IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Porsche 911 GT3 RSR: Το αυθεντικό καθαρόαιμο πίστας
Η επιτυχημένη Porsche 911 GT3 RSR παρουσιάζεται με εκτεταμένες τροποποιήσεις, με σκοπό να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στους αγώνες αυτοκινήτου πίστας.
Το ισχυρότατο αυτό αγωνιστικό αυτοκίνητο που βασίζεται στην Porsche 911 και που την περασμένη σεζόν εξασφάλισε νίκες στο American Le Mans Series και στον Αγώνα 24 Ωρών του Νίρμπουργκρινγκ, συμμετέχει στην κατηγορία GT2 σε διεθνείς αγώνες αντοχής. Μπορεί το στοιχείο που αμέσως αποσπά την προσοχή στη νέα GT3 RSR να είναι το ανασχεδιασμένο μπροστινό της τμήμα με τις μεγάλες εξαγωγές αέρα στο καπό παράλληλα όμως, κάτω από το ελαφρύ της αμάξωμα έχουν πραγματοποιηθεί πολλές σημαντικές αλλαγές.
Καλύτερη διαχείριση εισαγωγής αέρα
Οι θυρίδες εξαγωγής αέρα στο μπροστινό καπό αποτελούν μια ένδειξη του πλήρως ανασχεδιασμένου κυκλώματος αγωγών αέρα στα ψυγεία που ήταν απαραίτητος λόγω ενός νέου κυκλώματος αέρα παροχής και εξαγωγής που συνοδεύεται από την εγκατάσταση μιας προαιρετικής μονάδας κλιματισμού. Επιπλέον, ο αεροδυναμικός σχεδιασμός στο πίσω μέρος του αμαξώματος βελτιστοποιήθηκε ενώ η πίσω αεροτομή προσφέρει πλέον δυνατότητα ακόμη περισσότερων ρυθμίσεων. Το σύστημα φρένων, με μειωμένο βάρος, καθώς και οι μικρότερου βάρους καλωδιώσεις συμβάλλουν στο κράτημα, το οποίο είναι ακόμα καλύτερο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Μεγαλύτερος κυβισμός, περισσότερη δύναμη
Η χωρητικότητα του γνωστού 6-κύλινδρου κινητήρα μπόξερ αυξήθηκε από τα 3.8 στα 4.0 λίτρα. Μετά από ακόμα μια μείωση του μεγέθους των περιοριστών αέρα για τη σεζόν 2009, ο κινητήρας πλέον αποδίδει περίπου 450 ίππους στις 7.800 σ.α.λ., με ροπή που αγγίζει τα 430 Nm στις 7.250 σ.α.λ. Ο κόφτης στροφών του 6-κύλινδρου κινητήρα επεμβαίνει στις 9.000 σ.α.λ. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, το όριο στροφών για δεδομένη ισχύ μειώθηκε σημαντικά. Έτσι, ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένη καμπύλη ροπής και προσφέρει καλύτερη ποιότητα οδήγησης.
Ένα πλήρες κόκπιτ για τον οδηγό
Μέσα στο κόκπιτ, μια νέα οθόνη πολλαπλών ενδείξεων πάνω από το ταμπλό δείχνει τη βέλτιστη χρονική στιγμή για κάθε αλλαγή σχέσης, Ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό είναι η προγραμματιζόμενη πολυλειτουργική συσκευή ελέγχου του συστήματος παροχής, η οποία δίνει στις ομάδες τη δυνατότητα ελέγχου πολλών επιμέρους λειτουργιών. Μία από αυτές είναι η δυνατότητα άπειρων ρυθμίσεων της συχνότητας με την οποία αναβοσβήνουν τα φώτα στην μπροστινή ποδιά, έτσι ώστε τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να αναγνωρίζονται αμέσως όταν μπαίνουν στα πιτς τη νύχτα. Για την ευκολότερη τεχνική εξυπηρέτηση στους αγώνες, έγιναν και άλλες τροποποιήσεις. Η GT3 RSR διαθέτει πλέον νέο αερόγρυλο με βαλβίδα υπερπίεσης. Ο σωλήνας πλήρωσης λαδιού με λειτουργία ταχείας πλήρωσης έχει πλέον μετακινηθεί στο πίσω καπό, έτσι ώστε οι μηχανικοί να έχουν καλύτερη πρόσβαση.
Ολοκλήρωση της σειράς GT3
Παράλληλα με τις GT3 Cup και GT3 Cup S, η GT3 RSR είναι το 3ο αγωνιστικό μοντέλο που βασίζεται στην Porsche 911 και προσφέρεται από την Porsche Motorsport. Περίπου 20 από αυτά τα επιτυχημένα αγωνιστικά μοντέλα μεγάλων αποστάσεων έχουν κατασκευαστεί στο Weissach και ήδη βρίσκονται στη φάση της παράδοσης σε ομάδες/πελάτες ανά τον κόσμο. Το κόστος της GT3 RSR ανέρχεται στις 380.000 ευρώ, συν τον ΦΠΑ που ισχύει στην κάθε χώρα.



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Smart
ΝΙΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ - ΠΕΤΡΟΣ & ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΠΟΥΛΗΣ ΟΕ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
25ης Μαρτίου 14, 173 41 Αγ. Δημήτριος Αττικής
Τηλ. & Fax: +302109715789, E-mail: merc.service.kp@hotmail.com

 
Χρήσιμα