ κοινό την ηλεκτροκίνηση και την οδήγηση οχημάτων με χαμηλές έως μηδενικές εκπομπές ρύπων.
 
«Με το Ioniq, απευθυνόμαστε για μια νέα κατηγορία πελατών, με κοινή νοοτροπία και στάση, που τους αποκαλούμε Generation Ioniq. Όπως εκείνοι, έτσι κι εμείς πιστεύουμε στην τεχνολογία, η οποία είναι ο λόγος που δημιουργήσαμε το μοναδικό αυτοκίνητο με επιλογή τριών ηλεκτρικών κινητήρων. Η επιλογή του λανσαρίσματός μας για το Ioniq είναι επίσης πολύ σύγχρονη, αντανακλώντας την ψηφιακή μας εποχή, και το Generation Ioniq Tour, συμπληρώνει αυτή μας την προσέγγιση, φέρνοντας τα αυτοκίνητα σε επαφή με στους ανθρώπους», δήλωσε ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Hyundai Motor Europe, κ. Jochen Sengpiehl.
 
 
Στο περίπτερο με σήμα Q οι επισκέπτες εξοικειώνονται με το αυτοκίνητο μέσω της τεχνολογίας augmented reality με ιδιαίτερα ψυχαγωγικό κι ενημερωτικό περιεχόμενο που βασίζεται σε εξειδικευμένο πρόγραμμα υπολογιστή, παρέχοντας ένα υπερσύγχρονο θέαμα. Μια ειδικά διαμορφωμένη Ioniq εφαρμογή παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες του οχήματος, όπου ο χρήστης θα λαμβάνει μέσω της κάμερας του tablet ή του smartphone. Προβάλλεται μέσω γυαλιών εικονικής πραγματικότητας κι έτσι το Ioniq προβάλλεται μ’ ένα συναρπαστικό τρόπο σε βίντεο 360 μοιρών. Ένα ακόμα highlight είναι ο ψηφιακός τοίχος επιθυμιών, που επιτρέπει στους επισκέπτες να εκφράσουν τις επιθυμίες τους για το μέλλον και να μοιραστούν το video link με τους φίλους τους μέσω κοινωνικών δικτύων.
 
Με ιδιαίτερη έμφαση στα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας για τις καμπάνιες της, η εταιρεία έχει δημιουργήσει περιεχόμενο για να εξηγήσει τις τεχνολογίες του IONIQ και να αναδείξει τα πλεονεκτήματα του κάθε συστήματος μετάδοσης κίνησης, ενημερώνοντας τους πελάτες για την κάθε λύση. Τα videos, τα γραφικά και το περιεχόμενο της τεχνολογίας augmented reality παρέχουν πληροφορίες και πλούσια εμπειρία στους πελάτες, σε απευθείας σύνδεση, σε κινητές συσκευές και σε περιβάλλον εκθεσιακών χώρων. Οι καμπάνιες προ-λανσαρίσματος και λανσαρίσματος του Ioniq βασίζονται σ’ έναν ψηφιακό κόμβο, με όλα τα περιεχόμενα σε μια κεντρική τοποθεσία.

Ένα απλό, διαφανές εργαλείο σύγκρισης, βοηθά να συγκριθεί γρήγορα το Ioniq με τους κύριους ανταγωνιστές του. Με γνώμονα μια αναλυτική προσέγγιση, η Hyundai μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες πληροφόρησης των πελατών. Για παράδειγμα, έχει βελτιστοποιηθεί η αναζήτηση μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς είναι ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας για το κοινό του. Το υβριδικό Ioniq καθώς και το ηλεκτρικό, θα λανσαριστούν σταδιακά στις Ευρωπαϊκές αγορές από τα τέλη του 2016 και μετά. Το plug-in Ioniq θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2017, με τους χρόνους λανσαρίσματος να ποικίλουν, ανάλογα με την κάθε εθνική αγορά.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 06/09/2016, 00:32 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για BMW
ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Λιβαδά 32 (Μπουρνάζι), 121 33 Περιστέρι Αττικής
Τηλ.: +302105760655, Fax: +302105758862
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα