IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Pogea Racing Ares: Μόλις 5 κομμάτια με 404 ίππους έκαστο!
Η Pogea Racing έχει βαλθεί να μας τρελάνει όλους! Πήρε ως βάση το Abarth 500, το «φούσκωσε» καργάροντάς το με ανθρακόνημα, το «κούρδισε» με 404 ίππους κι αποφάσισε: μόλις 5 τυχεροί θα μπορέσουν να το αποκτήσουν! Αδικία!
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Στα 20 χρόνια από την ίδρυσή της, η Pogea Racing έχει αναπτύξει μια εξαιρετική φήμη. Αν μη τι άλλο χάρη στην πολύ προσοχή στη λεπτομέρεια της βελτίωσης (tuning) και στο παγκόσμιο δίκτυο διανομής της, η εταιρία που εδρεύει στο Friedrichshafen στη λίμνη της Κωνσταντίας, έχει εδώ και καιρό ενταχθεί στους αποκαλούμενους βελτιωτές υψηλής ποιότητας. Η πρωτοποριακή κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων, επίσης, τεκμηριώνει περιοδικά το αίτημα αυτό με την ανάπτυξη αυστηρά περιορισμένων αριθμητικά εκδόσεων.
 
Το τελευταίο της έργο γοήτρου είναι η πλήρης μετατροπή του Abarth 500 σ’ ένα εντυπωσιακό ευρείας ατράκτου δυναμικό αμάξωμα με 404 ίππους και πλήρως ντυμένο με ανθρακόνημα. «Για την υλοποίηση αυτού του έργου, μόλις μία βίδα παρέμεινε ανέγγιχτη για πάνω από 4 χρόνια ανάπτυξης», εξήγησε ο ιδρυτής της εταιρίας κ. Eduard Pogea και συνεχίζει: «Έχω υπόψη μόνον τους πιο αρμόδιους προμηθευτές και κατασκευαστές. Χωρίς την υποστήριξη των Michelin, Glasurit και ιδίως τον Ιταλό μηχανικό Abarth, Enrico Scaravelli από την SCARA73, το Ares δεν θα είχε πραγματοποιηθεί».
 
Μια πανοπλία από ανθρακονήματα
Ακόμα και μετά την πρώτη ματιά, το Ares επιβεβαιώνει τις δηλώσεις του κ. Pogea σχετικά με τη δαπάνη που έχει τεθεί σ’ αυτήν. Επειδή το Abarth 500 είναι τώρα αναγνωρίσιμο μόνο στα βασικά χαρακτηριστικά κάτω από το ανθρακονήματα του ολόπλευρου μετασχηματισμού, η Pogea έχει αντικαταστήσει πλήρως τον εμπρός και τον πίσω προφυλακτήρα και την οροφή, με τις in-house εξελίξεις και συμπλήρωσε τις τροποποιήσεις του αμαξώματος από ανθρακονήματα, με καλύμματα στους καθρέφτες, τα πίσω σπόιλερ καθώς και αυτό της οροφής κατασκευασμένα από το ίδιο ελαφρύ υλικό. Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό των ορατών αλλαγών είναι τα 48 χλστ. που έχουν προστεθεί στο πλάτος των φτερών στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Αλλά δεν είναι μόνον αυτά. Οι LED πλευρικοί δείκτες, οι προβολείς xenon, το lifting στα πίσω φανάρια με χρήση τεχνολογίας DUO LED καθώς κι ένα F1 ακροφύσιο αντλίας καυσίμου, ενημερώνει τα στοιχεία του μοντέλου και επιστεί την προσοχή στο Reventon γκρι χρώμα με μεγάλη αποτελεσματικότητα.
 
Πολυτέλεια και υπέρτατος σπορ χαρακτήρας και στο εσωτερικό
Στο εσωτερικό η Pogea δημιούργησε ένα κέντρο ελέγχου που συνδυάζει αρμονικά τη λειτουργικότητα και την άνεση. Τα καθίσματα είναι σε σχήμα μισού κελύφους, ειδικά σχεδιασμένα για το Ares, ο πίνακας οργάνων με οθόνη TFT καθώς και η συνολική βελτίωση όλων των πλαστικών μερών με δέρμα ή alcantara, εγγυώνται τον πλήρη έλεγχο του οχήματος και ταυτόχρονα αποπνέουν την απόλυτη πολυτέλεια στο εσωτερικό. Το ολοκληρωμένο σύστημα high-end πολυμέσων διαθέτει μια κεντρική μονάδα διπλού DIN της Pioneer με Apple CarPlay, Ground Zero plug-in subwoofer στις πλευρές του οδηγού και του συνοδηγού και μια Alpine κάμερα οπισθοπορείας για την παρακολούθηση του περιβάλλοντος χώρου.
 
Θόλοι γεμάτοι από τροχούς και μια εξαίρετη ανάρτηση
Ένας νεοσύστατος χώρος στους θόλους των τροχών δίνει περιθώρια για σημαντικά ευρύτερο συνδυασμό τροχών και ελαστικών κι ως εκ τούτου, μεγαλύτερα εξαρτήματα πέδησης. Από τώρα και στο εξής, τεράστιες δαγκάνες 6 εμβόλων λαμβάνουν τους διάτρητους δίσκους φρένων 322 χλστ. ανάμεσα στα αγωνιστικού τύπου τακάκια. Ελαστικά υψηλών επιδόσεων Michelin Pilot Sport διάστασης 235/45R18 είναι τοποθετημένα στις Pogea Racing XCUT ζάντες διάστασης 8x18 ET27, που εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή επιβράδυνση του ενισχυμένου Abarth. Μια ποικιλία τροποποιήσεων της ανάρτησης βελτιώνει επίσης το χειρισμό μαζί με την αρνητική επιτάχυνση. Εκτός από την ανάρτηση KW Clubsport με τη δυνατότητα επιμέρους ρύθμισης του ύψους, της σκληρότητας, της συμπίεσης και της προσαρμογής συμπίεσης, ο βελτιωτής έχει εγκατεστημένα στοιχεία από το DNA, όπως οι Uniball άνω αναρτήσεις και οι ορθοστάτες στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, και εφοδιασμένο με επιπλέον σταθεροποιητές και ρυθμιστές καμπυλότητας στον πίσω άξονα.
 
Κινητήρας δουλεμένος από τη βάση του για μόλις... 404 ίππους
Τέτοια εκτεταμένη βελτιστοποίηση στην ανάρτηση είναι επίσης απαραίτητη προκειμένου να μετατραπεί η συντριπτική δύναμη του Ares σε πρόωση και να εξοπλίσει το αυτοκίνητο με επαρκή αποθέματα για γρήγορες στροφές. Οι ειδικοί της Pogea έχουν φτιάξει ένα αριστούργημα ισχύος και ρύθμισης του κινητήρα. Μόλις 404 ίπποι στις 6.400 σ.α.λ. είναι στη διάθεση του οδηγού, παράλληλα με μια τεράστια ροπή 445 Nm στις 3.350 σ.α.λ., που μπορούν να εκτοξεύσουν το ελαφρύ όχημα από στάση στα 100 χ.α.ώ. σε 4,7’’. Μόνον η ολίσθηση στον μπροστινό άξονα αποτρέπει ακόμα καλύτερη επιτάχυνση. Για να γίνει αυτό, ο πιλότος του Ares θα αποζημιωθεί μ’ ένα GPS μετρητή για την τελική ταχύτητα των 288 χ.α.ώ. που συνοδεύεται από έναν δυνατό ήχο απ’ το σύστημα εξάτμισης, ελεγχόμενος από πτερύγιο.
 
Αυτό καθίσταται δυνατό μόνο μέσω των εκτεταμένων μηχανικά και ηλεκτρονικά τροποποιήσεων στη μονάδα παραγωγής των 1.4 λίτρων. Νέα σφυρήλατα έμβολα, μπιέλα με άξονα τύπου «Η», διευρυμένες βαλβίδες εξαγωγής, διευρυμένος υπερσυμπιεστής, διευκολυνόμενος στροφαλοφόρος, αγωνιστικός εκκεντροφόρος, πρόσθετη ψύξη λαδιού, καθώς κι ένα ενισχυμένο μπλοκ κινητήρα, είναι μερικές από τις σημαντικές αλλαγές στο μοτέρ. Φυσικά, η Pogea σε συνεργασία με τον σπεσιαλίστα μηχανικό στα Abarth, Enrico Scaravelli, είναι επίσης σε θέση να πάρει μια μαζική αναθεώρηση για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Από τον κατασκευασμένο για τον σκοπό αυτό διπλό συμπλέκτη με βολάν από κράμα αλουμινίου, σχετικά με τις ενισχυμένες και επεκτεινόμενες μεταβάσεις, όλη η διαδρομή προς ένα ενισχυμένο περίβλημα μετάδοσης με ψύξη λαδιού ξεχωριστά, πάλι ούτε κομμάτι δεν έμεινε χωρίς να δουλευτεί.
 
Ένα στολίδι μηχανικής για μόλις 5 τυχερούς
Με το Ares, η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για άλλη μια φορά αποδεικνύει την απόδοσή της σε όλους τους τομείς της εξατομικευμένης κατασκευής αυτοκινήτων και υπόσχεται στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες έναν αυστηρά περιορισμένο αριθμό μόλις 5 οχημάτων. Αυτό παρέχει πρόσθετη αποκλειστικότητα και δημιουργεί ικανότητα για την επόμενη ανάπτυξη ενός θεαματικού περιορισμένης παραγωγής Pogea οχήματος. Στη βασική του διαμόρφωση από το εργοστάσιο στο Friedrichshafen, το Pogea Racing Ares ξεκινάει από 58.950 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της συναρμολόγησης, της βαφής, και το όχημα βάσης της μετατροπής Abarth 500. Τέλος, όσοι νομίζετε ότι προλαβαίνετε να είστε στη λίστα των μόλις 5 παραγγελιών αυτής της οπλοβομβίδας, δεν έχετε παρά να εκφράσετε το ενδιαφέρον σας στην εταιρία και να αναμείνετε στο ακουστικό σας (www.pogea-racing.com).
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 17/04/2017, 10:07 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΛΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ

Συνεργείο & Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων (Audi, VW, Seat, Skoda) & Παντός Τύπου
Μικράς Ασίας 42, 165 62 Γλυφάδα
Τηλ. & Fax: +302109631480, E-mail: saradoslalogiannis@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα