IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
F1 GP Βρετανίας: Νίκη του Lewis Hamilton με 1-2 της Mercedes


Ο Lewis Hamilton, μετά από ένα δραματικό φινάλε και με κυρίαρχη απόδοση, κέρδισε το Grand Prix της πατρίδας του και κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο στο πρωτάθλημα Sebastian Vettel σε μόλις 1 βαθμό!
Του Δημήτρη Σπυράκη
Ο Hamilton έκανε μια καθαρή εκκίνηση από τον 1η θέση, καθώς οι Ferrari των Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel δέχτηκαν επίθεση από την Red Bull του Max Verstappen. Ο νεαρός Ολλανδός κατάφερε να βρει τρόπο να περάσει τον Vettel στη Village στον 1ο γύρο, δημιουργώντας μια συναρπαστική μάχη που κράτησε στο σύνολο του 1ου stint. Ο Vettel προς στιγμήν έδειχνε να κερδίζει πίσω τη θέση που είχε χάσει στο εσωτερικό της Stowe στον 13ο γύρο, αλλά ο Verstappen κράτησε το πόδι του στο γκάζι και κρατούσε μια αμυντική γραμμή στο εσωτερικό για την Vale. Στον επόμενο γύρο, ο Vettel έβλεπε στην εξωτερική του Verstappen στη Stowe, αλλά έχασε χρόνο καθώς άνοιξε το τόξο του κι έτσι επέτρεψε στον Valtteri Bottas -ο οποίος είχε ήδη ανακάμψει 4 θέσεις από την αρχική του στο grid- να κλείσει τη διαφορά του από την Ferrari του Γερμανού σε 2’’.
 
Συνειδητοποιώντας ότι ο Vettel θα αγωνιστεί για να ολοκληρώσει την κίνησή του απέναντι στον Verstappen στην πίστα, η Ferrari τον έβαλε στα pits στον γύρο 18 για να μεταβεί σε μαλακά ελαστικά για το υπόλοιπο του αγώνα. Ο Vettel πίεσε σκληρά στον 1ο αγωνιστικό του γύρο όταν επανήλθε στην πίστα, εξασφαλίζοντας την προσπέραση έναντι του Ολλανδού όταν η Red Bull τον τράβηξε έναν γύρο αργότερα για να τον εφοδιάσει με τα μαλακά ελαστικά. Ο Bottas, που ξεκίνησε με τα μαλακά ελαστικά, αποφάσισε να παίξει το μακρύ παιχνίδι κι έμεινε στην πίστα, βγάζοντας ένα αρκετά μεγάλο κενό πέρα ​​από τον Verstappen για να βεβαιωθεί ότι όταν θα επέστρεφε στην πίστα μετά το δικό του pit stop που το έκανε στον 32ο γύρο, θα ήταν μπροστά από τον Ολλανδό πιλότο της Red Bull.
 
 
Με τον Hamilton να κάνει επιτυχώς μια στάση στα pits πιο πριν και να επιστρέφει στην πίστα διατηρώντας την αρχική του πρωτοπορία, η εστίαση στη συνέχεια μετατοπίστηκε στο μονοθέσιο του Φιλανδού για την ομάδα της Mercedes, εν όψει της μάχη του με τον Vettel. Τα καινούρια πολύ μαλακά ελαστικά του Bottas ήταν κατά 14 γύρους πιο φρέσκα από τα αντίστοιχα μαλακά του Vettel και το πλεονέκτημα της απόδοσης ήταν ξεκάθαρο, καθώς έκοψε το προβάδισμα της Ferrari κι ανέβηκαν παράλληλα στην είσοδο της Stowe στον 42ο γύρο. Ο Vettel κατάφερε να κρατήσει την Mercedes εκτός αλλά καθώς υπερασπίστηκε τη θέση του στην στροφή Vale, μπλόκαρε τα φρένα του χτυπώντας άσχημα το εμπρός αριστερό του ελαστικό καθιστώντας το όλο και πιο ευάλωτο στα υψηλά φορτία του Silverstone. Στον επόμενο γύρο ο Bottas πήρε καλύτερη θέση στην πίστα από τον Vettel στις καμπές Maggots, Becketts και Chapel και πέρασε ​την Ferrari στην ευθεία Hanger, εξασφαλίζοντας προσωρινά την 3η θέση.
 
Στους τελευταίους 10 γύρους αρκετοί οδηγοί είχαν καταπονημένη γόμα στους εμπρός τροχούς, αλλά υπήρξαν ελάχιστες ενδείξεις ότι θα οδηγούσε σε κάποιο κλατάρισμα μέχρι το τέλος του αγώνα. Οι άσχημες αυτές ενδείξεις έγιναν ιδιαίτερα ορατές πρώτα στο μονοθέσιο του Raikkonen, με τη γόμα να ξεφλουδίζει και να αποκαλύπτει τον σκελετό του ελαστικού. Το ελαστικό παρέμεινε πλήρως φουσκωμένο, αλλά με το καουτσούκ σε κακή κατάσταση, ο Φιλανδός πιλότος της Ferrari έπρεπε να μειώσει τον ρυθμό του και να επιστρέψει στα pits για ένα νέο σετ ελαστικών.
 
 
Για την Red Bull, η προειδοποίηση ήταν ξεκάθαρη κι έφερε αμέσως στα pits τον Verstappen, ο οποίος είχε ελαστικά με αρκετούς γύρους φορτωμένα κι επίσης έντονα φθαρμένα, εξαλείφοντας ένα πιθανό βάθρο στη διαδικασία. Ωστόσο, η Ferrari δεν είδε την ανάγκη να βάλει μέσα στα pits τον Vettel, παρά το γεγονός ότι ο Γερμανός πιλότος της είχε τρέχει με ελαστικά κατά 6 γύρους περισσότερο από τα αντίστοιχα του Raikkonen. Καθώς όμως οδηγούσε στην Brooklands για τον προτελευταίο χρόνο, το εμπρός αριστερό ελαστικό του κατέρρευσε. Η Pirelli ανέφερε ότι ήταν διαφορετικές οι αποτυχίες των ελαστικών της. Ο μεν Raikkonen είχε μια αποκόλληση, ο Vettel είχε μια παρακέντηση που ξεφλούδισε το ελαστικό του. Ο ηγέτης του πρωταθλήματος είχε ακόμη 2/3 του γύρου για να επιστρέψει στα pits κι εκείνη τη στιγμή έπεσε 7ος, καθώς σπινθήρες από το κάτω μέρος της εμπρός αεροτομής ψέκαζαν το πέλμα του ελαστικού του, που αποσπάστηκε τελικά από τους ώμους.
 
Πρόκειται για το χειρότερο σενάριο που θα μπορούσε να έχει η Ferrari στον αγώνα, βλέποντας τις εξ αρχής προσπάθειές της για ένα διπλό βάθρο να εξανεμίζονται. Οι χαμένοι βαθμοί είχαν ως αποτέλεσμα μία σημαντική  μείωση της διαφοράς στο πρωτάθλημα του Vettel από τον νικητή Hamilton μέσα σ’ ένα απόγευμα, από 20 βαθμούς σε μόλις 1, αφήνοντας το πρωτάθλημα των οδηγών του 2017 -που έχει ήδη φτάσει στα μισά- να παίζεται στα ίσια με 10 αγώνες να υπολείπονται. Κλείνοντας, αξίζει ν’ αναφερθούμε στον Daniel Ricciardo (Red Bull), που από 19ος στην εκκίνηση πήρε καρό σημαία 5ος, περνώντας τον επίσης καλό στον αγώνα Hulkenberg στον προτελευταίο γύρο. Παρά την απώλεια της 5ης θέσης στο τέλος, η Renault θα πάρει πολλά θετικά αποτελέσματα από την 6η θέση στο Silverstone και μέχρι το τέλος, ο Hulkenberg είχε πλεονέκτημα 53’’ από την Force India του Esteban Ocon στην 8η θέση. Ο Sergio Perez έκανε το 8ο τερματισμό της σεζόν για την Force India, ενώ ο Felipe Massa πήρε την 10η θέση και τον τελευταίο βαθμό για την Williams, στο Σαββατοκύριακο εορτασμού των 40 ετών παρουσίας της ομάδας του στην Formula 1.
 
 
Αποτελέσματα
1. Lewis Hamilton (Mercedes) 1.21’27’’430, 2. Valtteri Bottas (Mercedes) +14’’053, 3. Kimi Raikkonen (Ferrari) +36’’570, 4. Max Verstappen (Red Bull) +52’’125, 5. Daniel Ricciardo (Red Bull) +1’05’’955, 6. Nico Hulkenberg (Renault) +1’08’’109, 7. Sebastian Vettel (Ferrari) +1’33’’989, 8. Esteban Ocon (Force India) +1 γύρο, 9. Sergio Perez (Force India) +1 γύρο, 10. Felipe Massa (Williams) +1 γύρο.
 
Βαθμολογία Οδηγών
1. Sebastian Vettel 177, 2. Lewis Hamilton 176, 3. Valtteri Bottas 154, 4. Daniel Ricciardo 117, 5. Kimi Raikkonen 98, 6. Max Verstappen 57, 7. Sergio Perez 52, 8. Esteban Ocon 43, 9. Carlos Sainz Jr. 29, 10. Nico Hulkenberg 26, 11. Felipe Massa 23, 12. Lance Stroll 18, 13. Romain Grosjean 18, 14. Kevin Magnussen 11, 15. Pascal Wehrlein 5, 16. Daniil Kvyat 4, 17. Fernando Alonso 2.
 
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Mercedes 330, 2. Ferrari 275, 3. Red Bull 174, 4. Force India 95, 5. Williams 41, 6. Toro Rosso 33, 7. Haas F1 29, 8. Renault 26, 9. Sauber 5, 10. McLaren 2.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 17/07/2017, 09:30 πμ.)


Lewis Hamilton - Mercedes
Lewis Hamilton - Mercedes
Lewis Hamilton & Valtteri Bottas πανηγυρίζουν στο βάθρο των νικητών
Lewis Hamilton & Valtteri Bottas πανηγυρίζουν στο βάθρο των νικητών
Ο Lewis Hamilton σε ξέφρενα πανηγύρια με το κοινό του
Ο Lewis Hamilton σε ξέφρενα πανηγύρια με το κοινό του
Max Verstappen - Red Bull
Max Verstappen - Red Bull
Nico Hulkenberg - Renault
Nico Hulkenberg - Renault
Sebastian Vettel - Ferrari
Sebastian Vettel - Ferrari
Sergio Perez & Esteban Ocon - Force India
Sergio Perez & Esteban Ocon - Force India
Λίγο μετά την εκκίνηση του αγώνα
Λίγο μετά την εκκίνηση του αγώνα

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
AUTO SERVICE ΠΑΧΑΚΗΣ

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων, Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Σοφίας Βέμπο 9, 165 61 Γλυφάδα Αττικής
Τηλ. & Fax: +302109621049, E-mail: marilenapachaki@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα