IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Lamborghini Aventador SV Roadster LP750: Ο ταύρος αφήνιασε!
Η άφιξη της Aventador το 2011, απέδειξε ότι η Lamborghini δεν είχε χάσει καθόλου την ικανότητά της να σοκάρει την αυτοκινητοβιομηχανία. Και συνεχίζει ακάθεκτη με τον «αφηνιασμένο ταύρο», την συλλεκτική Aventador SV LP750.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Περίπου 4 χρόνια μετά, η νέα Aventador SV παρουσιάστηκε στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης του 2015 κι όπως και οι προκάτοχοί της «Superveloce» που χρονολογούνται από το Miura, αυτή η Aventador ήταν πιο ισχυρή, πιο ελαφριά και με -απίστευτα- ακόμα πιο ακραία εμφάνιση από το αυτοκίνητο στο οποίο βασίζεται. Το SV μοιάζει με μια Aventador που έχει περάσει πολύ χρόνο με την Veneno, ωστόσο τα δραματικά mods στο αμάξωμα λειτουργούν πραγματικά σ’ αυτό το αυτοκίνητο, σε αντίθεση με την Veneno που μοιάζει με το αποτέλεσμα μιας μίξης μεταξύ του Batmobile κι ενός Transformer.
 
Αεροδυναμική απόδοση στο έπακρο
H Lamborghini λέει ότι οι αεροδυναμιστές της προσπάθησαν να βελτιώσουν τόσο την κάθετη δύναμη όσο και την αεροδυναμική απόδοση, χωρίς να αυξήσουν την οπισθέλκουσα και ήταν εμφανώς επιτυχημένη η προσπάθειά τους, καθώς η κάθετη δύναμη είναι πράγματι ισχυρότερη 170% και η αποτελεσματικότητα της αεροδυναμικής έχει αυξηθεί 150%, βοηθούμενη κατά πάσα πιθανότητα από την τεράστια πίσω πτέρυγα. Η Pebble Beach Concours d’Elegance στα τέλη του 2015 ήταν η αφορμή που έκανε την Lamborghini να παρουσιάσει την κορυφαία ανοιχτή έκδοση της SV, την Aventador LP750-4 Super Veloce Roadster, που είναι η πρώτη ανοιχτή Lamborghini από ποτέ που φέρει το σήμα SV.
 
Κινητήρας-διαμάντι κι επιδόσεις-φωτιά
Ο 6.5 λίτρων V12 κινητήρας της SV διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο σύστημα εξάτμισης κι αναθεωρημένο χρονισμό βαλβίδων και προσλήψεων, με αποτέλεσμα 49 επιπλέον ίππων σε σχέση με το πρότυπο Aventador Roadster. Έτσι, φτάνει τώρα τους 750 ίππους στις 8.400 σ.α.λ. και την εκπληκτική ροπή των 507 Nm στις 5.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ώ. έρχονται σε μόλις 2,9’’, κατά 0,1’’ πιο γρήγορα από την Aventador SV Coupe, αλλά η τελική ταχύτητα των 340 χ.α.ώ. είναι προφανώς αμετάβλητη. Είναι διαθέσιμοι 3 τρόποι διαχείρισης του κινητήρα σ’ αυτό το μοντέλο -Strada, Sport, Corsa- όπου σταδιακά σετάρονται οι αναρτήσεις, το γκάζι, οι εξατμίσεις και τα συστήματα διεύθυνσης και μετάδοσης της Aventador.
 
Ανθρακόνημα που ξεχειλίζει
Υπάρχουν bucket καθίσματα από ανθρακόνημα, πάνελ θυρών από ίνες άνθρακα με δερμάτινα λουριά για χειρολαβές, και δύο τεμαχίων στέγη από ίνες στερεού άνθρακα που ξεκουμπώνουν και τακτοποιούνται σε υποδοχές στο μπροστινό χώρο αποσκευών, αφήνοντας αρκετό χώρο για 3 ή 4 από τα αγαπημένα σας... μαντήλια. Η χειροκίνητα ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή και οι σπηλαιώδεις μπροστινές εισαγωγές αέρα είναι από ανθρακονήματα, έτσι ουσιαστικά υπάρχουν πολλά carbon σημεία. Ως εκ τούτου, το μοντέλο αυτό ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από το κανονικό Aventador Roadster, στα 1.575 κιλά, αλλά 50 κιλά περισσότερο από το κουπέ SV, ως αποτέλεσμα της αναγκαίας ενίσχυσης του σασί. Τα κεραμικά φρένα είναι στάνταρ, όπως και οι μεταβαλλόμενης απόσβεσης αναρτήσεις και το μεταβλητό σύστημα διεύθυνσης LDS της Lamborghini.
 
Είναι φινιρισμένη σε μεταλλικό Grigio Estoque (Estoque είναι ένα μικρό επίπεδο ξίφος που χρησιμοποιείτο από τους Matadors) με ένα καταπληκτικό πιλοτήριο σε απόχρωση μαύρο/κόκκινο. Το εσωτερικό είναι μια επιλογή σε Nero Cosmos/Rosso Alala με ένα πλήρες πακέτο σε Alcantara, κόκκινες ζώνες ασφαλείας, πατάκια Carbon Fibre, καθίσματα σε Nero Cosmos με Rosso ραφές και δραματικές λεπτομέρειες, σύστημα πλοήγησης, πίσω κάμερα, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών πλήρως με Alcantara, πυροσβεστήρα, κι ένα κουμπί Start/Stop μ’ ένα φωτεινό κόκκινο κάλυμμα flip-up που μοιάζει μ’ αυτό που ένας διοικητής υποβρυχίου θα χρησιμοποιεί για να εκτοξεύσει έναν πύραυλο! Άλλα έξτρα από τον κατάλογο πρόσθετου εξοπλισμού της μάρκας, περιλαμβάνουν τις γυαλιστερές μαύρες ζάντες 20/21 ιντσών Diantus με κόκκινο κεντρικό κλείδωμα, τις κόκκινες δαγκάνες φρένων, μαγνητο-ρεολογικές αναρτήσεις με κόκκινα πίσω ελατήρια και σύστημα ανύψωσης, πλαίσιο «Χ» και κάλυμμα κινητήρα από ίνες άνθρακα, καθώς κι ένα διαφανές καπό κινητήρα.
 
500 μονάδες κι όποιος πρόλαβε
Μόνον 500 μονάδες από την ταχύτερη ανοιχτή Lamborghini που κατασκευάστηκε ποτέ θα παραχθούν και θα γίνουν αναμφίβολα θρυλικές, όπως έχουν γίνει και οι προηγούμενες εκδόσεις SV. Αν έχετε το μεράκι για ένα αυτοκίνητο σαν αυτό και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ διαθέσιμα, μη χάσετε την ευκαιρία. Αναζητήστε ένα από τα ελάχιστα που είναι διαθέσιμα προς πώληση, καινούργιο ή μεταχειρισμένο, δεν έχει και τόση σημασία. Η συλλεκτικότητα του μοντέλου είναι τέτοια, που έτσι ή αλλιώς, δεν θα είστε χαμένος. Η εκτιμώμενη τιμή πώλησης για μια ελαφρώς μεταχειρισμένη Aventador SV κυμαίνεται στα 550-600.000 ευρώ.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 29/08/2016, 06:22 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Honda
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Κουτουμάτσα Αρχαίας Κορίνθου, 201 00 Κόρινθος
Τηλ.: +302741074154, +302741074072, Fax: +302741074155
E-mail: moustakas@kor.forthnet.gr
 
Χρήσιμα