IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η Porsche παρουσίασε την 911 GT3 R για τους αγώνες του 2019


Η Porsche σχεδίασε τη νέα αγωνιστική έκδοση της GT3 με βάση την 911 GT3 RS παραγωγής MY2019. Η αγωνιστική 911 αποδίδει 550 ίππους, διαθέτει ιδιαίτερα αποτελεσματική αεροδυναμική, βελτιωμένη ασφάλεια και μειωμένο κόστος συντήρησης κι ανταλλακτικών. Ο σχεδιασμός αμαξώματος της 911 GT3 RS με έξυπνη κατασκευή από αλουμίνιο και χάλυβα έχει αποδειχθεί η ιδανική βάση για την GT3 R. Η οροφή, η εμπρόσθια καλύπτρα και το περίβλημα, οι αψίδες των τροχών, οι πόρτες, τα πλευρικά και τα πίσω τμήματα, το πίσω καπάκι και η εσωτερική επένδυση, είναι κατασκευασμένα από ιδιαίτερα ελαφρύ σύνθετο υλικό από ίνες άνθρακα. Όλα τα παράθυρα αποτελούνται από πολυανθρακικό υλικό.
 
Η τροφοδοσία της νέας 911 GT3 R είναι μια πρωτοποριακή μονάδα 4.0 λίτρων, σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπη με τη μηχανή παραγωγής υψηλών επιδόσεων της 911 GT3 RS δρόμου. Η άμεση έγχυση καυσίμου, η οποία λειτουργεί σε πιέσεις μέχρι 200 ​​bar, καθώς και οι μεταβλητές ρυθμίσεις χρονισμού βαλβίδων των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής, εξασφαλίζουν μια ιδιαίτερα αποτελεσματική χρήση καυσίμου. Επιπλέον, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ο κινητήρας με κανονική αναρρόφηση προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη οδηγική ικανότητα κι ευρύτερη δυνατή κλίμακα στροφών. Η απόκριση του κινητήρα είναι πιο ακριβής λόγω 6 πεταλούδων γκαζιού.
 
Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς 310 χλστ. μέσω ενός διαδοχικού κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων της Porsche, με έναν ηλεκτρονικό συμπλέκτη για ιδιαίτερα γρήγορες κι ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων. Όπως και με τα μοντέλα δρόμου GT, ο οδηγός αλλάζει ταχύτητες μέσω πινάκων αλλαγής ταχυτήτων που είναι κατάλληλα τοποθετημένος στο τιμόνι. Ο συμπλέκτης ελέγχεται ηλεκτροϋδραυλικά, πράγμα που εξαλείφει την ανάγκη για το πεντάλ του συμπλέκτη και βοηθά στην γρήγορη εκκίνηση του αγώνα. Χαρακτηριστικό της 911 είναι η κατανομή βάρους, που εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις έλξης και πέδησης.
 
 
Η εκπληκτική αεροδυναμική της 911 GT3 R ακολουθεί επίσης το παράδειγμα του μοντέλου δρόμου. Οι διακριτικές οπές αεραγωγοί στα μπροστινά περιβλήματα αυξάνουν την πρόσθια δύναμη στον μπροστινό άξονα. Με πλάτος 1.900 χλστ. και βάθος 400 χλστ., η πίσω πτέρυγα προσδίδει αεροδυναμική ισορροπία. Η περιφέρεια του ελαστικού στον εμπρόσθιο άξονα έχει αυξηθεί από 650 σε 680 χλστ. Σε συνδυασμό με τη νέα ανάρτηση Porsche διπλού ψαλιδιού, αυτό εξασφαλίζει ανώτερες επιδόσεις πέδησης σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το σύστημα πέδησης της 911 GT3 R υποβλήθηκε σε περαιτέρω τροποποιήσεις και τώρα προσφέρει αυξημένη ακαμψία κι ακριβέστερο έλεγχο του ABS. Στον εμπρόσθιο άξονα, οι δαγκάνες φρένων από αλουμίνιο τύπου monobloc 6 εμβόλων, συνδυασμένες με αεριζόμενους και αυλακωτούς δίσκους από χάλυβα με διάμετρο 390 χλστ., εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις πέδησης. Στον πίσω άξονα είναι 4 εμβόλων και οι δίσκοι έχουν διάμετρο 370 χλστ.
 
Μια άλλη εξέλιξη εστιάστηκε στα χαρακτηριστικά ασφαλείας της 911 GT3 R. Προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση του σταματήματος στα pits, η κυψέλη καυσίμου FT3 120 λίτρων μπορεί τώρα να γεμίσει από αριστερά ή δεξιά ανάλογα με τη διάταξη της πίστας. Οι πόρτες και τα πλευρικά παράθυρα μπορούν να αφαιρεθούν. Το νέο κάθισμα του αγωνιστικού κάδου προσφέρει στους πιλότους ακόμη καλύτερη προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης. Τα καθίσματα είναι βιδωμένα σε 6 σημεία. Σε συνδυασμό με το ρυθμιζόμενο κιβώτιο πεντάλ, το κέντρο βάρους του οδηγού βελτιστοποιήθηκε και προσφέρει αυξημένη ασφάλεια σε περίπτωση κρούσης. Ο οδηγός προστατεύεται χάρη σ’ ένα στοιχείο πλευρικής κρούσης που είναι τοποθετημένο στην πόρτα του, το οποίο αποτελείται από μια αλουμινένια κατασκευή από κράμα ινών άνθρακα με πλαστικό αφρό, απορροφώντας ενέργεια.

Το πιλοτήριο έχει επανασχεδιαστεί. Όλα τα χειριστήρια έχουν ευθυγραμμιστεί τέλεια με τις ανάγκες του οδηγού. Για πρώτη φορά η 911 GT3 R διαθέτει κλιματισμό. Αυτό εξασφαλίζει την ιδανική εσωτερική ψύξη και χάρη στην άμεση σύνδεση με το κάθισμα και το κράνος του οδηγού, επιτρέπει την ιδιαίτερα αποτελεσματική ψύξη του, γεγονός που με τη σειρά του βοηθάει στη διατήρηση της συγκέντρωσης και της σταθερής απόδοσης του αγώνα. Η νέα 911 GT3 R μπορεί ήδη να παραγγελθεί στην τιμή των 459.000 ευρώ (συν ΦΠΑ) ανά χώρα και θα παραδοθεί από τον Δεκέμβριο του 2018. Τέλος, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Porsche, όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες και τα δεδομένα είναι προσωρινά, έως ότου ληφθεί η τελική έγκριση μέσω της FIA.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 19/05/2018, 06:17 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Toyota
ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Σολωμού 6 (Μπουρνάζι), 121 33 Περιστέρι Αττικής
Τηλ.: +302105769253, Fax: +302105769999
E-mail: alexandris.xr@hotmail.gr, Website: www.toyotaalexandris.gr
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα