IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
F1 GP Καναδά: Νίκη-περίπατος για τον Lewis Hamilton


Ο Lewis Hamilton κατάφερε να μετατρέψει τον αγώνα ενδιαφέρον από την 2η θέση και κάτω, γιατί για την 1η θέση είχε το δικό του αποκλειστικό σχέδιο. Πέτυχε την pole position, ξεκίνησε, έστριψε 1ος και κατόπιν, παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Ο Lewis Hamilton οδήγησε από την αρχή μέχρι το τέλος για να διεκδικήσει μια εύκολη νίκη στο Καναδικό Grand Prix, μπροστά από τον συμπαίκτη του στην Mercedes, Valtteri Bottas, καθώς το χάος ξεδιπλώνεται πίσω απ’ τους παγκόσμιους πρωταθλητές. Ένας αγώνας που φαινόταν έτοιμος να είναι μια τεταμένη μάχη των Mercedes-Ferrari δεν υλοποιήθηκε ποτέ, με τον Hamilton να οδηγεί καθαρά στην 1η στροφή. Πίσω, ο Max Verstappen ξεπετάχθηκε από 5ος σε 2ο στην 1η κιόλας γωνία, σπρώχνοντας ένα κομμάτι της πτέρυγας του Vettel κι αναγκάζοντάς τον σε μια πρώιμη στάση. Η γερή εκκίνηση του Verstappen θα τελείωνε με ένα πρόωρο πρόβλημα αξιοπιστίας, προωθώντας τη Mercedes σ’ ένα άνετο 1-2 που ποτέ δεν εγκατέλειψε.
 
Το πραγματικό δράμα συνέβη πίσω από το δίδυμο της κορυφής, με τον Daniel Ricciardo να διεκδικεί την 3η θέση με μια άψογη κίνηση για την Red Bull. Πίσω απ’ τον Αυστραλό οδηγό, η Force India είχε φανεί ικανή να μπορέσει να διεκδικήσει τη θέση της στο βάθρο, αλλά η άρνηση να δοθεί εντολή ο Sergio Perez να απελευθερώσει τον ομόσταυλό του Esteban Ocon -στα πολύ πιο φρέσκα ελαστικά αργότερα- επέτρεψε στη Ferrari να επανέλθει στο παιχνίδι κι ο Vettel τους πέρασε και τους δύο, για να διεκδικήσει μι αξιοσημείωτη 4η θέση.
 
 
Ο Kimi Raikkonen πήρε την 7η θέση μπροστά από τον Nico Hulkenberg (Renault), ενώ ο Lance Stroll τους πρώτους βαθμούς της καριέρας του στη Formula 1 μπροστά στο πλήθος της πατρίδας του, με μια ορμητική οδήγηση στην 9η θέση και ο Romain Grosjean πήρε τον τελευταίο βαθμό για την Haas F1. Ο Fernando Alonso ήταν 10ος πριν από την εγκατάλειψή του 2 γύρους από το τέλος από μια αποτυχία του κινητήρα, σύμφωνα με τα λεγόμενά του. Ο Ισπανός, πίσω στην F1 μετά από την παρουσία του στο Indy 500, έκανε ένα ταξίδι στην τρίχα για να αποσυρθεί, ρίχνοντας τα γάντια του στο πλήθος προτού αναχωρήσει στο γκαράζ. Για την McLaren ήταν μια χρυσή ευκαιρία για τους πρώτους βαθμούς της ομάδας για την τρέχουσα σεζόν, που τελικά χάθηκε.
 
Η νίκη του Χάμιλτον και η ανάκαμψη του Vettel σημαίνει ότι η διαφορά του Γερμανού στην κορυφή του πρωταθλήματος είναι τώρα 12 βαθμοί. Η Mercedes κινήθηκε μπροστά στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών κατά 8 πόντους, όπου και στα 2 πρωταθλήματα η μάχη μεταξύ Ferrari και Mercedes φαίνεται ότι θα τραβήξει μέχρι το πέρας της σεζόν. Η εκπληκτική εκκίνηση του Max Verstappen φάνηκε να στρέφει τον αγώνα στο μέρος του, με τον Ολλανδό να περνάει από την εξωτερική τους Valtteri Bottas και Sebastian Vettel. Ο Bottas κλειδώθηκε στην είσοδο στη γωνία για να αποφύγει να χτυπήσει τον συμπαίκτη του Hamilton, επιτρέποντας στον Verstappen να περάσει. Όπως έπραξε, το μονοθέσιό του έριξε την εμπρόσθια πτέρυγα του Vettel και στον 7ο γύρο ο Γερμανός μπήκε στα pits για μια αλλαγή, υποβιβάζοντάς τον στο πίσω μέρος της κατάταξης.
 
 
Το δράμα συνέχισε στις επόμενες στροφές, με τους Romain Grosjean και Carlos Sainz να μπαίνουν στην πορεία προς την στροφή 3. Η επαφή έριξε τον Sainz στον τοίχο και γύρισε στη γωνία χτυπώντας τη Williams του Felipe Massa και στέλνοντας και τους δύο εκτός αγώνα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα κι έμεινε για 6 γύρους. Κατά την επανεκκίνηση, η διάθεση του Verstappen συνεχίστηκε, κινούμενος παράλληλα με τον Hamilton καθώς εισήλθε στο τελικό chicane κατά την επανεκκίνηση, αλλά αυτό τον έβαλε εκτός θέσης για την κύρια ευθεία και αντ’ αυτού έκλεισε τον Bottas στη στροφή 1. Ο Verstappen φαινόταν καλά τοποθετημένος για ένα δυναμικό απόγευμα, αλλά ο αγώνας του τελείωσε στον 11ο γύρο, όταν τράβηξε στην άκρη του δρόμου, χαλαρώνοντας αυτό που είχε εξελιχθεί σε μια τεταμένη κατάσταση για τη Mercedes με τον Bottas 3ο και την άλλη Red Bull του Daniel Ricciardo να ανεβαίνει στην 3η θέση.
 
Ακολούθησε μια σύντομη περίοδος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, με τον Daniil Kvyat να του επιβάλλεται ποινή για να μην ξαναπάρει τη θέση του πριν από τη γραμμή του Safety Car. Με την αποχώρηση της Mercedes, σύντομα έγινε σαφές ότι υπήρξε ένας πραγματικός αγώνας για την 3η θέση στο βάθρο. Ο Raikkonen έτρεξε για φρέσκα ελαστικά στον 15ο γύρο μετά από μια στενή επαφή με το χορτάρι στη στροφή 7, επιτρέποντας στην Force India και τον Sergio Perez να επεκτείνει το stint τους και να βγει μπροστά από τον Φιλανδό οδηγό. Η προσοχή σύντομα μεταπήδησε στην άλλη Force India και με την εξαιρετικά μαλακή του γόμα, ο Ocon απλώθηκε και τα ελαστικά του τον ώθησαν στη 2η θέση. Ο νεαρός Γάλλος έκανε μια εντυπωσιακή σειρά γύρων και ταίριαξε σε χρόνους με τους Ricciardo, Perez και Raikkonen, με τον τελευταίο να έχει σταματήσει νωρίτερα για καινούργια ελαστικά και χρεώνοντας πίσω τον Vettel, που σημαίνει ότι βγήκε από το δικό του pit stop στον 31ο γύρο πίσω από τον Raikkonen 6ος αλλά με κατά 12 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά.
 
 
Μέχρι τη στιγμή που το είχε κάνει, έμειναν μόλις 4 γύροι κι ο Ricciardo ήταν πολύ μακριά του. Οι Perez και Ocon δεν κατάφεραν ν’ αντισταθούν, έχοντας μια δική τους μάχη που κέρδισε τελικά ο Μεξικανός οδηγός, αν και ο Ocon επέκρινε τον συμπαίκτη του ότι τον έκλεινε. Ενώ όλο το τελευταίο δράμα ξεδιπλωνόταν, ο Alonso έσπευσε να διαμαρτυρηθεί απλά  λέγοντας: «κινητήρας, κινητήρας». Το δράμα του Alonso προήγαγε τον Grosjean στην τελευταία βαθμολογούμενη θέση (10η), αν και μπορεί να χάσει τη θέση, αν οι διοργανωτές τον θεωρήσουν υπεύθυνο για το περιστατικό του 1ου γύρου που έπληξε τους Sainz Jr. και Massa. Ο Jolyon Palmer τελείωσε 11ος κι ο Kevin Magnussen 12ος. Οι Sauber των Marcus Ericsson και Pascal Wehrlein τερμάτισαν εκατέρωθεν του Stoffel Vandoorne (McLaren) στην 14η θέση. Ο Daniil Kvyat εγκατέλειψε, ολοκληρώνοντας ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για την Toro Rosso. Αφού υπέστη το μονοθέσιό του ζημιά, η ομάδα δεν μπόρεσε να ταιριάξει το δεξί μπροστινό του ελαστικό, προκαλώντας του ανικανότητα κίνησης κι ένα εξαντλημένο σύνολο μηνυμάτων μέσω της ενδοεπικοινωνίας από τον Ρώσο οδηγό.
 
 
Αποτελέσματα
1. Lewis Hamilton (Mercedes) 1.33’05’’154, 2. Valtteri Bottas (Mercedes) +19’’783, 3. Daniel Ricciardo (Red Bull) +35’’297, 4. Sebastian Vettel (Ferrari) +35’’907, 5. Sergio Perez (Force India) +40’’476, 6. Esteban Ocon (Force India) +40’’716, 7. Kimi Raikkonen (Ferrari) +58’’632, 8. Nico Hulkenberg (Renault) +1’00’’374, 9. Lance Stroll (Williams) +1 γύρο, 10. Romain Grosjean (Haas F1) +1 γύρο.
 
Βαθμολογία Οδηγών
1. Sebastian Vettel 141, 2. Lewis Hamilton 129, 3. Valtteri Bottas 93, 4. Kimi Raikkonen 73, 5. Daniel Ricciardo 67, 6. Max Verstappen 45, 7. Sergio Perez 44, 8. Esteban Ocon 27, 9. Carlos Sainz Jr. 25, 10. Felipe Massa 20, 11. Nico Hulkenberg 18, 12. Romain Grosjean 10, 13. Kevin Magnussen 5, 14. Pascal Wehrlein 4, 15. Daniil Kvyat 4, 16. Lance Stroll 2.
 
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Mercedes 222, 2. Ferrari 214, 3. Red Bull 112, 4. Force India 71, 5. Toro Rosso 29, 6. Williams 22, 7. Renault 18, 8. Haas F1 15, 9. Sauber 4.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 13/06/2017, 12:20 μμ.)


Lewis Hamilton - Mercedes
Lewis Hamilton - Mercedes
Daniel Ricciardo - Red Bull
Daniel Ricciardo - Red Bull
Sebastian Vettel - Ferrari
Sebastian Vettel - Ferrari
Kimi Raikkonen - Ferrari
Kimi Raikkonen - Ferrari
Το βάθρο των νικητών
Το βάθρο των νικητών
Sergio Perez - Force India
Sergio Perez - Force India
Lewis Hamilton - Mercedes
Lewis Hamilton - Mercedes

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
SINIOROS - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων, Ευθυγραμμίσεις
(Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου, Βελτιώσεις Chip Tuning by Overload)
Α' πάροδος Γιαννιτσών, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ. & Fax: +302721069026, E-mail: mrsinioros@gmail.com

 
Χρήσιμα