IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
VW Golf: Η... 6η αίσθηση!
Με μία ιστορία 34 ετών και με πωλήσεις τις περισσότερες στην ιστορία της φίρμας, η VW παρουσιάζει την 6η γενιά του πολυπετυχημένου Golf, με σκοπό την απόλυτη επικράτηση στη μικρομεσαία κατηγορία.
 
Το 1974 η VW παρουσίασε το εντελώς νέο Golf. Ένα μοντέλο που έμελε να αλλάξει την ιστορία της φίρμας, μετά την επίσης πετυχημένη της πορεία μέχρι τότε με το Beetle, το συνέχισε την παραγωγή του και μετά από μία μικρή απουσία, κυκλοφορεί αναγεννημένο και σήμερα. Χρειάστηκαν 28 χρόνια μέχρι τον Ιούνιο του 2002, όπου το 4ης γενιάς μοντέλο, κατέρριξε το ρεκόρ παραγωγής του Beetle, με το υπ’ αριθμόν 21.517.415 Golf που έβγαινε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Wolfsburg, παίρνοντας έτσι και επίσημα τη θέση του Beetle ως το «πιο πετυχημένο VW όλων των εποχών». Τον Αύγουστο του 2008 η φίρμα αποκάλυψε το νέο Golf, στην 6η πλέον γενιά του, και σχεδόν 4 μήνες αργότερα, το νέο Golf αποτελεί πραγματικότητα και για την Ελληνική αγορά. Σκοπός της VW με τη νέα γενιά του Golf είναι ο επαναπροσδιορισμός του επιπέδου ασφάλειας, ποιότητας και άνεσης των αυτοκίνητων της κατηγορίας του, παραμένοντας σημείο αναφοράς. Μπορεί τελικά να τον πετύχει;
Διαχρονική σχεδίαση
Όλα αυτά τα 34 χρόνια, μέσα από τις 6 γενιές του Golf, ξεχωρίζουμε ως τη σημαντικότερη αλλαγή του μοντέλου από τη 2η στην 3η γενιά. Ήταν πραγματικά μία επανάσταση για το μοντέλο, από κάθε πλευρά. Η σχεδίασή του, ήταν αυτή που το διαφοροποίησε για τα καλά και το έβαλε σε μια νέα τροχιά, πάνω στην οποία εξακολουθεί να στηρίζεται. Αν κι από τότε έχουμε πορεία με άλλες 3 γενιές, το Golf στήριξε την αξία του βασισμένο και στη διαχρονική του σχεδίαση. Κάθε επόμενη (της 3ης) γενιά, πρόσθετε ένα ακόμη «λιθαράκι» σ’ αυτό το τόσο σημαντικό οικοδόμημα. Έτσι λοιπόν, καταλήγουμε στο σήμερα του Golf VI. Καθαρές γραμμές συνδυάζονται αρμονικά με τις καμπύλες του αμαξώματος συνθέτοντας ένα μοναδικό αποτέλεσμα. Στο μπροστινό μέρος, οι χαρακτηριστικές γρίλιες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και λεπτομέρειες χρωμίου προσδίδουν πολυτέλεια και μοναδικότητα. Τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας ολοκληρώνουν ιδανικά τη δυναμική σχεδίαση του νέου Golf. Τέλος, το έμβλημα της VW έχει επανασχεδιαστεί. Στον πλευρικό σχεδιασμό, κυριαρχούν τα έντονα «νεύρα» που διαπερνούν κατά μήκος ολόκληρο το αμάξωμα, κάνοντας ακόμα πιο εμφανή τον δυναμισμό του νέου Golf. Η απουσία των πλαϊνών προστατευτικών δίνει μία καθαρότερη εικόνα στο μοντέλο.
Το πίσω μέρος ολοκληρώνει τη δυναμική του σχεδίαση. Τα φαρδιά πίσω φωτιστικά σώματα, χαρακτηρίζονται από το βαθύ κόκκινο χρώμα τους, ενώ η οριζόντια σχεδίασή τους έρχεται σε απόλυτη αρμονία με την απέριττη σχεδιαστική φιλοσοφία του αυτοκινήτου. Το νέο Golf φυσικά έχει υποστεί σημαντικές σχεδιαστικές αλλαγές και στο εσωτερικό του. Προσεγμένες επιφάνειες και ποιοτικά υλικά προσθέτουν αξία και ανεβάζουν τα στάνταρ της κατηγορίας του. Νέες ταπετσαρίες καθισμάτων, χρώματα και διακοσμητικά στοιχεία για κάθε έκδοση εξοπλισμού, διακοσμητικά στοιχεία χρωμίου για τους διακόπτες και τα πλήκτρα χειρισμού, επανασχεδιασμένες πλευρικές επενδύσεις, υποβραχιόνια και κεντρική κονσόλα δεσπόζουν στο εσωτερικό. Τα διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών τονίζουν την υψηλής ποιότητας εμφάνιση.
Τα ηχοσυστήματα και η κονσόλα χειρισμού του κλιματισμού έχουν επανασχεδιαστεί για να αναβαθμίσουν τη λειτουργικότητα και έτσι να συμπληρώσουν αρμονικά τη συνολική εικόνα του εσωτερικού του νέου Golf. Ο εργονομικός σχεδιασμός των οργάνων και τα νέας σχεδίασης τιμόνια, με κορυφαίο το δερμάτινο πολυλειτουργικό (βασικός εξοπλισμός στην έκδοση Highline) προσφέρουν ακρίβεια και αυτοπεποίθηση. Μπαίνοντας στο νέο Golf, διαπιστώνετε τα αναβαθμισμένα επίπεδα ηχομόνωσης που το αναδεικνύουν σε σημείο αναφοράς και μαζί με τον ποιοτικό σχεδιασμό του, επαναπροσδιορίζουν την αίσθηση πολυτέλειας στην κατηγορία. Βελτιώσεις σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς (μηχανικά μέρη, παράθυρα, παρμπρίζ, περιφερειακά εξαρτήματα κινητήρα, θόλοι, καπό) έχουν σαν αποτέλεσμα την εξαιρετική άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό του νέου Golf. Οι τομείς στους οποίους δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση είναι οι κραδασμοί από το σύστημα μετάδοσης, οι κραδασμοί που οφείλονται στην λειτουργία του κινητήρα, οι θόρυβοι που οφείλονται στα περιφερειακά εξαρτήματα του κινητήρα, οι θόρυβοι κύλισης, οι θόρυβοι από εξωτερικούς παράγοντες και τα επίπεδα θορύβου του κινητήρα που μεταφέρονται στο εσωτερικό.
Κινητήρες με επιδόσεις και οικονομία
Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf ανταποκρίνεται σε όλες τις οδηγικές απαιτήσεις. Η τεχνολογία TSI εφαρμόζεται στο νέο Golf μέσω 2 κινητήρων. Είναι και οι 2 στα 1.4 λίτρα, όπου ο μεν πρώτος αποδίδει 122 ίππους και 200 Nm ροπής σ’ ένα φάσμα στροφών ιδιαίτερα δημιουργικών στην οδήγηση (1.500-4.000 σ.α.λ.). Τα 0-100 χ.α.ώ. έρχονται σε 9,5’’ με την μέση κατανάλωση να περιορίζεται στα 6,2 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Ο νέος 1.4 TSI απόδοσης 160 ίππων, εκμεταλλεύεται την αρμονική συνεργασία του υπερσυμπιεστή και του στροβιλοσυμπιεστή. Με μέγιστη ταχύτητα 220 χ.α.ώ. και επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ. σε 8’’, υπόσχεται περίσσια οδηγική απόλαυση. Η μέση κατανάλωση διατηρείται χαμηλά (6,3 λίτρα για κάθε 100 χλμ.), φανερώνοντας ότι οι κορυφαίες επιδόσεις μπορούν να συνδυαστούν με χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 (145 γραμμ./χλμ). Η γκάμα των βενζινοκινητήρων ολοκληρώνεται με τον ατμοσφαιρικό 1.4 των 80 ίππων. Το νέο Golf εξοπλίζεται και με τους αθόρυβους πετρελαιοκινητήρες άμεσου ψεκασμού των 2.0 λίτρων TDI, με 110 και 140 ίππους αντίστοιχα, με τεχνολογία common rail. Όλοι οι κινητήρες TSI και TDI πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5.
Η γκάμα κιβωτίων ταχυτήτων του νέου Golf περιλαμβάνει μηχανικό κιβώτιο 5 και 6 σχέσεων καθώς και κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG 6 και 7 σχέσεων. Πρώτη φορά το εξαιρετικών επιδόσεων κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων, διατίθεται σε 2 διαφορετικούς κινητήρες ενός μοντέλου. Το κιβώτιο αυτό είναι το πρώτο της κατηγορίας του που διατίθεται με διπλό συμπλέκτη ξηρού τύπου. Σχεδιασμένο για ροπή στρέψης έως 250 Nm, προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε όλο το σύστημα μετάδοσης ισχύος του κινητήρα και σε σύγκριση με το 6άρι κιβώτιο DSG, εξασφαλίζει ακόμη καλύτερες επιδόσεις και συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην οικονομία στην κατανάλωση και στις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι ο 1.4 TSI των 160 ίππων με το 7άρι DSG έχει μικτή κατανάλωση 5% χαμηλότερη από τον αντίστοιχο κινητήρα με μηχανικό κιβώτιο. Για κινητήρες με ροπή στρέψης άνω των 250Nm, διατίθεται το κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG6. Ο συνδυασμός τεχνολογίας TSI και TDI με τα κιβώτια άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις στο νέο Golf. Το 5άρι μηχανικό κιβώτιο προσφέρεται αποκλειστικά και μόνο στην έκδοση 1.4 με τους 80 ίππους. Το 6άρι μηχανικό εξοπλίζει τους 1.4 TSI και τον 2.0 TDI των 140 ίππων. Το ίδιο ισχύει και για το 7άρι DSG, με μοναδική εξαίρεση τον 2.0 TDI, όπου, είτε στην έκδοση των 110 ίππων είτε στην αντίστοιχη των 140, χρησιμοποιείται το 6άρι DSG.
Άνετο και ασφαλές
Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς. Το Golf, ήταν το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας του που έδινε ιδιαίτερο βάρος στην παθητική ασφάλεια και την ποιότητα κατασκευής. Το νέο Golf εξοπλίζεται με ένα σύνολο τεχνολογιών που επαναπροσδιορίζουν τις έννοιες της ασφάλειας και της άνεσης στην κατηγορία του. Στον εξοπλισμό ασφάλειας περιλαμβάνονται 7 αερόσακοι (οδηγού/συνοδηγού, πλευρικοί, πλαϊνοί τύπου κουρτίνας και γονάτων οδηγού), ζώνες ασφαλείας τριών σημείων εμπρός και πίσω, ρυθμιζόμενες καθ’ ύψος και με προεντατήρες (εμπρός μόνο), προσκέφαλα εμπρός, βελτιστοποιημένα ως προς την προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης, υποδοχές ISOFIX για παιδικά καθίσματα στα πίσω εξωτερικά καθίσματα, οπτικές και ακουστικές ενδείξεις για τις ζώνες ασφαλείας εμπρός (προαιρετικά και για τις πίσω), εμπρός και πίσω δισκόφρενα, (τα εμπρός, εσωτερικά αεριζόμενα), σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS με EDL, ASR, ESP που περιλαμβάνει επίσης σύστημα υποβοήθησης πέδησης με Brake Assist και Driver Steering Recommendation.
Ηλεκτρονική τεχνολογία στην υπηρεσία του οδηγού
Το σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων DCC προσφέρει τη δυνατότητα προσαρμογής των αναρτήσεων στις εκάστοτε συνθήκες με στόχο την αυξημένη οδηγική απόλαυση. Ο οδηγός με το πάτημα ενός κουμπιού ενεργοποιεί το πρόγραμμα «Sport», «Comfort», ή «Normal» και αλλάζει τις ρυθμίσεις. Ανεξάρτητα από την επιλεγμένη ρύθμιση, το σύστημα επεμβαίνει συνεχώς μέσω της συνεχούς ηλεκτρονικής προσαρμογής των αναρτήσεων και της υποβοήθησης του ηλεκτρομηχανικού τιμονιού ανάλογα με το οδόστρωμα και τις οδηγικές συνθήκες (αν χρειαστεί). Ταυτόχρονα, προσαρμόζεται και το σύστημα ηλεκτρομηχανικής διεύθυνσης εξασφαλίζοντας καλύτερη ανταπόκριση κατά την οδήγηση. Στο πρόγραμμα Sport, οι αναρτήσεις είναι αισθητά πιο σκληρές και η υποβοήθηση του τιμονιού είναι μειωμένη, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει μεγαλύτερη αμεσότητα στους χειρισμούς. Το πρόγραμμα Comfort προσφέρει αισθητά βελτιωμένη οδηγική άνεση κατά την οδήγηση σε τραχύ οδόστρωμα, όταν έχει κίνηση και στις εθνικές οδούς.
Το σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων DCC είναι πάντα ενεργοποιημένο ακόμη και όταν έχει επιλεχθεί το πρόγραμμα Normal. Αναφορά αξίζει να κάνουμε και στο σύστημα ACC (Adaptive Cruise Control) με λειτουργία Front Assist. Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα cruise control που βασίζεται σε έναν αισθητήρα ραντάρ. Όταν ενεργοποιείται το ACC, το αυτοκίνητο φρενάρει και επιταχύνει αυτόματα σε ένα εύρος ταχύτητας που ορίζεται από τον οδηγό. Χάρη στο Front Assist, το σύστημα επίσης εμποδίζει τις συγκρούσεις με προπορευόμενο όχημα. Εάν το νέο Golf πλησιάσει ένα όχημα που κινείται πιο αργά, το ACC φρενάρει το αυτοκίνητο στην ίδια ταχύτητα και διατηρεί την προεπιλεγμένη απόσταση. Όταν ένα αυτοκίνητο μπει στη λωρίδα σας μπροστά σας, το όχημα φρενάρει αυτόματα. Εάν το μπροστινό όχημα βγει από τη λωρίδα μας, τότε επιταχύνει στην προεπιλεγμένη επιθυμητή σας ταχύτητα. Το ACC δεν αντιδρά σε ακινητοποιημένα εμπόδια και οχήματα του αντίθετου ρεύματος. Η λειτουργία Front Assist χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα ραντάρ για να εντοπίσει τις καταστάσεις κρίσιμων αποστάσεων και σας βοηθά έτσι να μειώσετε την απόσταση φρεναρίσματος, ανεξάρτητα από την απόσταση και τον έλεγχο ταχύτητας. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό για μια επικίνδυνη κατάσταση με οπτικά και ακουστικά σήματα, και με ένα σύντομο απότομο φρενάρισμα.
Το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Park Assist κατευθύνει το αυτοκίνητο σχεδόν σε οποιοδήποτε χώρο παράλληλης στάθμευσης αυτόματα. Για να το επιτύχει αυτό, το σύστημα παίρνει υπό τον έλεγχό του το όχημα έτσι ώστε το νέο Golf να κινηθεί με την όπισθεν στο χώρο στάθμευσης χωρίς να χρειαστούν επιπλέον διορθωτικές κινήσεις. Το σύστημα Park Assist ενεργοποιείται μέσω ενός ειδικού διακόπτη, καταμετρά τις διαστάσεις του επιθυμητού χώρου στάθμευσης. Ο οδηγός το μόνο που έχει να κάνει είναι να αφήσει το γκάζι και να χειρίζεται το συμπλέκτη και τα φρένα. Ο οδηγός μπορεί να πάρει υπό τον έλεγχό του το αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα Park Assist κάνει σημαντικά πιο απλή και άνετη τη διαδικασία παράλληλου παρκαρίσματος και ολοκληρώνει το παρκάρισμα μέσα σε 15’’.
Η κάμερα οπισθοπορείας Rear Assist είναι ένα οπτικό σύστημα στάθμευσης που περιλαμβάνει μια ενσωματωμένη κάμερα οπισθοπορείας (χωρίς δυνατότητα ευρυγώνιας λήψης). Το σύστημα μεταφέρει την εικόνα του χώρου πίσω από το αυτοκίνητο στην οθόνη υψηλής ανάλυσης του ηχοσυστήματος ή του συστήματος ραδιοπλοήγησης. Η κάμερα οπισθοπορείας που διατίθεται για το νέο Golf βρίσκεται πίσω από το λογότυπο VW στο καπό του αυτοκινήτου. Η κάμερα ενεργοποιείται μόλις μπει η όπισθεν. Αυτή η ρεαλιστική εικόνα παρέχει μια πολύ καλύτερη συνολική ορατότητα του πίσω μέρους, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να δει εάν υπάρχουν εμπόδια πίσω από το όχημα και να τα αναγνωρίσει με ευκρίνεια. Μπορεί επίσης να παραμείνει χαλαρός στο κάθισμά του, κοιτώντας προς τα εμπρός. Αυτό σημαίνει ότι το παρκάρισμα, η όπισθεν κίνηση και η σύνδεση ενός ρυμουλκούμενου μπορούν να επιτευχθούν χωρίς ο οδηγός να κουράζεται και να κοιτά συνεχώς πίσω.
Για πρόσθετη καθοδήγηση του οδηγού, εμφανίζονται δυναμικές γραμμές στην οθόνη, οι οποίες του δίνουν μια προεπισκόπηση της πορείας που θα ακολουθήσει το όχημα εάν διατηρηθεί η παρούσα γωνία του τιμονιού. Τέλος, το νέο Golf διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα υποβοήθησης Park Pilot με οπτική απεικόνιση. Εκτός από τα ακουστικά προειδοποιητικά σήματα όταν υπάρχουν εμπόδια μπροστά ή πίσω από το αυτοκίνητο, εμφανίζεται ένα περίγραμμα του μοντέλου στην οθόνη κατά τη διαδικασία παρκαρίσματος. Η θέση του οχήματος, καθώς και οι αποστάσεις από τα εμπόδια εντός της εμβέλειας των αισθητήρων υπέρηχων εμφανίζονται με χρώματα. Όταν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με Rear Assist και με οπτική απεικόνιση, ο οδηγός μπορεί να εναλλάσσει μεταξύ της οθόνης της οπτικής απεικόνισης και της εικόνας της κάμερας οπισθοπορείας. Επίσης και το πρόγραμμα συστημάτων ψυχαγωγίας για το Golf αποτελείται από τα πιο εξελιγμένα συστήματα της φίρμας, που κάνουν την παραμονή στο εσωτερικό του μοντέλου ευχάριστη πέραν του δέοντος.
Η προεγκατάσταση κινητού τηλεφώνου είναι ένα σύστημα hands-free που βασίζεται στο Bluetooth Handsfree Profile (HFP) που χρησιμοποιείται για να συνδέσει το κινητό τηλέφωνο με το σύστημα hands-free του νέου Golf μέσω ειδικής βάσης ειδικά σχεδιασμένης για το τηλέφωνο. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και για τη φόρτιση της μπαταρίας του κινητού. Ένας ψηφιακός επεξεργαστής ήχου, συνδεδεμένος με τα ηχεία και ένα μικρόφωνο στην οροφή εξασφαλίζει υψηλής ποιότητας αναπαραγωγή της φωνής. Ο οδηγός μπορεί να χειριστεί το σύστημα μέσω των πλήκτρων του κινητού τηλεφώνου, ενώ η ένταση του τηλεφώνου ρυθμίζεται κατευθείαν από το σύστημα ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου. Έτσι προσφέρεται μέγιστη ευκολία στην νόμιμη χρήση του τηλεφώνου κατά την οδήγηση.
Σε 3 επίπεδα πλούσιου εξοπλισμού
Το νέο Golf διατίθεται σε 3 επίπεδα εξοπλισμού, κατά τα γνωστά πρότυπα της φίρμας. Η πρώτη, που αποτελεί και την βασική έκδοση του μοντέλου, είναι η Trendline, η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μία απόλυτα εξοπλισμένη έκδοση. Ξεκινάμε από τον αδιαπραγμάτευτο εξοπλισμό, που είναι αυτός της ασφάλειας. Οι 7 αερόσακοι είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού, όπως και τα συστήματα ABS με EDL και ASR και η προετοιμασία ISOFIX για την στήριξη των εγκεκριμένων παιδικών καθισμάτων. Το ίδιο και για τα φώτα ημέρας, που στο άμεσο μέλλον θα αποτελούν μέρος του υποχρεωτικού εξοπλισμού όλων των καινούργιων αυτοκινήτων, κατόπιν απόφασης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο υπόλοιπος εξοπλισμός του μοντέλου συμπληρώνεται από το ηχοσύνολο, ραδιο/CD με 4 ηχεία (2x20W) και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 (για κινητήρες TSI 122 και 160 ίππων με 8 ηχεία 4x20W), τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, τους ηλεκτρικούς θερμαινόμενους και ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, τον ημιαυτόματο κλιματισμό, το κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, την κολώνα τιμονιού που είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος και απόσταση, τον υπολογιστή ταξιδίου (σπουδαίο εργαλείο για τον οδηγό) και το σύστημα εύκολης πρόσβασης στο εσωτερικό του αυτοκινήτου Easy Entry (στις 3-θυρες εκδόσεις).
Η αμέσως επόμενη έκδοση, Comfortline, περιλαμβάνει επιπλέον της Trendline, 3άκτινο δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις στο χειρόφρενο και το λεβιέ ταχυτήτων, αυτόματο σταθεροποιητή ταχύτητας (Cruise Control), κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός με αποθηκευτικό χώρο, 2 αεραγωγούς και 2 ποτηροθήκες, καθίσματα με ορθοπεδική υποστήριξη μέσης, ραδιο/CD με 4 ηχεία 2x20W και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 (στα TSI 122 και 160 ίππων με 8 ηχεία 4x20W) και ατσάλινες ζάντες 6,5Jx16 με ελαστικά 205/55R16 με εμφάνιση αλουμινίου.
Η πιο πλούσια έκδοση, Highline, διαθέτει επιπρόσθετα της Comfortline, αυτόματο κλιματισμό Climatronic 2 ζωνών, δερμάτινο 3άκτινο τιμόνι με ενσωματωμένες λειτουργίες, δερμάτινες επενδύσεις στο χειρόφρενο και το λεβιέ ταχυτήτων, διακοσμητικά στοιχεία αλουμινίου και διακόπτες χειρισμού για την οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, τηλέφωνο και ηχοσύστημα, προβολείς ομίχλης εμπρός, υπολογιστή ταξιδίου Plus, σπορ καθίσματα με συνδυασμό ύφασμα/Alcantara και ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 6,5Jx16 με ελαστικά 205/55R16. Όλες οι εκδόσεις του νέου Golf με κινητήρες 1.4 TSI 160 ίππων καθώς και με κιβώτιο ταχυτήτων DSG, διαθέτουν ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP με ηλεκτρονικό μπλοκάρισμα διαφορικού EDL και σύστημα ενίσχυσης πέδησης Brake Assist και ASR.
 
Πίνακας τεχνικών χαρακτηριστικών και επιδόσεων νέου VW Golf
τύπος
1.4 80 hp
1.4 TSI 122 hp
1.4 TSI 160 hp
2.0 TDI 110 hp
2.0 TDI 140 hp
Μήκος
4,199 μέτρα
4,199 μέτρα
4,199 μέτρα
4,199 μέτρα
4,199 μέτρα
Πλάτος
1,786 μέτρα
1,786 μέτρα
1,786 μέτρα
1,786 μέτρα
1,786 μέτρα
Ύψος
1,479 μέτρα
1,479 μέτρα
1,479 μέτρα
1,479 μέτρα
1,479 μέτρα
Μεταξόνιο
2,578 μέτρα
2,578 μέτρα
2,578 μέτρα
2,578 μέτρα
2,578 μέτρα
Μετατρόχια Ε/Π
1,54/1,513 μ.
1,54/1,513 μ.
1,54/1,513 μ.
1,54/1,513 μ.
1,54/1,513 μ.
Χώρος αποσκευών
350 λίτρα
350 λίτρα
350 λίτρα
4,199 μέτρα
4,199 μέτρα
Βάρος (μικτό)
1.750 κιλά
1.820 (1.850) κιλά
1.840 (1.860) κιλά
1.870 (1.910) κιλά
1.910 (1.930) κιλά
Κυβισμός
1.390 κ.εκ.
1.390 κ.εκ.
1.390 κ.εκ.
1.968 κ.εκ.
1.968 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή
76,5 x 75,6 χλστ.
76,5 x 75,6 χλστ.
76,5 x 75,6 χλστ.
81 x 79,5 χλστ.
81 x 79,5 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
10,5:1
10:1
9,7:1
18,5:1
18,5:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
80/5.000
122/5.000
160/5.800
110/4.100
140/4.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
132/3.800
200/1.500-4.000
240/1.750
250/1.750
320/1.750-2.500
0-100 χ.α.ώ.
13,9’’
9,5’’
8’’
10,7’’
9,3’’
Τελική ταχύτητα
172 χ.α.ώ.
200 χ.α.ώ.
220 χ.α.ώ.
193 (191) χ.α.ώ.
209 (207) χ.α.ώ.
Κατανάλωση εκτός πόλης
5,1 λ./100 χλμ.
6,2 (6) λ./100 χλμ.
5,2 λ./100 χλμ.
4 (4,4) λ./100 χλμ.
4 (4,5) λ./100 χλμ.
Μικτή κατανάλωση
6,4 λ./100 χλμ.
5,1 (5) λ./100 χλμ.
6,3 (6) λ./100 χλμ.
4,9 (5,3) λ./100 χλμ.
4,9 (5,4) λ./100 χλμ.
Κατανάλωση στην πόλη
8,5 λ./100 χλμ.
8,2 (7,7) λ./100 χλμ.
8,1 (7,5) λ./100 χλμ.
6,4 (6,9) λ./100 χλμ.
6,4 (7,1) λ./100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
55 λίτρα
55 λίτρα
55 λίτρα
55 λίτρα
55 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
149 γραμμ./χλμ.
144 (138) γρ./χλμ.
145 (139) γρ./χλμ.
128 (140) γρ./χλμ.
129 (142) γρ./χλμ.
( ) Επιδόσεις και χαρακτηριστικά των εκδόσεων με τα κιβώτια DSG 
 
Αναλυτικός πίνακας τιμών νέου VW Golf
Μοντέλο-Έκδοση
Trendline
Comfortline
Highline
1.4 80 ίπποι 3-θυρο
15.250 €
16.300 €
---
1.4 80 ίπποι 5-θυρο
16.100 €
17.150 €
---
1.4 TSI 122 ίπποι 3-θυρο
17.750 €
18.800 €
19.950 €
1.4 TSI 122 ίπποι 5-θυρο
18.600 €
19.650 €
20.800 €
1.4 TSI 122 ίπποι 3-θυρο DSG-7
19.900 €
20.950 €
22.100 €
1.4 TSI 122 ίπποι 5-θυρο DSG-7
20.750 €
21.800 €
22.950 €
1.4 TSI 160 ίπποι 3-θυρο
---
20.650 €
21.800 €
1.4 TSI 160 ίπποι 5-θυρο
---
21.500 €
22.650 €
1.4 TSI 160 ίπποι 3-θυρο DSG-7
---
22.400 €
23.550 €
1.4 TSI 160 ίπποι 5-θυρο DSG-7
---
23.250 €
24.400 €
2.0 TDI 110 ίπποι 3-θυρο
22.800 €
24.000 €
---
2.0 TDI 110 ίπποι 5-θυρο
23.800 €
25.000 €
---
2.0 TDI 110 ίπποι 3-θυρο DSG-6
---
26.550 €
---
2.0 TDI 110 ίπποι 5-θυρο DSG-6
---
27.550 €
---
2.0 TDI 140 ίπποι 3-θυρο
---
---
27.450 €
2.0 TDI 140 ίπποι 5-θυρο
---
---
28.450 €
2.0 TDI 140 ίπποι 3-θυρο DSG-6
---
---
29.450 €
2.0 TDI 140 ίπποι 5-θυρο DSG-6
---
---
30.450 €
 



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για BMW
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - Δ. ΚΑΡΠΙΔΑΣ - Κ. ΠΡΕΒΕΖΙΑΝΟΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Δροσίνη 5 (Νέο Δέλτα Νέας Ιωνίας), 382 21 Βόλος
Τηλ.: +302421084581, Fax: +302421067377
 
Χρήσιμα