IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Volvo XC70 3.0 T6: Στα όρια των απόλυτων επιδόσεων
Εξελιγμένο (πλέον) όσο ποτέ, το νέο XC70 με τον ισχυρό τρίλιτρο κινητήρα με υπερπλήρωση, έρχεται να δώσει έναν άλλον αέρα στο αυτοκίνητο, που ήδη διαθέτει άνεση και δυνατότητες υψηλού επιπέδου.
Η 3η γενιά του πετυχημένου XC70 της Volvo, είναι τώρα πιο εξελιγμένο από ποτέ. Η αναπαυτική του διαμόρφωση και η πολυτελής εμφάνισή του συνδυάζονται με κορυφαίες στην κατηγορία του επιδόσεις και πραγματικά εκφραστική σχεδίαση, κάνοντας αυτό το μοντέλο εξίσου κομψό στο περιβάλλον της πόλης όπως και στο ύπαιθρο.
Δυναμικός κινητήρας και ενισχυμένο πλαίσιο
Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με σύστημα 4κίνησης AWD (All Wheel Drive) και φοράει τον 6κύλινδρο 3.0 τούρμπο κινητήρα Τ6 που προσφέρει οδηγική απόλαυση υψηλού επιπέδου. Όπως και σε όλα τα σύγχρονα μοντέλα της Volvo, ο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας τοποθετείται εγκάρσια. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά συμπαγή βενζινοκινητήρα που ενσωματώνεται άψογα στη δομή του εμπρός μέρους του αμαξώματος, βελτιστοποιημένο για υψηλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές καυσαερίων. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 285 ίππους και 400 Nm ροπής. Η μέγιστη ροπή αναπτύσσεται ήδη από τις 1.500 σ.α.λ. και διατηρείται σε όλη τη γκάμα των στροφών, εξασφαλίζοντας γρήγορη επιτάχυνση και ομαλή μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα, που χρησιμοποιεί τεχνολογία twin-scroll.
Το σασί έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο και επιπλέον το μοντέλο εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα ενεργού σασί της Volvo, Four-C. Το σύστημα προοδευτικής υποβοήθησης του τιμονιού (προαιρετική επιλογή) μπορεί να ολοκληρωθεί με μια λειτουργία αναπροσαρμογής σε 3 βήματα που επιτρέπει τη ρύθμιση του σερβομηχανισμού για ιδανική υποβοήθηση αλλά και απόκριση από το δρόμο. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο εφαρμόζεται αυτόματα, απλοποιώντας για παράδειγμα την εκκίνηση στην ανηφόρα. Το σύστημα δυναμικού ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης DSTC (Dynamic Stability & Traction Control) περιορίζει τον κίνδυνο να ντεραπάρει το αυτοκίνητο. Το σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης HDC (Hill Descent Control) ρυθμίζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου σε απότομες κλίσεις προς τα κάτω. Το HDC επιτρέπει την οδήγηση σε απότομη κατωφέρεια χωρίς ο οδηγός να πατάει το πεντάλ του φρένου. Επιπλέον, το HDC διευκολύνει την εκκίνηση με τροχόσπιτο σε ολισθηρή επιφάνεια και διευκολύνει την καθέλκυση σκάφους στο νερό.
Ασφάλεια στο ύψος των περιστάσεων
Το XC70 διαθέτει μια σειρά από συστήματα ασφαλείας που αποσκοπούν να αποτρέψουν ένα ατύχημα ή να περιορίσουν τις συνέπειες αν αυτό αποδειχθεί αναπόφευκτο. Τα ενσωματωμένα στις εξωτερικές πίσω θέσεις βοηθητικά παιδικά καθίσματα, τα οποία ρυθμίζονται σε 2 βαθμίδες για παιδιά διαφορετικής σωματικής διάπλασης, προσφέρουν στο παιδί καλή ορατότητα από τα πλευρικά παράθυρα αλλά και υψηλά επίπεδα προστασίας. Εξασφαλίζουν την άψογη γεωμετρία της ζώνης ασφαλείας σε σχέση με το σώμα του παιδιού, κάνοντάς τη ακόμα πιο αποτελεσματική σε συνδυασμό με τους κατάλληλα διαρρυθμισμένους μηχανισμούς περιορισμού του φορτίου.
Οι αερόσακοι οροφής έχουν επεκταθεί προς τα κάτω κατά 60 χλστ. Σε συνδυασμό με τα βοηθητικά παιδικά καθίσματα και τα ενισχυμένα πλαϊνά του αμαξώματος, προσφέρουν έτσι, σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, αυξημένη προστασία στα παιδιά άσχετα από τη σωματική τους διάπλαση. Επιπλέον, η ενισχυμένη πλευρική δομή του αμαξώματος, συνδυάζεται εμπρός με πλευρικούς αερόσακους 2 θαλάμων. Το XC70 διαθέτει επίσης την πατενταρισμένη δομή της Volvo στο εμπρός μέρος του αμαξώματος. Η δομή αυτή αποτελείται από πολλαπλές ζώνες διαφορετικής ποιότητας χάλυβα.
Ο κινητήρας τοποθετείται εγκάρσια, περιορίζοντας έτσι τον κίνδυνο διείσδυσης στο διαμέρισμα των επιβατών. Το σύστημα προστασίας αυχένα και πλάτης Whiplash της Volvo, στα καθίσματα εμπρός, εξασφαλίζει μια ελεγχόμενη κίνηση απόσβεσης και συγκράτησης της κεφαλής σε περίπτωση πρόσκρουσης από πίσω. Το εμπρός μέρος του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο έτσι ώστε να απορροφά την ενέργεια της πρόσκρουσης και διαθέτει μια μαλακή δομή (εμπρός από τον προφυλακτήρα) περιορίζοντας τον κίνδυνο τραυματισμού των πεζών στα πόδια. Το κάτω σπόιλερ εμπρός έχει ενισχυθεί και έχει επεκταθεί προς τα εμπρός, φτάνοντας σχεδόν στο ύψος του προφυλακτήρα. Η λύση αυτή συμβάλλει στην καλύτερη κατανομή των δυνάμεων στα πόδια ενός δικυκλιστή ή πεζού, περιορίζοντας ακόμα περισσότερο τον κίνδυνο τραυματισμού.
Το καπό του κινητήρα είναι υπερυψωμένο και διαθέτει από κάτω μια κυψελοειδή δομή που απορροφά την ενέργεια της πρόσκρουσης, περιορίζοντας ακόμα περισσότερο τον κίνδυνο τραυματισμού. Το σύστημα CWBS προειδοποίησης σύγκρουσης με ενίσχυση πέδησης (Collision Warning with Brake Support) και τα φώτα απότομου φρεναρίσματος EBL (Emergency Brake Lamps) περιορίζουν τον κίνδυνο πρόσκρουσης από πίσω ή τις συνέπειες της σύγκρουσης αν αποδειχθεί αναπόφευκτη. Το αυτορυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου γκαζιού ACC (Adaptive Cruise Control) διατηρεί μια ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το μοντέλο αυτό διαθέτει μια σειρά από προηγμένες λειτουργίες του συστήματος πέδησης που δρουν συνδυασμένα, όπως η υδραυλική υποβοήθηση της πέδησης HBA (Hydraulic Brake Assist), η βελτιστοποίηση υδραυλικής λειτουργίας των φρένων OHB (Optimized Hydraulic Brakes) και η υποστήριξη εξασθενούμενων φρένων FBS (Fading Brake Support).
Παράλληλα, το XC70 διατίθεται με το έξυπνο τηλεχειριστήριο PCC (Personal Car Communicator) για αυξημένη προσωπική προστασία. Το PCC ενημερώνει τον οδηγό αν είναι κλειδωμένο το αυτοκίνητο και αν έχει χτυπήσει ο συναγερμός σε μια απόσταση έως 100 μέτρων από αυτό. Μπορεί ακόμα να ανιχνεύσει αν είναι κανείς μέσα στο αυτοκίνητο. Ως προαιρετικός εξοπλισμός διατίθενται λαμιναρισμένα κρύσταλλα περιμετρικά, ακόμα και στην πόρτα του χώρου αποσκευών και τα πίσω πλευρικά παράθυρα. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών έχει χωρητικότητα 46 λίτρων (χωρίς ρεζέρβα) και κλειδώνει αυτόματα όταν κλείνει και κλειδώνει η πόρτα του χώρου αποσκευών.
Με το βλέμμα και στο περιβάλλον
Το XC70 κατασκευάζεται και παράγεται με τρόπο που φιλοδοξεί να ελαχιστοποιήσει τις περιβαλλοντικές επιδράσεις. Η υψηλή απόδοση του κινητήρα περιορίζει τα επίπεδα εκπομπών. Το σύστημα ποιότητας εσωτερικού αέρα IAQS (Interior Air Quality System) της Volvo περιορίζει σωματίδια, γύρη, αέρια και δυσάρεστες οσμές μέσα στην καμπίνα, ενώ όλα τα υφάσματα και δέρματα επένδυσης του εσωτερικού είναι πιστοποιημένα κατά ÖKO-TEX 100. Πρόκειται για ένα διεθνές πρότυπο, το οποίο εξασφαλίζει ότι υφάσματα και δέρματα ελέγχονται εξονυχιστικά για συγκεκριμένες αλλεργιογόνες ουσίες και εκπομπές.
Το πακέτο καθαρής καμπίνας CZIP (Clean Zone Interior Package) δημιουργεί ένα βελτιωμένο κλίμα μέσα στο αυτοκίνητο. Το σύστημα εξαερίζει αυτόματα την καμπίνα (σε θερμοκρασίες πάνω από 10°C). Τέλος, ένα εξυπηρετικό σύστημα μενού επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει διάφορα συστήματα - όπως ο κλιματισμός και οι εξωτερικοί καθρέφτες. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στον οδηγό να μην αποσπά την προσοχή του από τον δρόμο, προσφέροντας ιδιαίτερη ευκολία και άνεση.
 
Volvo XC70 3.0 T6
Κυβισμός: 0.000 κυβικά εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 285 ίπποι/5600 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 400 Nm/1500-4800 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 7,2’’
Τελική ταχύτητα: 245 χ.α.ώ.
Μέση κατανάλωση: 11,3 λ./100 χλμ.
Ρύποι CO2: 270 γραμμ./χλμ.



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
MS AUTO- ΜΗΝΑΣ ΣΟΥΛΗΣ

Γενική Εμπορία Αυτοκινήτων (Πολυτελή/Off-Road)
Ηρώων Πολυτεχνείου 77, 163 42 Ηλιούπολη
Τηλ.: +302109960860, +302109911001, Fax: +302109911902
E-mail: msauto@otenet.gr, Websites: www.msauto.gr, http://msauto.car.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα