IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Πιστή στις ρίζες της η νέα Lotus Elise που θα κυκλοφορήσει το 2020


Μια νέα Lotus Elise θα αρχίσει να πωλείται το 2020, σύμφωνα με το αφεντικό της Lotus, κ. Jean-Marc Gales. Οι εργασίες για το επανασχεδιασμένο roadster έχουν ήδη αρχίσει για τη φίρμα που βρίσκεται σε τροχιά κερδοφορίας για πρώτη φορά σε 20 χρόνια το 2017. Ο κ. Gales έδωσε επίσης ενδείξεις ως προς την σχεδιαστική φιλοσοφία και τη μηχανική του νέου αυτοκινήτου. Η σημαντικότερη απ’ αυτές είναι ότι το αυτοκίνητο θα μείνει πιστό στις ρίζες του, χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογία διέλασης σασί αλουμινίου που πρωτοστάτησε στην Elise S1, η οποία κυκλοφόρησε το 1996 και αποτελεί τη βάση όλων των αυτοκινήτων Lotus σήμερα.
 
Το νέο αυτοκίνητο θα μοιάζει ελάχιστα έως καθόλου με το Elise concept του 2010. Αυτό το αυτοκίνητο ήταν πολύ πιο ισχυρό και πιο βαρύ από το σημερινό Elise, ενώ απευθυνόταν σε αγοραστές που ενδιαφέρονται για ένα σημαντικά υψηλότερο σε τιμή μοντέλο από το τρέχον αυτοκίνητο των 35-50.000 ευρώ. Ένας στόχος βάρους στα 900 κιλά έχει τεθεί για τη νέα Elise, παρά τις πρόσθετες προκλήσεις που εμπλέκονται στην κατασκευή του αυτοκινήτου, για να ανταποκριθεί στους κανονισμούς των ΗΠΑ. Παρά το γεγονός ότι είναι μια σκληρή άνοδος πάνω από το αρχικό βάρος των 725 κιλών της Elise S1, είναι κυρίως η ανάγκη να πιάσει τους Αμερικανικούς κανονισμούς, κάτι που μπορεί να υπαγορεύει ότι, ενώ το αυτοκίνητο δεν θα είναι μεγαλύτερο από την τρέχουσα Elise των 3,7 μέτρων, πρέπει να είναι πιο φαρδύ, προκειμένου να ενσωματώσει πλευρικούς αερόσακους κι επιπλέον δομές συντριβής.
 
Αυτό, με τη σειρά του, παρουσιάζει μια πρόκληση για να κρατήσει την είσοδο και έξοδο από την καμπίνα για οδηγό και συνοδηγό απλή. Ωστόσο, η Lotus έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο σ’ αυτόν τον τομέα με την Evora και οι μηχανικοί είπαν ότι είναι σίγουροι ότι μπορούν να κάνουν το ίδιο και πάλι. Η εταιρία έχει επίσης μειώσει σημαντικά το βάρος των σύνθετων πάνελ του αμαξώματος τα τελευταία χρόνια και εν καιρώ, οι πολύ ελαφριές παραλλαγές του αυτοκινήτου αναμένεται να παραδοθούν στην αγορά και να χτυπήσουν τον στόχο βάρους κάτω των 900 κιλών.
 
Ο βασικός σχεδιασμός του αρχικού Elise έχει εξελιχθεί κατά τη διάρκεια των τελευταίων 20 ετών και το νέο αυτοκίνητο αναμένεται να ακολουθήσει την τάση για πιο άμεση σύλληψη του σχεδιασμού, διατηρώντας παράλληλα το γνώριμο σχήμα και το σχεδιασμό ορόσημο του αυτοκινήτου. Δεν είναι σαφές αν οι κανονισμοί των εκπομπών ρύπων θα ωθήσουν την Lotus προς τη λειτουργία ενός υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης. Ωστόσο, ο κ. Gales είπε ότι η καθαρότητα της αίσθηση του τιμονιού, για την οποία φημίζεται η επιχείρηση, ποτέ δεν θα είναι σε κίνδυνο. «Έχουμε τιμόνι που κανείς άλλος δεν έχει καταφέρει», είπε. «Αυτό είναι μέρος της εταιρίας μας κι εμείς ποτέ δεν θα κάνουμε τίποτα που να το διαταράσσει αυτό. Είναι ένα βασικό μέρος της ιστορίας της Lotus», είπε χαρακτηριστικά.
 
 
Η ισχύς αναμένεται από μια μονάδα της Toyota που χρησιμοποιείται εκ νέου από την Lotus. Παρά το γεγονός ότι ο κ. Gales δεν συντάσσεται με τις ιδιαιτερότητες, πρόσφερε ευρύ έπαινο της Ιαπωνικής εταιρίας, όταν ρωτήθηκε σχετικά με το θέμα. «Ο κινητήρας της Toyota δεν έχει αποδειχθεί μόνον ως μια σπουδαία μηχανή για την Elise με μια ποικιλία ιπποδυνάμεων. Επίσης, έχει τεράστια αξιοπιστία», είπε. «Τα στοιχεία της εγγύησης είναι τόσο εντυπωσιακά. Έχουμε επενδύσει πολλά στη σχέση Toyota και είναι πραγματικά επιτυχής», είπε. Αναμένεται ότι το σημερινό αυτοκίνητο θα εξελιχθεί έως το 2020, όσον αφορά την ισχύ, το βάρος και τον εξοπλισμό, αλλά φαίνεται πιθανό ότι οι αποδόσεις της νέας Elise θα αντικατοπτρίζουν στενά την ισχύ των 136-250 ίππων που είναι διαθέσιμες και σήμερα, για να προσελκύσει μια όσο το δυνατόν ευρύτερη πελατειακή βάση.
 
Η ώθηση στην αγορά των ΗΠΑ σημαίνει ότι είναι πιθανό το αυτοκίνητο να προσφέρεται με μια επιλογή από χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, προερχόμενα επίσης από την Toyota. Οι πωλήσεις Evora προέρχονται κυρίως από τις ΗΠΑ και παρόλο που μια τέτοια κίνηση μπορεί να είναι σε αντίθεση με την «καθαρότερη» οδήγηση της Elise, οι δυνάμεις της αγοράς είναι πιθανό να υπαγορεύουν ότι οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ένα αυτόματο Elise. Πιστεύεται ότι τα σχέδια να ξεκινήσει μια νέα Elise έχουν γίνει εφικτά λόγω του ότι η Lotus είναι έτοιμη να επιστρέψει στην κερδοφορία για πρώτη φορά σε 20 χρόνια κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών.

Οι πωλήσεις έχουν καθοδηγηθεί από την ανανεωμένη Evora 400, παράλληλα με τις αυξανόμενες παραγγελίες για τις Elise και Exige μετά τα τελευταία μοντέλα που παρουσιάστηκαν στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το 2016. Η ζήτηση για την 3-Eleven λέγεται ότι είναι επίσης «πολύ ενθαρρυντική», με αρκετές παραγγελίες να καλύπτουν το σύνολο της παραγωγής του εν λόγω αυτοκινήτου μέχρι το 2017. Ως εκ τούτου, ο κ. Gales αναμένει να καταγράψει περισσότερες από 2.000 πωλήσεις στο χρονικό διάστημα Απρίλιος 2016 - Μάρτιος 2017, με απώτερο στόχο τα 3.000 αυτοκίνητα ετησίως μέχρι το 2020. «Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που είχαμε τόσες πολλές παραγγελίες, σίγουρα περισσότερα από 10 χρόνια», δήλωσε ο κ. Gales. «Η ζήτηση στην Ευρώπη είναι ισχυρή κι έχουμε ήδη 250 παραγγελίες για το Evora 400 στις ΗΠΑ. Βήμα προς βήμα, βελτιώνουμε τα αυτοκίνητά μας και χτίζουμε τις παραγγελίες. Δεν ήταν εύκολο, αλλά είναι σαφές ότι υπάρχει μια κερδοφόρα θέση για μας», είπε.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 12/02/2017, 05:59 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Renault
ΔΕΛΤΑ ΚΑΡ ΑΕ

Έκθεση: Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 33, 264 42 Πάτρα
Συνεργείο - Ανταλλακτικά - Φανοποιείο/Βαφείο - Αξεσουάρ
Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 47, 264 42 Πάτρα
Τηλ.: +302610420373, Fax: +302610423772
 
Χρήσιμα