IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η Toyota διερευνά τη χρήση αλουμινίου στα αμαξώματα των αυτοκινήτων


Η Toyota, όπου διερευνά τη χρήση αλουμινίου σε αμαξώματα αυτοκινήτων, αντιμετωπίζει μικρότερο κίνδυνο αυξημένου κόστους υλικών, εάν η διοίκηση του προέδρου Trump ξεκινήσει εμπορικές επανορθωτικές ενέργειες κατά των εισαγωγών χάλυβα και αλουμινίου, ανέφεραν αξιωματούχοι της εταιρίας. Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πιστεύει ότι η αντικατάσταση δοχείων από χάλυβα με ελαφρύτερο αλουμίνιο μπορεί να είναι απαραίτητη για να συμμορφωθεί με αυστηρότερα πρότυπα οικονομίας καυσίμου, είπε ο κ. Jim Lentz, διευθύνων σύμβουλος της Toyota Βορείου Αμερικής. Μόνον οι αλλαγές στο σύστημα κίνησης δεν θα κάνουν το τέχνασμα, δήλωσε ο κ. Lentz, ενημερώνοντας τους δημοσιογράφους πριν από μια τελετή απονομής 154.000.000 δολαρίων (137.500.000 ευρώ) για την επέκταση του κέντρου έρευνας & ανάπτυξης της εταιρίας στην πόλη του York, νότια της Ann Arbor. «Πρέπει να εξετάσουμε πολλούς και διαφορετικούς τρόπους βελτίωσης της οικονομίας καυσίμου», δήλωσε ο κ. Lentz και συμπλήρωσε: "Έτσι, προφανώς, θα εξετάσουμε όλο και περισσότερους τρόπους για τη χρήση ελαφρών υλικών όπως το αλουμίνιο σε μελλοντικά προϊόντα της εταιρίας μας».
 
Τα εξωτερικά πάνελ του αμαξώματος, όπως οι κουκούλες, είναι ένα σχετικά εύκολο μέρος για ν’ αρχίσουν να αντικαθιστούν το αλουμίνιο, αλλά το επόμενο μεγάλο βήμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες θα είναι να κατασκευάσουν εξαρτήματα πλατφόρμας από αλουμίνιο, είπε ο κ. Robert Young, αντιπρόεδρος της Toyota, αρμόδιος για την αγορά και την τεχνολογία των προμηθευτών, κατά την εκδήλωση. Η απόφαση ανάμεσα στο αλουμίνιο και το χάλυβα καταλήγει στο να κάνουμε συμβιβασμούς στο κόστος, την αξιοπιστία, τη συμβατότητα των χρωμάτων, τη δύναμη και τη μάζα, εξήγησε ο κ. Young. Ο πρόεδρος Trump διέταξε πρόσφατα το Τμήμα Εμπορίου να διερευνήσει τις επιπτώσεις της παγκόσμιας πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας στον χάλυβα και το αλουμίνιο στους παραγωγούς μετάλλων των ΗΠΑ. Ο φθηνός χάλυβας και το αλουμίνιο έχουν πλημμυρίσει την παγκόσμια αγορά τα τελευταία χρόνια, που οδηγεί σε τεχνητά χαμηλές τιμές, ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Λευκός Οίκος και πολλοί ειδικοί στην Κίνα, που υποστηρίζει πάρα πολλούς κρατικούς παραγωγούς χάλυβα.
 
Τα χαμηλά κέρδη εμποδίζουν τους Αμερικανούς παραγωγούς χάλυβα και αλουμινίου να επενδύσουν στην ανάπτυξη μεταλλίων υψηλότερης ποιότητας και να διατηρήσουν ένα εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό, λένε. Οκτώ χυτήρια με έδρα τις ΗΠΑ, είτε έχουν κλείσει ή έχουν περιορίσει την παραγωγή από το 2015, σύμφωνα με το Τμήμα Εμπορίου. Η διαπίστωση ότι οι αλλοδαποί ανταγωνιστές έχουν βλάψει την εγχώρια βιομηχανία θα μπορούσε να οδηγήσει τον κ. Trump να διορθώσει την ανισορροπία μέσω της τιμολόγησης ή άλλων μέτρων. Η Toyota δεν είναι εκτεθειμένη σε εισαγόμενο χάλυβα και αλουμίνιο, οπότε οποιαδήποτε επίδραση των τιμολογίων που θα επιβληθούν θα ασκούσε έμμεσα πίεση στις συνολικές τιμές της αγοράς και θα προσαρμόσει τις υφιστάμενες συμβάσεις του κατασκευαστή με χαλυβουργούς, είπε ο κ. Young. Η Toyota προμηθεύει το 95% του χάλυβα της στην περιοχή από τη Βόρεια Αμερική, κυρίως από τις ΗΠΑ, επειδή ο εισαγόμενος χάλυβας δεν είναι ποιότητας αυτοκινήτου. Το αλουμίνιο αγοράζεται περιφερειακά, αλλά ορισμένες εφαρμογές απαιτούν κράματα που μπορούν να εισαχθούν.
 
Η αυτοκινητοβιομηχανία αναπτύσσει νέο χάλυβα υψηλής τεχνολογίας στην Ιαπωνία, ο οποίος θα μπορούσε να υπόκειται σε ενδεχόμενα τιμολόγια, αλλά είναι σίγουρος ότι θα μπορούσε να επιδιώξει μια παραίτηση, δήλωσε ο κ. Young. «Για την επόμενη γενιά χάλυβα, αν αναπτύσσεται από τη μητρική μας εταιρία στην Ιαπωνία, ένας ισοδύναμος βαθμός μπορεί να μην είναι διαθέσιμος στην αγορά της Βορείου Αμερικής για μια χρονική περίοδο. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις, αν υπάρχουν τιμολόγια, θα ζητούσαμε μια εξαίρεση επειδή δεν μπορούμε να έχουμε το αντίστοιχο προϊόν εδώ», είπε. «Αλλά όταν έχουμε αυτές τις περιπτώσεις, εργαζόμαστε απευθείας με το τμήμα μηχανικής υλικών μας με τους ολοκληρωμένους τοπικούς χαλυβουργούς, για ν’ αναπτύξουμε το ισοδύναμο προϊόν ώστε να μπορέσουμε να εντοπίσουμε το συντομότερο δυνατό».
 
Ο στόχος είναι να επικυρωθούν και να πιστοποιηθούν τα εργοστάσια χάλυβα και αλουμινίου για να γίνουν τα νέα προϊόντα όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να αρχίσει ταυτόχρονα η παραγωγή σε όλες τις περιφέρειες, αλλά μπορεί να χρειαστεί μικρός όγκος εισαγωγών για να γεφυρωθεί το χρονοδιάγραμμα, έως ότου οι τοπικοί μύλοι αποδείξουν ότι μπορούν να φτάσουν τα πρότυπα παραγωγής, δήλωσε ο κ. Young. Η Toyota προμηθεύει περιορισμένο ποσό χάλυβα στο Μεξικό, αλλά αυτό θα μπορούσε να αλλάξει στο μέλλον καθώς η εταιρία κατασκευάζει νέες εγκαταστάσεις στα νότια των συνόρων, δήλωσε η εκτελεστική εξουσία. Η εταιρία διαθέτει εργοστάσιο στην Τιχουάνα και κατασκευάζει εργοστάσιο στο Guanajuato για να συναρμολογήσει την Corolla.
 
 
Η Toyota έχει τεθεί υπό πίεση από τον πρόεδρο Trump για το προγραμματισμένο εργοστάσιο στο Μεξικό. Ο κ. Trump κέρδισε σε μεγάλο βαθμό τις εκλογές, προωθώντας μια βιομηχανική πολιτική «πρώτα η Αμερική», που αποσκοπεί στην ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής και στην περικοπή της εξωτερικής ανάθεσης. Επέκρινε σκληρά τη Συμφωνία Ελεύθερων Συναλλαγών της Βόρειας Αμερικής για την παροχή κινήτρων στις εταιρίες να μετακομίσουν στο Μεξικό και οι ΗΠΑ προετοιμάζονται τώρα να επαναδιαπραγματευθούν το τριμερές σύμφωνο μετά την απειλή του κ. Trump ότι θα το απομακρύνει συνολικά. Όμως ο κ. Lentz υποβάθμισε τις διαφορές στο εμπόριο και είπε ότι υπάρχει κοινό ενδιαφέρον για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της κατασκευής της Βόρειας Αμερικής.
 
Ο περιφερειακός προϊστάμενος της Toyota συμφώνησε με τη συναίνεση της βιομηχανίας ότι η NAFTA πρέπει να εκσυγχρονιστεί μετά από σχεδόν μια 25ετία, αλλά δήλωσε ότι έχει θετικό αντίκτυπο στην αμερικανική οικονομία και στους καταναλωτές. Ο Λευκός Οίκος είπε ότι ένας από τους στόχους του είναι να ενημερώσει τους κανόνες καταγωγής για να εξασφαλίσει μεγαλύτερο περιεχόμενο για τα οχήματα που παράγονται στη Βόρεια Αμερική. Ο υπουργός Εμπορίου κ. Wilbur Ross είπε στην Bloomberg TV ότι οι κανόνες καταγωγής για την αυτοκινητοβιομηχανία είναι απαρχαιωμένοι εντελώς, επειδή το κείμενο απευθύνεται ειδικά σε πολλά μέρη που δεν χρησιμοποιούνται ακόμη. Οι κανόνες προέλευσης είναι περίπλοκοι να διαπραγματευτούν, αλλά πρέπει να αποτελούν μέρος της αναθεώρησης, δήλωσε ο κ. Lentz.
 
«Αυτό θα είναι μια ευκαιρία μια φορά στη ζωή για να ρίξετε μια ματιά σε μια καλή, αλλά πολύ παλιά, συνθήκη και να καταλάβετε τι έχει νόημα στο σημερινό περιβάλλον», δήλωσε. Ο διευθύνων σύμβουλος εξέφρασε αισιοδοξία ότι ο κ. Trump θα έκανε τελικά τη σωστή έκκληση για τον προστατευτισμό του εμπορίου, λέγοντας: «Ένα πράγμα που αντιλαμβάνομαι για τον πρόεδρο, είναι ότι ακούει διαφορετικές ιδέες». Ο κ. Lentz χαρακτήρισε επίσης την Toyota ως αμερικανική εταιρία που με πολλούς τρόπους βρίσκει αξία με την εκτελεστική εντολή του κ. Trump να υπενθυμίζει στους οργανισμούς την τήρηση των υφιστάμενων νόμων για την αγορά αμερικανικών προϊόντων και την πρόσληψη Αμερικανών εργαζομένων όταν συμμετέχουν σε ομοσπονδιακές προμήθειες. «Θα μπορούσαμε να πούμε στα 60 μας χρόνια στις ΗΠΑ, αυτό ακριβώς έκανε η Toyota. Buy American, Hire American», είπε.
 
«Πήγαμε από μια εταιρία που εισήγαγε το 100% των οχημάτων μας σε μια εταιρία που σήμερα, το 71% αυτού που πουλάμε, κατασκευάζεται στη Βόρεια Αμερική», ανέφερε, επισημαίνοντας την έρευνα Cars.com που δείχνει ότι το Camry έχει περισσότερο αμερικανικό περιεχόμενο από οποιοδήποτε άλλο όχημα και το Sienna van έρχεται 3ο κατά σειρά. «Έτσι δεν συμφωνούμε κατ’ ανάγκη με τη φιλοσοφία του». Στον πυρήνα της, ωστόσο, η Toyota είναι μια παγκόσμια επιχείρηση που υποστηρίζει το ελεύθερο εμπόριο. Ο κ. Lentz σημείωσε ότι η εταιρία έχει 69 εγκαταστάσεις παραγωγής σε περισσότερες από 30 χώρες κι ότι η Συμφωνία Ελεύθερων Συναλλαγών των ΗΠΑ-Κορέας άνοιξε την αγορά στην Toyota μέχρι το σημείο που το υβριδικό Camry που κατασκευάστηκε στις ΗΠΑ, συνέβαλε στην ονομασία του Camry που ονομάστηκε από τους δημοσιογράφους αυτοκινήτων «Αυτοκίνητο της Νότιας Κορέας το 2013».

Εν τω μεταξύ, ο κ. Lentz έριξε περισσότερη ακαθαρσία στον «φόρο προσαρμογής συνόρων», ο οποίος αποτελεί μέρος ενός σχεδίου του Λευκού Οίκου για μια συνολική φορολογική μεταρρύθμιση. Το αμφισβητούμενο σχέδιο αποσκοπεί στη στήριξη της εγχώριας παραγωγής με την εφαρμογή ενός νέου χαμηλότερου συντελεστή φορολογίας εταιριών στη χονδρική τιμή όλων των εισαγωγών και την αποτροπή των εισαγωγέων από την αφαίρεση των χονδρικών εξόδων από τη φορολογική τους υποχρέωση, αλλά δεν υποστηρίζει ευρείες εκλογικές περιφέρειες στις επιχειρήσεις ή στο Capitol Hill. «Δεν ήμασταν ποτέ οπαδοί του φόρου των συνόρων», είπε ο κ. Lentz. «Νομίζω ότι θα ήταν αρνητικό σ’ αυτόν τον κλάδο. Αλλά νομίζω ότι θα ήταν αρνητικό για τους καταναλωτές συνολικά, λόγω των επιπτώσεών τους στα καταναλωτικά αγαθά, στις ηλεκτρονικές συσκευές, στα είδη ένδυσης, σε πολλά πράγματα που οι άνθρωποι αγοράζουν». Οι βιομηχανίες λιανικής, πετρελαίου και αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μεταξύ εκείνων που θα επηρεαστούν περισσότερο από ένα συνοριακό φόρο, σύμφωνα με τους αναλυτές.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 10/06/2017, 02:26 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Honda
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΙΟΥΛΜΠΑΛΟΓΛΟΥ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
(Τοποθετήσεις συστημάτων υγραερίου αυτοκίνησης)
Τατοΐου 64, 144 51 Μεταμόρφωση Αττικής
Τηλ.: +302102817216, +302102827157, Fax: +302102825539
E-mail: r64lou@otenet.gr, Website: www.r64lou.gr
 
Χρήσιμα