IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Audi R8 5.2 FSI Quattro: Με το βλέμμα στις επιδόσεις
Η Audi, έχοντας σταθερά το βλέμμα της στις επιδόσεις, ανεβαίνει ακόμη πιο ψηλά με το ανανεωμένο R8 και ενισχύει τη θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό, εκμεταλλευόμενη την υψηλή τεχνολογία του μοντέλου.
Σε λίγους μήνες, το ανανεωμένο Audi R8 θα είναι έτοιμο να κατακτήσει τους δρόμους. Με ισχυρότερο κινητήρα και βελτιώσεις εκεί ακριβώς που κρίθηκαν απαραίτητες, η φίρμα τώρα ενισχύει τη θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό, που εκ των πραγμάτων, είναι ιδιαίτερα υψηλός σ’ αυτή την κατηγορία.
Με αναλλοίωτο χαρακτήρα
Εξωτερικά το νέο R8 διατηρεί αναλλοίωτες τις χαρακτηριστικές του γραμμές. Η επιθετική σπορ όψη του μάλιστα ενισχύθηκε, καθώς τα βασικά σημεία του οχήματος τονίστηκαν ακόμη περισσότερο. Οι τροχοί αποτελούσαν πάντα στοιχείο του εξοπλισμού ενός αυτοκινήτου που συνέθεταν, ή συμπλήρωναν αν προτιμάτε, την εξωτερική συνολική του εικόνα. Το R8 φοράει 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος με 10 μπράτσα έκαστη και ελαστικά, για τις μεν εμπρός, διάστασης 235/35 και τις πίσω 295/30 αντίστοιχα. Κάτω από τις ζάντες «κρύβονται» τα εξαιρετικής απόδοσης φρένα. Προαιρετικά, προσφέρονται και κεραμικά φρένα με βάρος κατά 9 κιλά λιγότερο των «συμβατικών» και συντήρησης «εφ όρου ζωής», καθώς ένα τυπικό service εδώ γίνεται μετά από 300.000 χλμ. Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να διατηρεί την τεχνολογία LED στον φωτισμό του. Η Audi, είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων παγκοσμίως που στο μοντέλο αυτό, εφάρμοσε την τεχνολογία LED για κάθε μορφής εξωτερικού φωτισμού (μικρά, μεγάλα, φώτα ημέρας και αλλαγής πορείας-φλας).
Οδηγοκεντρικό εσωτερικό
Όταν καθίσεις πίσω απ’ το τιμόνι του R8, διαπιστώνεις ότι όλα γυρίζουν γύρω απ’ τον οδηγό. Πρόκειται για μία άριστη ενοποίηση της πολυτέλειας και της άνεσης με όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα «καθαρόαιμα» αυτοκίνητα πίστας. Τόσο τα υλικά κατασκευής όσο και η συναρμολόγηση, πληρούν τις γνωστές υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές της φίρμας. Τα θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα είναι από υψηλής ποιότητας δέρμα Nappa. Υψηλή τεχνολογία επιδεικνύουν επίσης το σύστημα πληροφόρησης του οδηγού, το σύστημα πλοήγησης, ο υπεραυτόματος κλιματισμός και το hi-tech ηχοσύνολο Bang & Olufsen. Αν και ο χώρος αποσκευών αποτελούσε πάντα «μελανό σημείο» των supercars, το R8 διαθέτει, πέραν του χώρους εμπρός των 100 λίτρων, επιπλέον 90 λίτρα πίσω από τα καθίσματα, αρκετός για 2 σάκους του golf.
Μεγαλύτερος κινητήρας, καλύτερες επιδόσεις
Η τοποθέτηση του ήδη υπάρχοντος 4.2 λίτρων κινητήρα που συναντούσαμε και σε άλλες σπορ εκδόσεις από τη γκάμα των μοντέλων της Audi, ορισμένους εκ των αγοραστών της κατηγορίας του R8 δεν τους έβρισκε και τόσο σύμφωνους. Πέραν αυτού, οι επιδόσεις του ανταγωνισμού ήταν αισθητά καλύτερες από αυτές του R8 4.2, με αποτέλεσμα την σκέψη των δημιουργών του στο Ingolstadt να προχωρήσουν στην αναβάθμιση του μοντέλου, με νέο κινητήρα, ακόμη πιο ισχυρό. Η λύση ουσιαστικά ήρθε από την «αδερφή» εταιρία Lamborghini, όπου το νέο R8 «δανείστηκε» τον κινητήρα της Gallardo. Ο V10 με 8.700 σ.α.λ. μέγιστο όριο λειτουργίας και με 90 μοίρες περιεχόμενη γωνία, για καλύτερη ζύγισμα του βάρους, ως αισθητά πιο δυνατός, υποσχόταν σαφώς καλύτερες επιδόσεις κι έναν «πονοκέφαλο» για τους ανταγωνιστές του μοντέλου. Η παρουσία της 4κίνησης μέσω της τεχνολογίας Quattro, συμβάλει στην εκπληκτική επιτάχυνση των 8,1’’ για τα 0-200 χ.α.ώ. Το βάρος του νέου R8 δεν ξέφυγε προς τα πάνω. Ο κινητήρας ζυγίζει 258 κιλά, μόλις 31 περισσότερα από τον προηγούμενο, V8, με το συνολικό βάρος στα 1.620 κιλά (με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο). Αυτό συνεπάγεται περίπου 3,1 κιλά ανά ίππο, ή 100,9 ίππους στο λίτρο (αν προτιμάτε). Η υψηλή σχέση συμπίεσης (12,5:1) πιστοποιεί την υψηλή απόδοση του κινητήρα.
Μοναδική εμπειρία στο δρόμο
Αυτό ήταν το ζητούμενο εξ αρχής. Το R8 να προσφέρει μοναδικές επιδόσεις με χαρακτηριστική άνεση, έτσι ώστε κάθε τυχερός οδηγός του μοντέλου μπορεί να ανακαλύπτει ανά πάσα ώρα και στιγμή τα σπορ χαρίσματά του. Η πλευρική επιτάχυνση των 1,2 bar, το άριστο ζύγισμα του μοντέλου, με αναλογία βάρους στους άξονες 44/56 και η συμβολή της 4-κίνησης, χαρίζουν στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα να προσφέρει στον οδηγό μοναδική οδηγική εμπειρία. Η επαφή του μοντέλου με το δρόμο ενισχύεται κι από μία διακριτική αεροτομή, η οποία αναλαμβάνει δράση από τα 100 χ.α.ώ. και πάνω, ξεπροβάλλοντας από το πίσω μέρος του αμαξώματος. Το νέο R8 αναμένεται στην αγορά από το 2ο 3μηνο του 2009, ξεκινώντας από τη Γερμανική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 142.200 ευρώ.
 
AudiR8 5.2 FSIQuattro
Κυβισμός: 5.204 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 525 ίπποι/8000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 530 Nm/6500 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 3,9’’
Τελική ταχύτητα: 316 χ.α.ώ.
Μέση κατανάλωση: 13,7 λ./100 χλμ.
Ρύποι CO2: 000 γραμμ./χλμ.



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Toyota
ΠΑΣΠΑΛΙΑΡΗΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά - Ασφάλειες
Λεωφ. Αθηνών 226-230, 124 61 Χαϊδάρι Αττικής, Τηλ./Fax: +302105323700-3
E-mail: paspal@otenet.gr, website: www.toyota.gr/paspaliaris
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα