IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Opel Insignia: Νέο σε όλα
Το μεγάλο βήμα φαίνεται πως κάνει η Opel με το λανσάρισμα του νέου Insignia. «Φρέσκο» σε σχεδίαση και γενναιόδωρο σε χώρους, ενώ διακρίνεται και για τον τεχνολογικά προηγμένο του εξοπλισμό.
Αποστολή στην Αυστρία
Με το λανσάρισμα του νέου Insignia, η Opel επαναπροσδιορίζει τη μεσαία κατηγορία. Με την τύπου coupe οροφή του και έντονη έμφαση στη σχεδίαση, το Opel Insignia φέρνει την πολυζήτητη αυτοπεποίθηση σε μία κατηγορία της αγοράς που αλλάζει κατεύθυνση, καθώς ο κόσμος αναζητά ένα ελκυστικό αυτοκίνητο, που είναι οικονομικό σε κατανάλωση, αλλά απολαυστικό στην οδήγηση. Τα μεσαία αυτοκίνητα αποτελούν αυτή τη στιγμή το 10% της Ευρωπαϊκής αγοράς, αλλά είναι μία κατηγορία που αναμένεται να αυξηθεί, καθώς οι πελάτες εγκαταλείπουν τα μεγάλα SUV υπέρ των μοντέλων sedan και station wagon. Μετά την άφιξη των μοντέλων notchback και hatchback, το δυναμικό Sports Tourer αναμένεται στις εκθέσεις των Διανομέων την άνοιξη του 2009. Το Insignia εγκαινιάζει νέα τεχνολογικά πρότυπα στην κατηγορία του, πέραν της κορυφαίας αεροδυναμικής και των προηγμένων καινοτομιών, όπως πλαίσιο FlexRide, ευφυές σύστημα AWD Adaptive 4x4, φωτισμός AFL+ και Opel Eye. Με σχεδίαση, μηχανολογία και παραγωγή στο Rüsselsheim, το Insignia δηλώνει την Γερμανική του ταυτότητα, κάτι που επιθυμούσε εξ αρχής η ίδια η Opel.
Νέα σύγχρονη σχεδίαση
Η σχεδίαση του Insignia ανεβάζει την Opel σε ένα νέο επίπεδο, προβάλλοντας τη νέα αυτοπεποίθηση της μάρκας με μία τολμηρή, δυναμική και σοφιστικέ εμφάνιση που υπογραμμίζει την έξοχη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν τα θέματα του «φτερού» και της «λεπίδας» για να εκφράσουν αυτή τη φιλοσοφία. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του εξωτερικού του Insignia είναι το υπέρκομψη και γεμάτη χάρη σιλουέτα του. Το ανάγλυφο σχήμα του αμαξώματος τονίζεται από σαρωτικά εμπρός και πίσω φώτα και αναδεικνύεται από μία τολμηρή μάσκα. Με το Insignia κάνει επίσης το ντεμπούτο του ένα ανανεωμένο λογότυπο που ενσωματώνει περήφανα το όνομα Opel σε ένα φαρδύτερο πλαίσιο, το οποίο περιβάλλει το σήμα κατατεθέν της μάρκας, τον κεραυνό. Το Insignia εγκαινιάζει νέα πρότυπα για την Opel στον τομέα της αντιληπτής ποιότητας εσωτερικού, που είναι εφάμιλλη των κορυφαίων της κατηγορίας.
Αεροδυναμικό, με «καθαρούς» κινητήρες
Το Insignia εξελίχθηκε με στόχο να έχει ένα λείο, αεροδυναμικό αμάξωμα, με υποδειγματικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 cd. Πάνω από 250 εξαρτήματα του Insignia κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα υλικά. Η σχεδίασή του επιτρέπει την ανακύκλωση σε ποσοστό 85%, στο τέλος του κύκλου ζωής του. Το νέο Opel Insignia πωλείται από την αρχή με μία υποδειγματικά πλούσια γκάμα 7 κινητήρων, που έχουν πιστοποιηθεί ότι πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5. Οι 4 βενζινοκινητήρες έχουν ιπποδύναμη 115-260 ίππους και οι 3 νέοι 2.0 turbo-diesel προσφέρουν ισχύ 110, 130 και 160 ίππους αντίστοιχα. Τους προσεχείς μήνες, η γκάμα θα επεκταθεί με 2 νέες μονάδες, έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 με 180 ίππους κι ένα νέο 2.0 CDTI BiTurbo με έλεγχο καύσης κλειστού βρόγχου και μέγιστη ισχύ 190 ίππων. Επιπλέον, μία έκδοση ecoFLEX με πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 θα πλαισιώσει τη σειρά του χρόνου, χωρίς να υπονομεύονται οι επιδόσεις. Σε κάθε μία από τις αντίστοιχες κατηγορίες ισχύος, οι κινητήρες αυτοί είναι από τους πλέον περιβαλλοντικά συμβατούς, προσφέροντας χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Όλοι οι κινητήρες diesel και βενζίνης έχουν 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και όλοι συνδυάζονται με 6τάχυτα, μηχανικά κιβώτια. Οι κορυφαίες μονάδες diesel και βενζίνης διατίθενται επίσης με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Σύστημα All-wheel drive Adaptive 4x4 μπορεί να παραγγελθεί για τους βενζινοκινητήρες 2.0 Turbo και 2.8 V6 Turbo και αργότερα με τους ισχυρότερους diesel.
Ευέλικτο και καινοτόμο
Μία σειρά νέων ή βελτιωμένων χαρακτηριστικών του Insignia υπογραμμίζει τη δέσμευση της Opel να προσφέρει τεχνικές καινοτομίες σε προσιτή τιμή. Το Insignia χρησιμοποιεί μία νέα γενιά μηχανοτρονικού πλαισίου που επιτρέπει εξατομικευμένες ρυθμίσεις. Μαζί με τη δυνατότητα προσαρμογής της οδηγικής εμπειρίας με γνώμονα την αυξημένη οδηγική απόλαυση, η φιλοσοφία πλαισίου του νέου Insignia προσφέρει περισσότερη άνεση για όλους και μία ασφαλή και προβλέψιμη συμπεριφορά, κάτω από όλες τις συνθήκες. Με το FlexRide, που προσφέρεται στάνταρ στην έκδοση Sport, οι οδηγοί μπορούν να εξατομικεύουν τη ρύθμιση της ανάρτησης και του πλαισίου τους με το πάτημα ενός μπουτόν. Το FlexRide επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μία δυναμική και σπορ οδήγηση (Sport mode) ή ένα ξεκούραστο και μαλακό σετάρισμα (Tour mode) πέραν του άνετου Standard mode, που προσαρμόζεται σε όλα τα οδηγικά στιλ. Αυτό προσφέρει βέλτιστη σταθερότητα σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Ήδη από το λανσάρισμα, 2 ισχυροί υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες κάτω από το καπό του Insignia μπορούν να παραγγέλνονται με την τελευταία γενιά του συστήματος AWD. Με την ονομασία Adaptive 4x4, βελτιώνει τη συμπεριφορά και την ευστάθεια σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Προσφέροντας βέλτιστη πρόσφυση, σχεδιάστηκε ώστε να κάνει την κίνηση του Insignia ακόμα πιο δυναμική. Το Adaptive 4x4 συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά των συμβατικών μηχανικών και υδραυλικών συστημάτων AWD. Οι δίσκοι του υδραυλικού συμπλέκτη ελέγχονται ηλεκτρονικά για να κατανείμουν τη ροπή από 0% μέχρι 100% μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Μέχρι 2700 Nm ροπής μπορούν να μεταφερθούν στον πίσω άξονα. Επιπρόσθετα, διατίθεται το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης eLSD. Το Insignia προσφέρει επίσης μία καινοτομία ασφαλείας, για πρώτη φορά στην κατηγορία, με την ονομασία Opel Eye, στο πλαίσιο της φιλοσοφίας για μία προσιτή προηγμένη τεχνολογία. Πρόκειται για μία κάμερα που τοποθετείται μεταξύ παρμπρίζ και μεσαίου εσωτερικού καθρέπτη και βοηθά τους οδηγούς με 2 διαφορετικούς τρόπους. Η λειτουργία Traffic Sign Recognition (Αναγνώριση Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας), διαβάζει σήματα ορίων ταχύτητας και απαγόρευσης προσπέρασης και τα προβάλλει στο ταμπλό. Η λειτουργία Lane Departure Warning (Προειδοποίηση Παρέκκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας) προειδοποιεί τους οδηγούς όταν άθελά τους φεύγουν από τη λωρίδα τους. Η Opel παρουσιάζει επίσης έναν αριθμό βελτιώσεων στη νέα γενιά του συστήματος
Adaptive Forward Lighting (AFL+), μεταξύ των οποίων αυτόματη ρύθμιση δέσμης προβολέων για τις επικρατούσες οδικές συνθήκες και επίπεδα ορατότητας. Το σύστημα για πρώτη φορά περιλαμβάνει 9 λειτουργίες φωτισμού. Οι αισθητήρες του αυτοκινήτου μετράνε την ταχύτητα, το συντελεστή περιστροφής αμαξώματος, τη γωνία διεύθυνσης και τη βροχή. Ο οπτικός αισθητήρας της λειτουργίας υποστήριξης μεγάλης σκάλας (high beam assistant) συγκεντρώνει πληροφορίες για το προφίλ του δρόμου, την οδηγική κατάσταση και τις συνθήκες ορατότητας. Σε κλάσματα του δευτερολέπτου, το λογισμικό του συστήματος αποφασίζει ποια λειτουργία φωτισμού είναι κατάλληλη για την τρέχουσα κατάσταση και ρυθμίζει ανάλογα τους προβολείς. Τα Opel Insignia με προβολείς AFL+ περιλαμβάνουν επίσης φώτα ημέρας LED. Συγκριτικά με τους συμβατικούς προβολείς της μεσαίας σκάλας, βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου, επειδή απαιτούν σημαντικά λιγότερη ηλεκτρική ισχύ.
Προσεγμένο από την παραγωγή μέχρι και το Service
Το Insignia κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Rüsselsheim που εγκαινιάστηκε το 2002 και έχει σχεδιαστεί με δέσμευση στην τελειότητα παραγωγής και την ποιότητα. Το νέο μεσαίο μοντέλο κατασκευάζεται σε μία από τις πιο σύγχρονες Μονάδες της GM, με κορυφαία υλικά και προηγμένες τεχνικές παραγωγής. Σχεδιάστηκε για να διατηρήσει την αξία του μετά την πώληση και, σε περίπτωση σύγκρουσης, να κρατά το κόστος σε χαμηλό επίπεδο. Η GM Europe θα επενδύσει 9 δις ευρώ μέχρι το 2012 για λογαριασμό της Opel και σε μία νέα προϊοντική επέλαση. Από αυτά, το εργοστάσιό στο Rüsselsheim, όπου θα κατασκευάζεται το Insignia, θα λάβει 900.000.000 ευρώ. Η εν λόγω επένδυση αποτελεί σημείο εκκίνησης μιας νέας γενιάς μοντέλων της Opel, που δεν θα αργήσουμε να δούμε.
Η πρώτη εντύπωση
Η Opel επέλεξε το Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας για το επίσημο πανευρωπαϊκό λανσάρισμα του Insignia στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου του αυτοκινήτου. Η επιλογή του μέρους αυτού δεν ήταν τυχαία. Η Αυστρία φημίζεται για τη «γενναιοδωρία» της όσον αφορά το πράσινο. Ατελείωτα λιβάδια με άφθονο γρασίδι, πρόσφεραν τροφή σε καλοθρεμμένες αγελάδες. Από την άλλη, η αρχιτεκτονική των σπιτιών και η γενικότερη δόμηση, τόσο των αστικών κέντρων όσο και της επαρχίας, σε κάνουν να ζηλεύεις, έχοντας μεγαλώσει σ’ ένα «τσιμεντοκρατούμενο» περιβάλλον, με άναρχη δόμηση, ανεξέλεγκτη ηχορύπανση και απίστευτη κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ό,τι κι αν βλέπαμε ολόγυρά μας, ήταν τόσο προσεγμένο και σωστά οργανωμένο. Φανταστείτε πως ακόμη και τα μικρά παιδιά κατά την μεταφορά τους από/προς το σχολείο τους με τα σχολικά οχήματα, φορούσαν όλα το προβλεπόμενο από τον Κ.Ο.Κ. φωσφορίζον γιλέκο. Αρκετά όμως με την όψη και τον τρόπο λειτουργίας της χώρας. Ας δούμε τι εντυπώσεις μας άφησε το νέο Insignia, κατά την πρώτη μας επαφή μαζί του. Ξεκινάμε από την σχεδίαση. Απόλυτα αρμονικές γραμμές, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του μοντέλου. Ίσως να είναι το μοναδικό μοντέλο οικογενειακού χαρακτήρα της φίρμας με τόσο χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής, καθώς το βραβευμένο για την αεροδυναμική του, Calibra, από το μακρινό παρελθόν, ήταν κουπέ. Η άνεση και η ιδανική θέση οδήγησης συμβάλουν για τις επιδόσεις που θα αναζητήσει στη συνέχεια ο οδηγός, καθώς το ίδιο το μοντέλο τον προδιαθέτει. Οι Turbo εκδόσεις έχουν τον πρώτο λόγο εδώ, καθώς έχουν και την «τύχη» να μπορούν να εκμεταλλεύονται και την 4κίνηση (ανάλογα την έκδοση). Αξιοσημείωτη είναι και η καλή ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση, κάτι που θεωρείται απαραίτητο για ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας με υψηλές επιδόσεις. Εντυπωσιακή είναι η όψη του νέου Insignia με τις 20άρες ζάντες, όμως θεωρούμε ότι στην Ελλάδα η μέγιστη προεπιλεγμένη διάσταση δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 19 ίντσες. Σε ειδική πίστα δοκιμάσαμε και το νέο πρωτοποριακό σύστημα αναγνώρισης των σημάτων οδικής κυκλοφορίας, που μας εντυπωσίασε πραγματικά. Πίσω από το τιμόνι του, ο οδηγός θα αναζητάει συχνά μεγάλες αποστάσεις, καθώς, η ποιότητα κύλισης προσφέρει  μεγάλων αποστάσεων ταξίδια με περίσσια άνεση. Τέλος, το νέο Insignia θα βρίσκεται στην αγορά από τον Ιανουάριο του 2009.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά - επιδόσεις
μοντέλο
Insignia 1.6
Insignia 1.8
Insignia 2.0 Turbo
Insignia 2.8 Turbo
Μήκος
4,83 μέτρα
4,83 μέτρα
4,83 μέτρα
4,83 μέτρα
Πλάτος
1,856 μέτρα
1,856 μέτρα
1,856 μέτρα
1,856 μέτρα
Ύψος
1,498 μέτρα
1,498 μέτρα
1,498 μέτρα
1,498 μέτρα
Μεταξόνιο
2,737 μέτρα
2,737 μέτρα
2,737 μέτρα
2,737 μέτρα
Μετατρόχια Ε/Π
1,585/1,587 μ.
1,585/1,587 μ.
1,585/1,587 μ.
1,585/1,587 μ.
Χώρος αποσκευών
500 (520) λίτρα
500 (520) λίτρα
500 (520) λίτρα
500 (520) λίτρα
Βάρος
1.503 κιλά
1.503 κιλά
1.503 κιλά
---
Κυβισμός
1.598 κ.εκ.
1.796 κ.εκ.
1.998 κ.εκ.
2.792 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή
79 x 81,5 χλστ.
80,5 x 88,2 χλστ.
86 x 80,6 χλστ.
89 x 74,8 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
10,8:1
10,5:1
9,3:1
9,5:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
115/6.000
140/6.300
220/5.300
260/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
155/4.000
175/3.800
350/2.000-4.000
400/1.900-4.500
0-100 χ.α.ώ.
12,9’’
11,5’’
7,6’’
6,9’’
Τελική ταχύτητα
192 χ.α.ώ.
207 χ.α.ώ.
242 χ.α.ώ.
250 χ.α.ώ.
Κατανάλωση εκτός πόλης
5,9 λ./100 χλμ.
6 λ./100 χλμ.
6,7 λ./100 χλμ.
7,4 λ./100 χλμ.
Μικτή κατανάλωση
7,6 λ./100 χλμ.
7,8 λ./100 χλμ.
8,9 λ./100 χλμ.
10,9 λ./100 χλμ.
Κατανάλωση στην πόλη
10,6 λ./100 χλμ.
10,9 λ./100 χλμ.
12,6 λ./100 χλμ.
16,9 λ./100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
70 λίτρα
70 λίτρα
70 λίτρα
70 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
179 γραμμ./χλμ.
184 γραμμ./χλμ.
208 γραμμ./χλμ.
256 γραμμ./χλμ.
( ) χαρακτηριστικά 5θυρης έκδοσης
 
Τιμές (ίδιες για 4θυρο/5θυρο)
κινητήρας
Insignia
Edition
Sport
Cosmo
1.6 (115 ίπποι)
19.800
21.100
---
22.500
1.8 (140 ίπποι)
20.700
22.000
23.400
23.400
1.6 Turbo (180 ίπποι)
---
23.800
25.200
25.200
2.0 Turbo (220 ίπποι)
---
28.000
29.400
29.400
2.0 Turbo AWD (220 ίπποι)
---
30.000
31.400
31.400
2.8 V6 Turbo AWD (260 ίπποι)
---
---
38.900
39.400
2.0 CDTI (110 ίπποι)
24.400
25.700
---
---
2.0 CDTI (130 ίπποι)
25.400
26.700
28.100
28.100
2.0 CDTI (160 ίπποι)
---
27.000
28.400
28.400
2.0 CDTI BiTurbo (190 ίπποι)*
---
---
---
---
* Δεν διατίθεται ακόμη



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
Ζ. & Γ. ΧΑΛΙΔΑΣ

Χρώματα Αυτοκινήτων, Σκαφών, Κτιρίων
Μυστρά 25, 165 61 Γλυφάδα Αττικής
Τηλ.: +302109631114, +302109623199, E-mail: halidaszg@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα