IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Opel Insignia OPC Sports Tourer: Δοκιμάζεται και... αναμένεται!
Το Insignia OPC Sports Tourer αναμένεται μέσα στη χρονιά, αλλά πρώτα πρέπει να περάσει δοκιμές στο Nürgurgring Nordschleife, που θεωρείται η πιο σκληρή, απαιτητική κι επικίνδυνη πίστα στον κόσμο.
«Το InsigniaOPCsedan έτρεξε 487 γύρους επί 12 ημέρες με τελικές ταχύτητες, χωρίς το παραμικρό ψεγάδι. Αυτό το είδος επιδόσεων και ποιότητας είναι κάτι που προσδοκούμε απ’ όλα τα μοντέλα Opel».
Hans Demant, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel
Οι μηχανικοί της Opel θεωρούν ότι όλα τα οχήματα OPC πρέπει να υποβάλλονται σε μία αυστηρή δοκιμή 10.000 χλμ. στην πίστα Nordschleife των 20,8 χλμ. του Nürburgring, την οποία ο θρυλικός οδηγός αγώνων, Jackie Stewart, αποκαλεί «Πράσινη Κόλαση». Το Insignia OPC sedan ολοκλήρωσε την πρόκληση χωρίς προβλήματα. Το Insignia OPC Sports Tourer χρησιμοποιεί ένα Turbo V6 κινητήρα 2.8 λίτρων 325 ίππων, με 435 Nm μέγιστης ροπής. Υιοθετεί high-tech στοιχεία, όπως ένα χαμηλότερο, επαναρυθμισμένο μηχανοτρονικό πλαίσιο με FlexRide, μετάδοση Adaptive 4x4 με ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD) και ειδικά φρένα Brembo, όλα σε συνδυασμό με τη λειτουργικότητα ενός ευρύχωρου station wagon με χώρο φόρτωσης μέχρι και 1.530 λίτρα.
Όπως το Insignia OPC sedan, έτσι και το Sports Tourer διαθέτει πλείστα προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Ο κινητήρας OPC είναι 25% ισχυρότερος από το Insignia 2.8 V6 Turbo των 260 ίππων. Η αύξηση ισχύος είναι αποτέλεσμα ενός νέου συστήματος εξαγωγής που μειώνει την πίεση επιστροφής καυσαερίων, με ειδικά σιλανσιέ (σιγαστήρες) συμβάλλοντας σε ένα σπορ, βαθύ ήχο. Η μονάδα συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, για 0-100 χ.α.ώ. σε 6,3’’ και τελική ταχύτητα 250 χ.α.ώ. (με ηλεκτρονικό κόφτη). Η μονάδα διαχείρισης του Adaptive 4x4 με eLSD έχει επαναρυθμιστεί, ώστε να προσαρμόσει την κατανομή ροπής στη σπορ φιλοσοφία του OPC.
Οι μηχανικοί του Opel Performance Center εξέλιξαν έναν ειδικό εμπρός άξονα υψηλών επιδόσεων, με την ονομασία HiPerStrut (High Performance Strut) για το πλαίσιο, 10 χλστ. χαμηλότερος απ’ αυτόν του Insignia Sport AWD. Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα είναι μειωμένες αντιδράσεις στο τιμόνι και βελτιωμένη αίσθηση για τον οδηγό. Η στάνταρ ηλεκτρονική ανάρτηση FlexRide του OPC έχει ρυθμιστεί για έξτρα επιδόσεις και ικανοποιεί τους λάτρεις της πιο σπορ οδήγησης. Προσφέρει 3 διαφορετικές σπορ επιλογές. Στάνταρ ρύθμιση για μέγιστη άνεση, Sport με πιο «σφιχτή» αίσθηση και νέο σετάρισμα OPC για βέλτιστη απόλαυση.
12 ημέρες, 487 γύροι, 35.551 στροφές
Πριν κυκλοφορήσει στους δρόμους το φθινόπωρο, το νέο Opel Insignia OPC Sports Tourer δοκιμάζεται στην «Πράσινη Κόλαση» Τα 10.000 γρήγορα χλμ. στη Nordschleife μεταφράζονται σε περίπου 180.000 χλμ. στο δρόμο, σε συμβατικές συνθήκες οδήγησης. Το νέο σετάρισμα συντελεί στο τροποποιημένο κέντρο βάρους του station wagon, που δικαιολογεί και γιατί η ανάρτηση του Sports Tourer δοκιμάζεται ξεχωριστά στο Ring. Παρόλο που η απαιτητική πίστα των 20,8 χλμ. αποτελεί τμήμα του στάνταρ προγράμματος OPC, αυτή η πρόσθετη επικύρωση είναι πάντα κάτι ξεχωριστό για τον Volker Strycek και την ομάδα του.
Ο πρώην οδηγός του Γερμανικού Πρωταθλήματος, Επικεφαλής του Opel Performance Center, μας ενημερώνει ότι 12 οδηγοί, μηχανικοί σχεδίασης της Opel και ειδικοί του Nordschleife, εναλλάσσονται πίσω από το τιμόνι ενός Insignia OPC παραγωγής για 12 ημέρες, ανεξαρτήτως καιρού. Μέσα σε 12 μέρες, το αυτοκίνητο δοκιμάζεται στα όριά του, διανύοντας 487 γύρους, περνώντας από 35.551 στροφές και εκτελώντας 27.000 αλλαγές ταχυτήτων. Εντυπωσιακό, δε νομίζετε; Ο συντονιστής του εγχειρήματος, Jens Hornischer, ο οποίος οδηγεί ένα μεγάλο κομμάτι της διαδρομής του τεστ αντοχής, αναφέρει ότι πιέζεται το αυτοκίνητο σταθερά στο 90% περίπου, κάτι που είναι πραγματικά επίπονο για οποιοδήποτε όχημα, χωρίς να υπάρχει σχεδόν καμία προετοιμασία. Ένα Insignia OPC sedan ολοκλήρωσε τις δοκιμές, αρχές Μαΐου του 2009.
Μακρά παράδοση στα σπορ station wagon
Το Insignia OPC Sports Tourer είναι το πιο πρόσφατο κεφάλαιο σε μία μακρά ιστορία επιτυχίας των station wagon. Σαν πρωτοπόρος στη συγκεκριμένη κατηγορία, η Opel έφερε το Olympia Rekord Car-A-Van, ένα συνδυασμό αυτοκινήτου και van, στην Ευρώπη το 1953. Το 1970, η Opel κατασκεύασε το Ascona Voyage, το πρώτο «lifestyle» station wagon. Η επόμενη καινοτομία στην κατηγορία ακολούθησε το 1991, όταν η Opel παρουσίασε το παγκοσμίως ισχυρότερο station wagon παραγωγής, το Omega Caravan 24V, με 3.0 λίτρων, 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα 204 ίππων. Το Vectra OPC συνέχισε την παράδοση της Opel στα ισχυρά station wagon. Κυκλοφόρησε το 2005, σαν μοντέλο υψηλών επιδόσεων με κίνηση στους εμπρός τροχούς και ισχύ 280 ίππων. Το νέο Insignia OPC, τώρα με 325 ίππους, κάνει ένα άλμα προόδου στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς με ακόμα μεγαλύτερη ισχύ και το σύστημα Adaptive 4x4. Η δυναμική έκδοση Sports Tourer αναμένεται επίσης να εντυπωσιάσει.
Το Nordschleife είναι το «σπίτι» του OPC
Οι δοκιμές της Opel στο Nürburgring Nordschleife έχουν μακρά παράδοση. Χρονολογείται απ’ τη δεκαετία του ’60 και επισφραγίστηκε όταν η φίρμα υπέγραψε σύμβαση συνεργασίας με τη θρυλική αγωνιστική πίστα το 2006. Τότε η κατασκευάστρια από το Rüsselsheim άνοιξε το δικό της κέντρο δοκιμών απευθείας στο Ring. Το μέρος προσφέρει ιδανικές συνθήκες δοκιμών, κυρίως για τα μοντέλα OPC της Opel. Το τρέχον χαρτοφυλάκιο μοντέλων υψηλών επιδόσεων περιλαμβάνει τα OPC Corsa, Astra, Meriva και Zafira, επιπλέον του Insignia OPC τριών όγκων, hatchback και Sports Tourer. Το Astra OPC Nürburgring Edition τιμά την απαιτητική αγωνιστική πίστα, ενώ το Astra OPC Race Camp αποτίνει φόρο τιμής στη 2η σεζόν ενός πολύ πετυχημένου casting οδηγών αγώνων.
Το OPC Race Camp προσφέρει σε φιλόδοξους οδηγούς χωρίς αγωνιστική εμπειρία την ευκαιρία να ανακαλύψουν το ταλέντο τους στο μηχανοκίνητο αθλητισμό μέσα από μία αυστηρή διαδικασία αναζήτησης και πολυάριθμα στάδια αξιολόγησης. Όσοι έχουν τις απαραίτητες ικανότητες, λαμβάνουν επαγγελματική εκπαίδευση για να βελτιώσουν τα προσόντα τους και προετοιμάζονται για αγωνιστική οδήγηση. Η Opel προσφέρει την επαγγελματική εκπαίδευση, αυτοκίνητα και την απαραίτητη οργανωτική υποστήριξη για το Race Camp. Αυτή τη στιγμή, 750 υποψήφιοι (συνολικά 22.000 αιτούντες) περνούν από τη διαδικασία εκπαίδευσης και διαλογής, την οποία συντονίζουν οι πρώην οδηγοί αγώνων και πρεσβευτές της Opel, Manuel Reuter και Joachim Winkelhock. Όλοι ελπίζουν να κατακτήσουν μια από τις 10 θέσεις της ομάδας των οδηγών για τα 2 αγωνιστικά Astra που συμμετέχουν στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring το 2010.



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Toyota
Κ. ΓΚΑΡΤΖΟΝΙΚΑΣ ΑΕΒΕ
Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ - Ασφάλειες
(Ανεξάρτητος Έμπορος Toyota, Επίσημος Επισκευαστής Toyota)
9ο χλμ Ε.Ο. Ιωαννίνων-Αθηνών, 455 00 Ιωάννινα
Τηλ.: +302651085204-5, Fax: +302651085206, E-mail: toyota-ioannina@gartzonikas.gr
5ο χλμ Ε.Ο. Άρτας-Ιωαννίνων, 471 00 Άρτα
Τηλ.: +302681021250, +302681021300, Fax: +302681051700, E-mail: toyota-arta@gartzonikas.gr
Λεωφ. Ιωαννίνων 416, 481 00 Πρέβεζα
Τηλ.: +302682089740, Fax: +302682089758, E-mail: toyota-preveza@gartzonikas.gr
Website: www.toyota.gr/gartzonikas

 

 
Χρήσιμα