IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
F1 GP Βελγίου: Αγώνας για δύο με νικητή τον Lewis Hamilton


Το θρυλικό Grand Prix του Βελγίου, αν και είχε μια εντυπωσιακή εκκίνηση με υποσχέσεις για τη συνέχεια, η έκβαση του αγώνα εξελίχθηκε σε μονόλογο για δύο, με τους Lewis Hamilton και Sebastian Vettel να παλεύουν για τη νίκη.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Ένα Grand Prix στην θρυλική πίστα Spa-Francorchamps έχει πάντα ενδιαφέρον. Η πίστα χαρακτηρίζεται από υψηλές ταχύτητες και γρήγορες καμπές, ενώ δεν λείπουν και οι φουρκέτες, που απαιτούν δύναμη στα φρένα, μετά τις μεγάλες ευθείες. Δεν υπάρχει επαγγελματίας οδηγός αγώνων που να μην επιθυμεί μια νίκη στο Spa. Πόσο μάλλον οι πιλότοι της Formula 1, που αγωνίζονται στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes έδειξε από την αρχή ότι ήθελε πολύ, τόσο την pole position όσο και τη νίκη. Δεν είχε άλλη επιλογή, αν ήθελε να παραμείνει μέσα στη διεκδίκηση του τίτλου. Η διαφορά του από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Vettel ήταν στους 14 βαθμούς.
 
Ο στόχος είχε κατά το ήμισυ επιτευχθεί μετά τα επίσημα χρονομετρημένα του Σαββάτου (26 Αυγούστου 2017), μετά την 68η pole position της καριέρας του στον θεσμό, φτάνοντας έτσι το απόλυτο ρεκόρ του Michael Schumacher. Κι όπως φαίνεται, ακόμη κι από τον επόμενο αγώνα, έχει πιθανότητες να το σπάσει. Αυτό που χρειαζόταν τώρα ο Hamilton ήταν μια καλή εκκίνηση κι ένας σταθερός ρυθμός κατά τη διάρκεια του αγώνα, έτσι ώστε να μπορεί να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει την ποθητή καρό σημαία. Όμως, ο 2ος στο grid Vettel δεν είχε σκοπό να κάνει παραχωρήσεις κι αυτό φάνηκε κιόλας απ’ τη στιγμή που έσβησαν τα κόκκινα φώτα και δόθηκε η εκκίνηση. Κυνήγησε αμέσως τον Hamilton και προσπάθησε να τον περάσει από τις πρώτες κιόλας στροφές. Ο Βρετανός αντιστάθηκε επιτυχώς κι έβαλε το κεφάλι κάτω για να κάνει μια διαφορά ασφαλείας, η οποία δεν θα έδινε το περιθώριο στον Γερμανό αντίπαλό του να τον περάσει ούτε μ’ ένα ταχύτατο pit stop. Κι έτσι έγινε.
 
 
Ο Vettel πάλεψε σκληρά να μαζέψει τη διαφορά και εν μέρει το κατάφερε, αλλά ο έμπειρος Hamilton διαχειρίστηκε καλά τους χρόνους του και δεν άφησε κανένα ενδεχόμενο απώλειας της πρωτιάς του. Ακόμη κι όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα και εκμηδενίστηκαν οι διαφορές στους χρόνους μεταξύ των πρωτοπόρων, ο Hamilton άντεξε την πίεση του Vettel που δεν κατάφερε να ρίξει την διαφορά σε σημείο προσπέρασης, η οποία παρέμενε κοντά στο 1’’, ενώ μερικές φορές ξεπέρασε και το 1,5’’. Ο Vettel άφησε την προσπάθεια για τη νίκη στους τελευταίους γύρους, αφού είδε ότι δεν είχε αποτέλεσμα, κι αρκέστηκε στους 7 λιγότερους βαθμούς της 2ης θέσης, που τον διατηρεί μεν 1ο στη βαθμολογία των οδηγών, αλλά με μόλις 7 βαθμούς διαφορά από τον βασικότερο αντίπαλό του.
 
Πιο πίσω, τα πράγματα περιπλέχτηκαν λίγο. Ο Kimi Raikkonen προσδοκούσε ακόμη ένα βάθρο, όμως δέχθηκε ποινή 10’’ που τον έριξε πίσω. Αυτό φυσικά το εκμεταλλεύτηκαν οι Valtteri Bottas (Mercedes) και Daniel Ricciardo (Red Bull), κι έτσι ο Φιλανδός πιλότος της Ferrari συνέχισε να παλεύει από την 5η θέση. Αυτό δεν το ανέχθηκε για πολύ. Ο Raikkonen έδωσε μάχη και πέρασε τον Bottas αλλά δεν κατάφερε το ίδιο και με τον Ricciardo. Έτσι, ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull πήρε ακόμη ένα βάθρο, αφού είδε 3ος την καρό σημαία. Ο Raikkonen αρκέστηκε στην 4η θέση και ο συμπατριώτης του οδηγός της Mercedes περιορίστηκε 5ος, χωρίς να αισθανθεί καμία απειλή από τον 6ο Nico Hulkenberg, ο οποίος φαίνεται πως αξιοποιεί πλήρως την βελτίωση της ομάδας του (Renault), όπως και ο ομόσταυλός του Romain Grosjean, που κατετάγη 7ος.
 
 
Ο Felipe Massa, αν και ξεκίνησε τον αγώνα από πολύ πίσω, κατάφερε όχι μόνον να μπει στην βαθμολογούμενη δεκάδα, αλλά να πάρει και την πολλή καλή -τηρουμένων των αναλογιών- 8η θέση. Ο αγώνας του Spa δεν χαρακτηρίστηκε ως ο καλύτερος για την ομάδα της Force India, καθώς η εσωτερική κόντρα (στην πίστα) των οδηγών της, είχε ως αποτέλεσμα έναν καταστροφικό αγώνα για τον Μεξικανό πιλότο της Sergio Perez και απώλεια θέσεων για τον Esteban Ocon, του οποίου η 9η θέση δεν ανταποκρίνεται στις δυνατότητές του, έσωσε όμως τα προσχήματα. Την 10η και τελευταία θέση στους βαθμούς πήρε ο Carlos Sainz Jr. (Toro Rosso), ο οποίος είχε έναν «ήσυχο» αγώνα με σκοπό το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στους άτυχους του αγώνα ξεχώρισε και πάλι ο Max Verstappen (Red Bull) που αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη της πίστας από απώλεια ισχύος (6η εγκατάλειψη φέτος). Να σημειωθεί ότι ο ιπτάμενος νεαρός Ολλανδός στους αγώνες που τερμάτισε, ποτέ δεν ήταν κάτω από την 5η θέση.
 
Ερωτήματα προκαλεί η εγκατάλειψη του Fernando Alonso (McLaren), καθώς τα δεδομένα της κατασκευάστριας του κινητήρα (Honda), δεν έδειξαν κάποιο πρόβλημα όταν ο Ισπανός ανέφερε πρόβλημα στο μοτέρ πριν την είσοδό του στα pits. Να σημειωθεί ότι ο Ισπανός έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση κι από 11ος βρέθηκε 7ος, πριν αρχίσει σταδιακά να χάνει θέσεις. Ο πιλότος της Βρετανικής ομάδας έδειξε μαχητικότητα στους πρώτους γύρους, κάτι που δυστυχώς δεν διήρκησε για πολύ. Τώρα όλοι έχουν στρέψει το βλέμμα τους στην επίσης ταχύτατη πίστα της Monza, εκεί όπου σε λίγες ημέρες (1-3 Σεπτεμβρίου 2017), θα έχουμε το Ιταλικό Grand Prix, τον 13ο αγώνα του πρωταθλήματος της σεζόν.
 
 
Αποτελέσματα
1. Lewis Hamilton (Mercedes) 1.24’42’’820, 2. Sebastian Vettel (Ferrari) +2’’358, 3. Daniel Ricciardo (Red Bull) +10’’791, 4. Kimi Raikkonen (Ferrari) +14’’471, 5. Valtteri Bottas (Mercedes) +16’’456, 6. Nico Hulkenberg (Renault) +28’’087, 7. Romain Grosjean (Renault) +31’553, 8. Felipe Massa (Williams) +36’649, 9. Esteban Ocon (Force India) +38’154, 10. Carlos Sainz Jr. (Toro Rosso) +39’447.
 
Βαθμολογία Οδηγών
1. Sebastian Vettel 220, 2. Lewis Hamilton 213, 3. Valtteri Bottas 179, 4. Daniel Ricciardo 132, 5. Kimi Raikkonen 128, 6. Max Verstappen 67, 7. Sergio Perez 56, 8. Esteban Ocon 47, 9. Carlos Sainz Jr. 36, 10. Nico Hulkenberg 34, 11. Felipe Massa 27, 12. Romain Grosjean 24, 13. Lance Stroll 18, 14. Kevin Magnussen 11, 15. Fernando Alonso 10, 16. Pascal Wehrlein 5, 17. Daniil Kvyat 4, 18. Stoffel Vandoorne 1.
 
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Mercedes 392, 2. Ferrari 348, 3. Red Bull 199, 4. Force India 103, 5. Williams 45, 6. Toro Rosso 40, 7. Haas F1 35, 8. Renault 34, 9. McLaren 11, 10. Sauber 5.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 29/08/2017, 11:31 πμ.)


Ο Lewis Hamilton με το τρόπαιο του νικητή
Ο Lewis Hamilton με το τρόπαιο του νικητή
Lewis Hamilton - Mercedes
Lewis Hamilton - Mercedes
Sebastian Vettel - Ferrari
Sebastian Vettel - Ferrari
Daniel Ricciardo - Red Bull
Daniel Ricciardo - Red Bull
Kimi Raikkonen - Ferrari
Kimi Raikkonen - Ferrari
Valtteri Bottas - Mercedes
Valtteri Bottas - Mercedes
Nico Hulkenberg - Renault
Nico Hulkenberg - Renault
Fernando Alonso - McLaren
Fernando Alonso - McLaren
Ο Daniil Kvyat (Toro Rosso) στη θρυλική Eau Rouge
Ο Daniil Kvyat (Toro Rosso) στη θρυλική Eau Rouge
Η εκκίνηση του αγώνα
Η εκκίνηση του αγώνα

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Dacia
ΑΦΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΒΕΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
4ο χλμ. Χαλκίδας-Ερέτριας, 341 00 Χαλκίδα (περιοχή Μύτικας)
Τηλ. Έκθεσης: +302221049900, +302221049999, Fax Έκθεσης: +302221049936
Τηλ. Συνεργείου: +302221049940-41, Fax Συνεργείου: +302221049943
E-mails: saleskon@otenet.gr, drenkon@otenet.gr
Website: www.afoikonstantinou.grhttp://afoi-konstantinou.car.gr
 
Χρήσιμα