IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Το νέο προφίλ της DAF στο σαλόνι του Ανόβερου
 
Στο σαλόνι του Ανόβερου (25/9-2/10/2008), η DAF παρουσίασε τις εμπλουτισμένες σειρές CF και XF105 οι οποίες θα μπουν στην γραμμή παραγωγής τον Ιούνιο του 2009. Και οι δύο σειρές οχημάτων αποκτούν νέο εσωτερικό σχεδιασμό, ενίσχυση του συστήματος μετάδοσης ενώ διατίθενται προαιρετικά με τα συστήματα Adaptive Cruise Control και Forward Collision Warning. Η DAF αποτελεί τον πρώτο κατασκευαστή βαρέων οχημάτων που παρουσίασε όλα τα μοντέλα της με κινητήρες EEV (Enhanced Environmentally-friendly Vehicles). Οι κινητήρες EEV παράγουν 50% λιγότερα σωματίδια από τα αυστηρά πρότυπα εκπομπής καυσαερίων Euro5 τα οποία και θα τεθούν σε ισχύ το 2009. Επίσης, η DAF παρουσίασε το υβριδικό LF, το οποίο θα μπει στη γραμμή παραγωγής το 2009, καθώς επίσης και την επετειακή έκδοση του XF105 80th Anniversary.
Καθώς πολλοί επαγγελματίες προγραμματίζουν από νωρίς την ανανέωση του στόλου τους, η DAF παρουσίασε από τώρα τις εμπλουτισμένες σειρές CF και XF105 οι οποίες θα μπουν στη γραμμή παραγωγής τον Ιούνιο του 2009. Τα συστήματα μετάδοσης για τα CF και XF105 έχουν βελτιωθεί σε πολλά σημεία. Οι ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες PACCAR PR 9.2 λίτρων (250-360 ίπποι) για το CF75 και PACCAR MX 12.9 λίτρων (360-510 ίπποι) για το CF85 και το XF105 εξασφαλίζουν ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Το νέο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 12-σχέσεων (ZF Ecosplit), παρέχει ακόμα μεγαλύτερη άνεση και αποδοτικότητα. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, είναι 30 κιλά πιο ελαφρύ από το ήδη υπάρχον 16άρι κιβώτιο. Επίσης, διατίθεται νέο intarder, το οποίο ανταποκρίνεται ακόμα πιο γρήγορα. Επίσης, επεκτάθηκε η γκάμα των οπίσθιων αξόνων για ένα άρτια εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης.
Από τον Ιούνιο του 2009 και μετά τα οχήματα της σειράς CF και XF105 θα είναι προαιρετικά διαθέσιμα με τα συστήματα Adaptive Cruise Control και Forward Collision Warning. Το σύστημα αυτό εξασφαλίζει τη διατήρηση απόστασης ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Όταν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μειωθεί, το σύστημα επιβραδύνει το φορτηγό ανάλογα με το βαθμό επιβράδυνσης που απαιτείται, προσαρμόζοντας ανάλογα την τροφοδοσία καυσίμων, τη λειτουργία του βαλβιδόφρενου, του intarder και των κανονικών φρένων. Ο οδηγός ενημερώνεται με οπτικό σήμα στην περίπτωση που χρειάζεται να επέμβει ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη επιβράδυνση. Το Adaptive Cruise Control παρέχεται σε συνδυασμό με το σύστημα Forward Collision Warning, το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση που πρέπει να επέμβει ώστε να αποφευχθεί πιθανή σύγκρουση. Και τα δύο συστήματα λειτουργούν με έναν αισθητήρα ραντάρ ο οποίος εγκαθίσταται πίσω από τη μπροστινή γρίλια του οχήματος.
 
 
Στο Ανόβερο έγινε σαφές για άλλη μια φορά το ενδιαφέρον της DAF για το περιβάλλον. Η φίρμα αποτελεί έναν από τους πρώτους κατασκευαστές φορτηγών που διαθέτει όλα της τα μοντέλο με κινητήρες που πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων Euro5, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ το 2009. Οι κινητήρες Euro5 παράγουν 75% λιγότερα οξείδια του αζώτου και περίπου 94% λιγότερα σωματίδια συγκριτικά με τα πρότυπα εκπομπής Euro1, που ίσχυαν πριν από 15 χρόνια. Η DAF, με την εφαρμογή της τεχνολογίας SCR σε συνδυασμό με το έξυπνο σύστημα εκπομπών, σχεδίασε και παράγει κινητήρες PACCAR που πληρούν τις προδιαγραφές Euro5 χωρίς την ανάγκη προσθήκης φίλτρου αιθάλης. Επίσης, το LF45 των 160 ίππων, πληροί τα χαμηλά επίπεδα εκπομπής καυσαερίων EEV χωρίς την προσθήκη φίλτρου αιθάλης λόγω της εξαιρετικά αποδοτικής διαδικασίας καύσης.
Η DAF, κάνει επίσης έρευνες και μελέτες και στην υβριδική τεχνολογία. Το τελευταίο στάδιο της εξέλιξης του υβριδικού φορτηγού LF ξεκίνησε τον Ιανουαρίου 2008 πραγματοποιώντας εκτενείς δοκιμές. Πλήθος οχημάτων δοκιμάστηκαν από πελάτες σ’ όλη την Ευρώπη. Το σύστημα χρησιμοποιεί ένα παράλληλο πετρέλαιο/ηλεκτρικό υβριδικό σύστημα, το οποίο λειτουργεί με πετρελαιοκινητήρα, με ηλεκτροκινητήρα ή με τον συνδυασμό και των δύο. Το πρωτότυπο εξοπλίζεται με τον νέο κινητήρα πετρελαίου PACCAR FR (EEV) 4.5 λίτρων με 160 ίππους και συνδέεται με ένα πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων Eaton (Autoshift). Ανάμεσα στο συμπλέκτη και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος δίνει κίνηση και λειτουργεί και σαν γεννήτρια. Η ενέργεια που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια της πέδης αποθηκεύεται σε μπαταρίες λιθίου/ιόντων για επαναχρήση κατά την επιτάχυνση. Η υβριδική τεχνολογία DAF, ανάλογα με την εφαρμογή, εξασφαλίζει σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και στην εκπομπή ρύπων, ειδικά στις αστικές διανομές, ενώ αναμένεται να αρχίσει η παραγωγή του υβριδικού LF το 2009.
Τέλος, να πούμε ότι η DAF Trucks N.V. είναι θυγατρική της Αμερικάνικης PACCAR Inc., από τις μεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής βαρέων οχημάτων στον κόσμο, με μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη περίπου 14% στα 15 τόνων και άνω οχήματα. Το 2007 η εταιρία παρέδωσε συνολικά 61.000 φορτηγά παγκοσμίως. Επιπλέον, κατέχει ηγετική θέση στον τομέα διανομής ανταλλακτικών με εξαιρετικές δυνατότητες άμεσης εξυπηρέτησης. Η DAF Trucks N.V. διαθέτει εργοστάσια στο Eindhoven και στο Westerlo στο Βέλγιο, έχει 1.000+ αντιπροσώπους και επισκευαστικές μονάδες στην Ευρώπη, ενώ απασχολεί περισσότερους από 9.000 εργαζόμενους.
 



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Smart
ΘΩΜΑΣ ΤΖΟΓΑΝΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Θεομήτορος 60 & Έλλης Αλεξίου 4, 173 42 Αγ. Δημήτριος
Τηλ.: +302109855513, Τηλ. & Fax: +302109851192
E-mail: tzoganis.mbservice@gmail.com
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα