IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
1-2-3 για την Peugeot στο Monte Carlo για το IRC
 
Το ξεκίνημα των πρωταθλημάτων ράλι για το 2009 έγινε με το ράλι του πριγκιπάτου του Μονακό, 21-24 Ιανουαρίου. Το Ράλι Monte Carlo 2009, ένας κλασικός χειμερινός αγώνας με δύσκολες συνθήκες, θα μείνει αξέχαστο όχι μόνο εξαιτίας του καιρού αλλά και λόγω των δραματικών ανατροπών που διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών. Στο τέλος του 3ήμερου αγώνα, 3 Peugeot 207 Super 2000 βρέθηκαν στις 3 1ες θέσεις με οδηγούς τους Sebastien Ogier, Freddy Loix και Stephane Sarrazin. Η τελευταία νίκη της Peugeot στο Ράλι Monte Carlo ήταν με τον Ari Vatanen, με 205 T16 το 1985. Παρά τις προσπάθειες με τα 206 WRC και 307 WRC, η Peugeot δεν μπόρεσε να επαναλάβει τις νίκες στο Πριγκιπάτο, έως τον τωρινό θρίαμβο, με το Peugeot 207 Super 2000 στο πλαίσιο του πρωταθλήματος IRC. Θα ήθελε πολύ μεγάλη φαντασία κανείς για να χαρακτηρίσει αυτόν το φετινό αγώνα ως έναν εύκολο αγώνα. Δεδομένης της συγκέντρωσης πολλών καλών οδηγών και του συνεχώς μεταβαλλόμενου καιρού, ο τερματισμός απαιτούσε τον τέλειο συνδυασμό οδηγικής δεινότητας και μηχανικής αξιοπιστίας. Πριν την τελευταία ημέρα, που περιελάμβανε 2 περάσματα από τη διάσημη διαδρομή Col du Turini, η 1η 4άδα είχε διαφορά μικρότερη του 1’, με τον Sebastien Ogier να προηγείται, και να ακολουθούν οι Freddy Loix, Juho Hanninen και Kris Meeke.
Όλα βέβαια άλλαξαν στην 1η ειδική της Παρασκευής, όταν οι Hanninen και Meeke εγκατέλειψαν λίγο μετά την εκκίνηση. Στην ίδια ειδική, ο Freddy Loix έχασε 2’ μετά από ένα σκασμένο ελαστικό, κάτι που έφερε στη 2η θέση τον Toni Gardemeister. Ο Φιλανδός όμως έκανε μία έξοδο στην Col du Turini, δίνοντας στην Peugeot την ευκαιρία να κατακτήσει τις 3 1ες θέσεις, εν μέρει χάρη στην εντυπωσιακή αποτελεσματικότητα του Stephane Sarrazin, στις τελευταίες ειδικές. Ο Γάλλος οδηγός δεν είχε άλλη εναλλακτική από το να πιέσει ώστε να φτάσει και να περάσει τον Kopecky που κατείχε την 3η θέση, και είχε μόλις 2’’ διαφορά όταν έκανε μία έξοδο στην 1η νυχτερινή ειδική, που κατέστρεψε εν μέρει το αυτοκίνητο. Η δουλειά των μηχανικών της Peugeot στο σέρβις χειροκροτήθηκε από τους θεατές, καθώς η τεχνική ομάδα κατάφερε να αντικαταστήσει όλη την εμπρός αριστερή μεριά του αυτοκινήτου σε μόλις 18’!
 
 
Ο Sarrazin έκανε έναν καταπληκτικό αγώνα στις 2 τελευταίες ειδικές, που ανταμείφθηκε με 2 1ους χρόνους, σημειώνοντας συνολικά 5 καλύτερους χρόνους, το καλύτερο αποτέλεσμα του αγώνα. Ο Γάλλος οδηγός ήταν μόλις 30’’ πίσω από τον Βέλγο Loix που με συνεπή και άψογη οδήγηση, βρίσκεται σε θέση ισχύος στην κατάταξη του IRC, καθώς ο νικητής του φετινού αγώνα, Sebastien Ogier δεν σκοπεύει να αγωνιστεί στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο Olivier Quesnel, Διευθυντής της Peugeot Sport, δήλωσε χαρακτηριστικά, ότι 24 χρόνια μετά την νίκη του Ari Vatanen με το 205 T16 το 1985, η Peugeot επιτυγχάνει μία εντυπωσιακή νίκη με τις 3 1ες θέσεις σε έναν αξιομνημόνευτο αγώνα. «Δεν θα μπορούσαμε να έχουμε ζητήσει καλύτερο τονωτικό αυτοπεποίθησης, πριν εστιάσουμε την προσοχή μας στην απόλυτη προτεραιότητά μας αυτήν την περίοδο, που είναι ο αγώνας Le Mans 24 Ωρών», ήταν τα λόγια του. Ο επόμενος αγώνας του IRC (Intercontinental Rally Challenge) είναι στη Βραζιλία, 5-7 Μαρτίου 2009.
 
Κατάταξη ράλι MonteCarlo
Θέση
Οδηγός
Αυτοκίνητο
Χρόνος
1
Sebastien Ogier
Peugeot 207 Super 2000
4.40’45’’7
2
Freddy Loix
Peugeot 207 Super 2000
+1’43’’6
3
Stephane Sarrazin
Peugeot 207 Super 2000
+2’21’’6
4
J. Kopecky
Skoda Fabia Super 2000
+3’17’’3
5
Giancarlo Basso
Fiat Abarth Super 2000
+4’28’’0
 



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Φανοποιείο/Βαφείο
Δαρδανελίων 72, 165 62 Γλυφάδα
Τηλ.: +302109616318, Fax: +302109645849
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα