IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Rein 2.0: Ένα μοντέλο, δύο χαρακτήρες
Το πρώτο SUV της China Motors στην Ελλάδα, τοποθετείται στο πάνω μέρος της κατηγορίας λόγω των εντυπωσιακών του διαστάσεων, παραμένει όμως αρκετά συμπαγές και για τις μετακινήσεις εντός πόλης.
Ένα SUV με 2 πρόσωπα, ένα για εντός και ένα για εκτός δρόμου, το νέο Rein μπαίνει δυναμικά στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία αυτοκινήτων της Ελληνικής αγοράς, με σύμμαχο τις αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες χωρίς συμβιβασμό στην οδική συμπεριφορά, την άνεση και την ποιότητα κύλισης πάνω στην άσφαλτο. Η αύξηση των πωλήσεων SUV στην Ελλάδα εστιάζεται στα αυτοκίνητα μεικτής χρήσης εντός και εκτός δρόμου, υποκατηγορία όπου το νέο Rein αντιπροσωπεύει στο έπακρο. Το νέο Rein είναι το SUV που προσφέρεται για καθημερινή οδήγηση, χάρη στην ευκολία, την άνεση, την εργονομία και το χαμηλό κόστος χρήσης.
Σχεδίαση με στιλ εντός κι εκτός
Η έμφαση στην εξωτερική σχεδίαση έχει δοθεί στο αρμονικό στιλ, ενσωματώνοντας τις ιδιαιτερότητες της κατηγορίας χωρίς να χάνεται η κομψότητα. Με μικρές επεμβάσεις παραμένουν τα τονισμένα φτερά, τα πλαϊνά προστατευτικά και η δυναμική νίκελ εμπρός μάσκα. Η παρουσία του αυτοκινήτου στο δρόμο είναι επιβλητική χάρη ακριβώς στο συνδυασμό δύναμης και κομψότητας της εξωτερικής σχεδίασης, μοτίβο που συνεχίζει και στο εσωτερικό. Εδώ το συναίσθημα της περιπέτειας γίνεται ακόμη πιο έντονο με την εργονομική σχεδίαση του ταμπλό να προδιαθέτει για οδήγηση του νέου Rein, ειδικά εκτός δρόμου. Η οθόνη τοποθετημένη στο άνω άκρο της κεντρικής κονσόλας περιλαμβάνει το πολυόργανο με πυξίδα και αλτίμετρο και συμπληρώνει την εικόνα που δημιουργεί το κάλυμμα του πίνακα οργάνων με τις 3 καμπύλες και το 3-άκτινο σπορ τιμόνι. Η διχρωμία του εσωτερικού, οι μονοκόμματες επιφάνειες και ο διάκοσμος χρωμίου δίνουν τον αέρα πολυτέλειας που θα περίμενε κανείς σε ένα μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο. Όπως εξάλλου και ο συνολικός χαρακτήρας του νέου Rein έτσι και το εσωτερικό του προσφέρεται για διπλή χρήση.
Άνετοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές
Εκτός από την άριστη σχεδίαση το εσωτερικό του νέου Rein προσφέρει και κορυφαίους χώρους για 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους. Τα καθίσματα παρέχουν άριστη στήριξη και έχουν σχεδιαστεί με έμφαση στην άνεση τόσο για τα πολύωρα ταξίδια όσο και τις εκτός δρόμου εξορμήσεις. Η ψηλή καμπίνα με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσφέρει άριστη ορατότητα, ενώ η μελετημένη σκίαση των κρυστάλλων στις πίσω θέσεις διατηρεί τη θερμοκρασία χαμηλά το καλοκαίρι, χωρίς να στερεί το φως το χειμώνα. Προς αυτή την κατεύθυνση λειτουργεί και η μεγάλη ηλιοροφή που απλώνεται πάνω από τις εμπρός θέσεις και φτάνει μέχρι και τις πίσω, ενώ μπορεί και ανοίγει είτε ολόκληρη είτε προς τα πάνω για καλύτερο αερισμό της καμπίνας.
Κινητήρας στο ύψος των περιστάσεων
Ο οδηγός του νέου Rein έχει στη διάθεσή του έναν νέο δίλιτρο αλουμινένιο βενζινοκινητήρα 142 ίππων και 195 Nm ροπής. Το νέο αυτό σύνολο χρησιμοποιεί 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο και είναι ρυθμισμένο για ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές. Η μέγιστη ροπή εμφανίζεται μόλις στις 3.000 σ.α.λ. με το 75% να είναι διαθέσιμό ήδη από τις 2.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 5-άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ο κινητήρας προσφέρει καλές επιδόσεις, ακόμη και στις εκτός δρόμου δυσκολίες. Οι πρώτες 3 σχέσεις του κιβωτίου διαθέτουν «σφιχτή» κλιμάκωση για καλύτερη χρήση της ροπής, ενώ οι επόμενες 2 είναι πιο «αραιές» για άνεση και οικονομία στο ταξίδι. Με αυτό τον τρόπο το νέο Rein δεν ξεπερνά σε κατανάλωση τα 8,8 λίτρα/100 χλμ. Στη χαμηλή κατανάλωση συμβάλει όμως και το έξυπνο σύστημα 4-κίνησης του νέου Rein.
Έμφαση στην 4-κίνηση
Η μετάδοση γίνεται και στους 4 τροχούς μέσω ενός συστήματος που περιλαμβάνει έναν πολύδισκο συμπλέκτη ανάμεσα στο εμπρός και πίσω διαφορικό. Στο ελάχιστο σπινάρισμα των εμπρός τροχών, λιγότερο από 60 μοίρες περιστροφής τροχού, το σύστημα αντιλαμβάνεται τη διαφορά και μεταφέρει μέχρι και το 50% της ροπής του κινητήρα στους πίσω. Με αυτό τον τρόπο το νέο Rein μπορεί να αντεπεξέλθει με μία ισχυρή 4-κίνηση όταν του ζητηθεί στα δύσκολα, ενώ απεμπλέκει τελείως τον πίσω άξονα κατά την οδήγηση στην άσφαλτο με υψηλές ταχύτητες, μειώνοντας τις τριβές και τη φθορά συμβάλλοντας έτσι στην οικονομία. Επιπλέον το σύστημα 4-κίνησης του νέου Rein συνεργάζεται με το ABS απεμπλέκοντας τον πίσω άξονα όταν τεθεί σε λειτουργία η μονάδα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων, απαλλάσσοντας έτσι το σύστημα πέδησης από την επιπλέον αδράνεια.
Υψηλή παθητική ασφάλεια
Εκτός από την έξυπνη 4-κίνηση το νέο Rein έχει σύμμαχό του το στιβαρό αυτοφερόμενο αμάξωμα. Η χρήση monocoque μεταφράζεται σε αυξημένη ακαμψία, χαμηλότερο βάρος, μικρότερο κόστος παραγωγής και άριστη παθητική ασφάλεια. Πάνω στο αμάξωμα δένουν ανεξάρτητες αναρτήσεις εμπρός και πίσω. Εμπρός με γόνατα McPherson και ψαλίδι βάσης και πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους, εγκάρσιους βραχίονες και ελικοειδή ελατήρια. Αντιστρεπτικές δοκοί εμπρός και πίσω αποτρέπουν τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, ενώ όλα τα μέρη της ανάρτησης είναι κατασκευασμένα από ελαφρά υλικά υψηλής όμως αντοχής για μικρό βάρος και άριστη οδική συμπεριφορά αλλά και επάρκεια στη σκληρή χρήση. Το αυτοφερόμενο αμάξωμα δεν είναι όμως το μόνο που μετρά για την παθητική ασφάλεια του νέου Rein.
Οι ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης συμπληρώνονται από την εγκάρσια τοποθέτηση του κινητήρα λόγω της οποίας σε περίπτωση πρόσκρουσης η καμπίνα μένει ανέπαφη αφού τα μηχανικά μέρη σπρώχνονται από κάτω της. Προς την ίδια κατεύθυνση λειτουργεί η σπαστή κολώνα του τιμονιού που διπλώνει ώστε να μην εμβολίσει τον οδηγό, αλλά και η σχεδίαση και ποιότητα των πλαστικών μερών της καμπίνας που δεν επιτρέπουν κανέναν τραυματισμό. Το νέο Rein απέσπασε 4 αστέρια στη δοκιμασία πρόσκρουσης του κινεζικού οργανισμού δοκιμής νέων αυτοκινήτων C-NCAP με το νέο σύστημα με το οποίο αυτός λειτουργεί από το 2006 και είναι πλήρως εναρμονισμένος και συμβατός με τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει στάνταρ 2 αερόσακους και ζώνες ασφαλείας με πυροτεχνικούς προεντατήρες. Διαθέτει επίσης 4-κάναλο ABS 5ης γενιάς με σύστημα ΕΒD, δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς και υδραυλική κρεμαγιέρα με μόλις 2,9 στροφές. Ο εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει trip-computer, πολυόργανο με αλτίμετρο και πυξίδα, ηλεκτρονικό κλιματισμό, ηχοσύστημα με ράδιο/CD και 8 ηχεία, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικές κλειδαριές με τηλεχειρισμό, immobilizer, προβολείς ομίχλης, πίσω καθίσματα διαιρούμενα και με ρύθμιση κλίσης της πλάτης, φιμέ πίσω κρύσταλλα, ενώ ανάλογα την έκδοση, προσφέρονται δερμάτινο σαλόνι, μεγάλη ηλεκτρική ηλιοροφή, ζάντες αλουμινίου και μεγάλη γκάμα μεταλλικών χρωμάτων. Το νέο Rein υποστηρίζεται με εγγύηση της China Motors 5 ετών για τα μηχανικά μέρη, το χρώμα και το αμάξωμα, και δωρεάν service για το ίδιο χρονικό διάστημα.
 
Rein 2.0
Κυβισμός: 1.998 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 142 ίπποι/5700 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 195 Nm/3000 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 11,7’’
Τελική ταχύτητα: 190 χ.α.ώ.
Μέση κατανάλωση: 8,2 λ./100 χλμ.
Ρύποι CO2: 220 γραμμ./χλμ.
 
Η JAC πίσω από το Rein
H βαριά βιομηχανία της Hefei Jianguai Automobile ξεκίνησε το 1964 και το 1998 μετονομάστηκε σε JAC Group, έναν όμιλο παραγωγής 500.000 οχημάτων ετησίως με 14 θυγατρικές και 18.000 υπαλλήλους. Μία απ’ τις θυγατρικές είναι και η JAC Motors, ενώ στον όμιλο ανήκουν 2 εταιρίες κατασκευής αστικών και τουριστικών λεωφορείων, βαριά βιομηχανία, βιομηχανία ειδικών οχημάτων (στρατού), βιομηχανία αυτοματισμών, παραγωγής μεταδόσεων, κιβωτίων ταχυτήτων και μερών αυτοκινητοβιομηχανίας. Είναι μία από τις 10 πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα και η 1η σε επαγγελματικά και βαρέα οχήματα. Τα κύρια προϊόντα της είναι φορτηγά 0,5-50 τόνων και λεωφορεία 6-12 μέτρων. Η JAC είναι ο 1ος προμηθευτής σασί λεωφορείων στον κόσμο, για τα οποία παράγει και τα συστήματα μετάδοσης. Παράγει επιπλέον χωματουργικά και περονοφόρα μηχανήματα που εισάγονται και στην Ελλάδα.
Η JAC Motors παράγει σήμερα 5 διαφορετικά επιβατικά μοντέλα, 2 απ’ αυτά, το Rein και το Refine, κατόπιν αδείας της Hyundai για την ίδια το πρώτο, ή της ίδιας και της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας το άλλο. Ένα μεγάλο πολυτελές σεντάν, ένα μεσαίο και ένα μικρό μοντέλο συμπληρώνουν τη γκάμα αυτοκινήτων της JAC Motors. Στο εργοστάσιο κατασκευής οχημάτων της JAC στεγάζονται 4 γραμμές παραγωγής επιβατικών οχημάτων, μονάδες παραγωγής αμαξωμάτων και αξόνων, ενώ στεγάζονται οι μονάδες συγκόλλησης, βαφής και συναρμολόγησης. Στο εργοστάσιο της JAC βρίσκεται και η βιομηχανική πρέσα 6.000 τόνων, η μεγαλύτερη στην Ασία. Η JAC διαθέτει 3 κέντρα έρευνας και τεχνολογίας σε Κίνα, Ιαπωνία και Ευρώπη, στο Τορίνο της Ιταλίας και συνεργάζεται με διεθνείς οίκους όπως ο Pininfarina σε τομείς σχεδίασης και τεχνολογίας παραγωγής για τα νέα επιβατικά μοντέλα της μάρκας.
Η JAC είναι από τις πλέον δραστήριες κινεζικές μάρκες στον τομέα των εξαγωγών και είναι η 1η στα ελαφρά φορτηγά. Το 2008 η JAC εξήγαγε 31.000 αυτοκίνητα σε 35 χώρες της Ασίας, Αφρικής, Νοτίου Αμερικής, μέσης Ανατολής και Ευρώπης, με στόχο να φτάσει τις 100.000 μονάδες μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Στόχος της JAC είναι επίσης η ευρύτερη διείσδυση στο επιβατικό αυτοκίνητο, το ταχύτερα εξελισσόμενο προϊόν του ομίλου. Το 2008 η JAC παρουσίασε 4 πρωτότυπα μοντέλα σε πρώιμο στάδιο παραγωγής και άλλα 2 για λανσάρισμα το 2009.



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ BARKAS

Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου
Πρωτοπαπαδάκη 62, 111 41 Γαλάτσι, Τηλ.: +302114110752

 
Χρήσιμα