IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Porsche 911 Turbo: Η συνέχεια της παράδοσης
Η Porsche παρουσίασε τη «ναυαρχίδα» της ευρείας σειράς σπορ αυτοκινήτων παραγωγής που κατασκευάζει, τη νέα 911 Turbo, τόσο στην κουπέ όσο και στην κάμπριο έκδοσή της.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Η νέα 911 Turbo συνδυάζει εμπνευσμένες καινοτομίες στον τομέα της τεχνολογίας με ακόμα πιο προηγμένο και υψηλής αισθητικής σχεδιασμό. Όλα τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων είναι σημαντικά βελτιωμένα, ενώ η νέα 911 Turbo συνδυάζει τη σημαντικά βελτιωμένη αποδοτικότητα στην κατανάλωση καυσίμου και το μικρότερο βάρος με περισσότερη ισχύ, ακόμα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και ενισχυμένα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Επιδόσεις με οικονομία
Ειδικά σ’ ό,τι αφορά την εξοικονόμηση καυσίμου και τις δυναμικές επιδόσεις, η νέα 911 Turbo ξεχωρίζει πλέον από τους ανταγωνιστές της ακόμα περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν. Το νέο κορυφαίο μοντέλο της Porsche παρουσιάστηκε στο κοινό για πρώτη φορά στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης (17-27 Σεπτεμβρίου 2009). Η καρδιά αλλά και το σπουδαιότερο χαρακτηριστικό της 7ης γενιάς της 911 Turbo είναι ο νέος κινητήρας 3.8 λίτρων, με μέγιστη ισχύ 500 ίππων. Ο πρώτος αυτός ολοκαίνουργιος κινητήρας στην 35ετή ιστορία της Turbo διαθέτει χαρακτηριστικά όπως το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου (DFI) και ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου που χρησιμοποιείται αποκλειστικά από την Porsche σε βενζινοκινητήρα. Προαιρετικά δε, ο νέος 6-κύλινδρος κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί για πρώτη φορά με το 7-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK της Porsche.
Εξοπλισμός με σπορ στιλ
Τα μοντέλα με το κιβώτιο ταχυτήτων PDK διατίθενται επίσης και με ένα νέο, προαιρετικό τριάκτινο τιμόνι, το οποίο διαθέτει paddles και αποτελεί μια εναλλακτική λύση στο τιμόνι του βασικού εξοπλισμού με τους δοκιμασμένους διακόπτες αλλαγής σχέσεων. Τοποθετημένα σταθερά στο τιμόνι, το δεξί paddle χρησιμοποιείται για την επιλογή μεγαλύτερων σχέσεων, ενώ το αριστερό για την επιλογή μικρότερων. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Turbo, τόσο το τιμόνι με τα paddles όσο και το τιμόνι με τους διακόπτες αλλαγής σχέσεων του PDK διαθέτουν ενσωματωμένες ενδείξεις για το σύστημα Launch Control και για τα προγράμματα Sport/Sport Plus, για τα οποία ο σχεδιασμός είναι διαφορετικός στους δύο τύπους τιμονιού.
Μειωμένοι, κατανάλωση και ρύποι
Με το συνδυασμό του κιβωτίου ταχυτήτων PDK, του συστήματος άμεσου ψεκασμού καυσίμου και της υπερπλήρωσης του κινητήρα εξασφαλίζεται ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο αποδοτικότητας, ευκινησίας, απόκρισης και επιδόσεων, ενώ στην 911 Turbo οι εκπομπές CO2 είναι μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κατά σχεδόν 18%(!) Έτσι, το νέο μοντέλο είναι μοναδικό στην κατηγορία του και σ’ αυτόν τον τομέα. Ανάλογα με τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου, το νέο κορυφαίο μοντέλο χρειάζεται μόλις 11,4-11,7 λίτρα /100 χλμ. με βάση την προδιαγραφή EU5. Και σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας της, η νέα Turbo παραμένει ακόμα πιο κάτω από το κρίσιμο επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου, πάνω από το οποίο επιβάλλεται ειδικός φόρος καυσίμου σε αυτοκίνητα με υψηλή κατανάλωση στις ΗΠΑ. Και όλα αυτά παρά τα 3,4’’ που απαιτούνται για την επιτάχυνση των 0-100 χ.α.ώ. Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 312 χ.α.ώ.
Περισσότερη απολαυστική οδήγηση
Ο οδηγός της νέας 911 Turbo θα απολαμβάνει επίσης βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, λεπτομερείς βελτιώσεις του συστήματος 4-κίνησης, καθώς και το Σύστημα Διαχείρισης Ευστάθειας (PSM), το οποίο πλέον υποστηρίζεται από το προαιρετικό νέο σύστημα PTV (Porsche Torque Vectoring). Το σύστημα αυτό ενισχύει ακόμα περισσότερο την ευκινησία του αυτοκινήτου και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, για ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση στην οδήγηση. Οι πωλήσεις της νέας Porsche 911 Turbo, στις εκδόσεις Coupé και Cabriolet, θα ξεκινήσουν στην Ελλάδα στα τέλη Νοεμβρίου 2009 σε τιμές που δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Στη Γερμανία η τελική τιμή λιανικής του μοντέλου καθορίστηκε στα 145.871 ευρώ για το κουπέ και στα 157.057 ευρώ για το κάμπριο.
 
Porsche 911 Turbo
Κυβισμός: 3.800 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 500 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 650 Nm/1.950-5.000 σ.α.λ.
Με Overboost: 700 Nm/2.100-4.000 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 3,7’’ (3,6’’)
Τελική ταχύτητα: 312 χ.α.ώ.
Μικτή κατανάλωση: 11,6 (11,4) λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές ρύπων (CO2): 272 (268) γραμμ./χλμ.
( ) Επιδόσεις έκδοσης με κιβώτιο PDK



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ALEVIZOPOULOS AUTECH

Service, Μηχανικές Εργασίες, Ανταλλακτικά, Ελαστικά, Ευθυγράμμιση, Ηλεκτρολογικά, Αναβαθμίσεις, Φανοποιΐα, Βαφές, Μικροεπισκευές Αμαξώματος, Ηλεκτρονική Διάγνωση, Διεκπεραιώσεις ΚΤΕΟ
Πειραιώς 34, 183 46 Μοσχάτο, Τηλ.: +302104819763, Fax: +302104830295
E-mail: alevizopoulos@outlook.com, Website: www.autech.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα