IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
BMW Z4: Ανεβάζοντας (κι άλλο) τα όρια
Η νέα Ζ4 είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορίας της με διαστάσεις κλασικού roadster, πίσω κίνηση, καθίσματα που έχουν μετακινηθεί κοντά στον πίσω άξονα, και αυτόματα αναδιπλούμενη σκληρή οροφή.
Η νέα BMW Z4 ερμηνεύει την κλασική εμφάνιση του roadster με μοντέρνες, κομψές γραμμές. Οι αναλογίες του αυτοκινήτου δημιουργούνται κυρίως από το μακρύ και χαμηλωμένο καπό του κινητήρα, τους κοντούς προβόλους, το μακρύ μεταξόνιο και τους μεγάλους τροχούς καθώς και από τη χαμηλή θέση των καθισμάτων κοντά στον πίσω άξονα.
Με νέα σχεδιαστική φιλοσοφία
Εκτός από τις αυθεντικές αναλογίες και την κομψή σχεδιαστική γλώσσα του αυτοκινήτου, η αισθητική της νέας Z4 υλοποιείται κυρίως μέσα από κλασικές λεπτομέρειες που ερμηνεύονται με ένα νέο, σύγχρονο στιλ, αντιπροσωπευτικό της νέας Z4. Τα αλουμινένια κελύφη του ελαφρού hardtop δύο τμημάτων αναδιπλώνονται καταλαμβάνοντας ελάχιστο χώρο. Ακόμα και με την οροφή κλειστή, η νέα Z4 διατηρεί όλες τις τυπικές αναλογίες που χαρακτηρίζουν ένα γνήσιο roadster. Με τέτοια γνωρίσματα, εύλογα είναι διάδοχος των Z4 Roadster και Z4 Coupe. Η διευρυμένη γκάμα χρωμάτων για τη νέα Z4 αποτελείται από 8 αποχρώσεις, μεταξύ των οποίων η μεταλλική Orion Silver που είναι αποκλειστική για το νέο Roadster.
Απόλυτη μεταμόρφωση σε 20’’
Η νέα Z4 είναι το πρώτο roadster στην ιστορία της Γερμανικής φίρμας με ένα πλήρως αναδιπλούμενο hardtop. Αυτή η οροφή 2 τμημάτων με ελαφριά αλουμινένια δομή ανοίγει και κλείνει ηλεκτροϋδραυλικά με το πάτημα ενός μπουτόν μέσα σε 20’’, ενώ τα 2 στοιχεία της οροφής αποθηκεύονται σε μια συμπαγή διάταξη στον ειδικό χώρο. Με τον τρόπο αυτό, διατηρείται η χαρακτηριστική λεπτή σχεδίαση του πίσω άκρου του roadster, ενώ όταν το hardtop είναι κλειστό τονίζει και αναδεικνύει περαιτέρω την κομψή εμφάνιση του νέου αυτού μοντέλου. Μπορεί η παρουσία του hardtop να διαμορφώνει νέα σχεδιαστικά δεδομένα, όμως, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, τα πλαϊνά παράθυρα είναι κατά 40% μεγαλύτερα, η κρυστάλλινη επιφάνεια του πίσω παραθύρου κατά 52% μεγαλύτερη και η σφαιρική ορατότητα κατά 14% βελτιωμένη από πριν. Το κρυστάλλινο πίσω παράθυρο του hardtop φέρει ηλεκτρικές αντιστάσεις, ενώ τα 4 πλαϊνά παράθυρα της νέας Z4 ανοίγουν ξεχωριστά. Προαιρετικά διατίθεται βελτιωμένη λειτουργία τηλεχειρισμού με Comfort Access, για να μπορεί να κλείνει η οροφή και από απόσταση. Η λειτουργία Comfort Access επιτρέπει επίσης τη φόρτωση και εκφόρτωση το χώρου αποσκευών με την οροφή ανοιχτή. Για πρόσβαση στο χώρο αποσκευών στην περίπτωση αυτή, το ανοιχτό hardtop μετακινείται σε ενδιάμεση θέση, διευκολύνοντας την αφαίρεση μεγάλων αντικειμένων.
Μεγαλύτερη και πιο άνετη
Η νέα Z4 είναι ελαφρώς μεγαλύτερη εξωτερικά από την προκάτοχό της, προσφέροντας παράλληλα σημαντικά αυξημένη ευρυχωρία και πολύ περισσότερο χώρο φόρτωσης. Τα καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα, τυπικό χαρακτηριστικό σε roadster, διατίθενται στάνταρ με τις Z4 sDrive35i και Z4 sDrive30i σε δέρμα υψηλής ποιότητας, με 3 διαφορετικές επιλογές χρωμάτων. Το χρώμα που επιλέγεται χρησιμοποιείται επίσης στο κάτω τμήμα του ταμπλό και στα υποβραχιόνια της επένδυσης των θυρών και της κεντρικής κονσόλας. Όπως τα Cabrio μοντέλα της BMW, έτσι και το νέο Ζ4 Roadster διατίθεται με ένα ειδικό, καινοτομικό τύπο δέρματος στα καθίσματα, τις επενδύσεις εσωτερικού και το τιμόνι που μειώνει σημαντικά την επίδραση της δυνατής ηλιακής ακτινοβολίας. Χάρη στην επεξεργασία του δέρματος με Sun Reflective Technology επιτυγχάνεται η ενσωμάτωση ουσιών μέσα στο υλικό που ανακλούν την υπέρυθρη ακτινοβολία του ηλιακού φωτός. Χρησιμοποιώντας το προαιρετικό άνοιγμα φόρτωσης στην καμπίνα επιβατών, μπορεί να μεταφερθεί μία μεγάλη τσάντα του γκολφ 46 ιντσών. Και όταν η οροφή είναι κλειστή, μέσω του ανοίγματος φόρτωσης, 2 τσάντες του γκολφ 46 ιντσών χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Το διαμέρισμα οροφής κι ο χώρος αποσκευών χωρίζονται μ’ ένα μεταβλητό ράφι ανάμεσά τους που αναδιπλώνεται όταν κλείνει η οροφή. Αυτό αυξάνει το χώρο αποσκευών από 180 λίτρα με την οροφή ανοιχτή σε 310 λίτρα με την οροφή κλειστή. Το μέγιστο φορτίο έχει αυξηθεί κατά 30 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, στα 330 κιλά.
Κορυφαία συστήματα ήχου και επικοινωνίας
Το CD player που συνοδεύει στάνταρ τη σειρά μπορεί επίσης να αναπαράγει μουσικά αρχεία σε μορφή ΜΡ3. Τα προαιρετικά ηχοσυστήματα συνοδεύονται από έως 14 ηχεία και 2 πρόσθετα κεντρικά ηχεία, με ενισχυτές έως 650W. Μία διεπαφή USB διατίθεται προαιρετικά, συμπληρώνοντας τη στάνταρ είσοδο AUX και επιτρέποντας την ενσωμάτωση διαφόρων εξωτερικών MP3 ή άλλων μέσων αποθήκευσης δεδομένων, όπως ένα συμβατικό USB stick στο ηχοσύστημα του αυτοκινήτου. Τέλος, διατίθεται ένα CD/DVD changer στο ντουλαπάκι, προαιρετικά. Το κιτ προ-εγκατάστασης κινητού τηλεφώνου με διεπαφή Bluetooth που διατίθεται σε συνδυασμό με ραδιόφωνο Professional και σύστημα πλοήγησης Professional προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση όταν τηλεφωνείτε οδηγώντας. Για πλήρη ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων μονάδων επικοινωνίας Smartphone στο αυτοκίνητο, η νέα Z4 διατίθεται επίσης με έναν νέο ειδικό αντάπτορα.
Κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας
Η πολύ άκαμπτη δομή του αμαξώματος, η ελαφριά δομή και η ομοιόμορφη κατανομή φορτίου άξονα βελτιώνουν την ασφάλεια και ευελιξία της νέας Z4. Οι πολύ ανθεκτικές φέρουσες δομές, η βέλτιστη χρήση ζωνών παραμόρφωσης, ο εξαιρετικά άκαμπτος κλωβός επιβατών και τα αποτελεσματικά συστήματα συγκράτησης διασφαλίζουν υποδειγματική ασφάλεια στα ατυχήματα. Εμπρόσθιοι αερόσακοι και αερόσακοι προστασίας κεφαλής/θώρακα, προεντατήρες ζωνών ασφαλείας και περιοριστές φορτίου ενεργοποιούνται από το ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας μέσω αισθητήρων, ανάλογα με τον τύπο και τη σφοδρότητα μιας σύγκρουσης. Οι αερόσακοι προστασίας κεφαλής/θώρακα είναι ενσωματωμένοι στην εξωτερική πλευρά των πλατών των καθισμάτων και διογκώνονται καλύπτοντας μία μεγάλη επιφάνεια σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
Κινητήρες στο ύψος των περιστάσεων
Η νέα Z4 διατίθεται με μία γκάμα τριών 6-κύλινδρων εν σειρά κινητήρων 3.0 ή 2.5 λίτρων, με 306 ίππους στη Z4 sDrive35i, 258 ίππους στη Z4 sDrive30i και 204 ίππους στη Z4 sDrive23i. Όλοι τους υπόσχονται έξοχες επιδόσεις και δυναμική επιτάχυνση σε κάθε περίπτωση. Η χρήση της τεχνολογίας BMW EfficientDynamics επιτυγχάνει μία απαράμιλλη ισορροπία οδηγικής απόλαυσης και οικονομίας καυσίμου. Το κορυφαίο μοντέλο, πέραν του μηχανικού 6-τάχυτου κιβωτίου, διατίθεται και με το σπορ αυτόματο 7 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη. Διαθέτοντας Dynamic Drive Control στο βασικό της εξοπλισμό, η νέα Z4 επιτρέπει στον οδηγό να μεταβάλλει τη ρύθμιση του κινητήρα, της μετάδοσης και της ανάρτησης, με τη βοήθεια ενός μπουτόν σε 3 προγράμματα. Το BMW iDrive, από την άλλη, διατίθεται τώρα για πρώτη φορά προαιρετικά με το μοντέλο, ενώ η νέα γενιά iDrive συνδυάζεται με το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης Professional. Το σπορ αυτόματο κιβώτιο (στάνταρ στη Z4 sDrive35i) προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής είτε μιας αυτόματης ή μιας μηχανικής διαδικασίας αλλαγής ταχυτήτων. Ένας ηλεκτρονικός επιλογέας ταχυτήτων νέας σχεδίασης στην κεντρική κονσόλα χρησιμεύει για τον έλεγχο του σπορ αυτόματου κιβωτίου όταν είναι απαραίτητο. Εναλλακτικά, ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις από τους μοχλούς του τιμονιού. Προαιρετικά προσφέρεται το 7 σχέσεων σπορ αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη.
Διατηρώντας οδηγικά τις παραδόσεις
Η πίσω κίνηση, τυπικό στοιχείο BMW, η τέλεια κατανομή φορτίου άξονα, το μακρύ μεταξόνιο και το χαμηλό κέντρο βάρους του roadster δημιουργούν ιδανικές συνθήκες για έξοχη ευελιξία σε όλες τις συνθήκες. Η νέα Z4 εφοδιάζεται με νέα φρένα υψηλής απόδοσης. Όλες οι εκδόσεις της διατίθενται στάνταρ με ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου 17 ιντσών και ελαστικά runflat καθώς και με δείκτη απώλειας πίεσης ελαστικού. Η νέα γενιά DSC (Dynamic Stability Control) χρησιμεύει όχι μόνο για την ενεργοποίηση του ABS αλλά και για τη διασφάλιση της ευστάθειας σε ολισθηρούς δρόμους, ενεργοποιώντας τα φρένα ή μειώνοντας την κινητήρια ισχύ, περιλαμβάνει όμως κι άλλες λειτουργίες, όπως πέδηση στεγνώματος και πέδηση αναμονής καθώς και υποβοήθηση εκκίνησης. Λειτουργώντας σαν ένα μπλοκέ διαφορικό, το DSC αποτρέπει την ολίσθηση του εσωτερικού τροχού σε μία στροφή υπό ελάχιστο ή ακόμα και μηδενικό φορτίο, σε όλες τις δυναμικές οδηγικές συνθήκες.
Το τέλος μιας λαμπρής εποχής
Το πρώτο BMW Roadster με hardtop σηματοδοτεί το τέλος (προς το παρόν) μιας μεγάλης συναρπαστικής σειράς ανοιχτών μοντέλων. Πραγματικά, η ιστορία των BMW Roadster χρονολογείται από τη δεκαετία του ’30, καθώς το πρώτο μοντέλο αυτής της κατηγορίας (3/15 PS DA 3 Type Wartburg) κατασκευάστηκε το 1930 και το 1931. Το 1934, η BMW για πρώτη φορά συνδύασε τις κλασικές αναλογίες ενός roadster με έναν ισχυρό 6-κύλινδρο εν σειρά κινητήρα στη 315/1. Στη λαμπρή ιστορία των BMW Roadster, δημιουργήθηκαν θρυλικά διθέσια, που κυριάρχησαν τόσο στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού όσο και στο δρόμο.
 
Z4 sDrive35i
Κυβισμός: 2.979 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 306 ίπποι/5800 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 400 Nm/1300-5000 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 5,2’’ (5,1’’)*
Τελική ταχύτητα: 250 χ.α.ώ.
Μέση κατανάλωση: 9,4 (9) λ./100 χλμ.
Ρύποι CO2: 219 (210)* γραμμ./χλμ.
(με 7άρι σπορ αυτόματο κιβώτιο)
 
Z4 sDrive30i
Κυβισμός: 2.996 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 258 ίπποι/6600 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 310 Nm/2750 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 5,8’’ (6,1’’)*
Τελική ταχύτητα: 250 χ.α.ώ.
Μέση κατανάλωση: 8,5 (8,3)* λ./100 χλμ.
Ρύποι CO2: 199 (195)* γραμμ./χλμ.
(με 6άρι σπορ αυτόματο κιβώτιο)
 
Z4 sDrive23i
Κυβισμός: 2.497 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 204 ίπποι/6200 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 250 Nm/2950 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 6,6’’ (7,3’’)*
Τελική ταχύτητα: 242 (239)* χ.α.ώ.
Μέση κατανάλωση: 8,5 (8,2)* λ./100 χλμ.
Ρύποι CO2: 199 (192)* γραμμ./χλμ.
(με 6άρι σπορ αυτόματο κιβώτιο)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Φανοποιείο/Βαφείο
Δαρδανελίων 72, 165 62 Γλυφάδα
Τηλ.: +302109616318, Fax: +302109645849
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα