ΚΩΣΤΑΣ ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗΣ
Ο Κώστας Τουρναβίτης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1961. Από μικρός είχε κλίση προς τον αθλητισμό. Ασχολήθηκε με πολλά αθλήματα κι αγωνίσματα, από ηλικία 10 ετών στην κολύμβηση κι ως τα 27 του χρόνια στο Μοντέρνο Πένταθλο. Διετέλεσε επί 8 έτη μέλος της Εθνικής Ομάδας του Μοντέρνου Πεντάθλου. Παράλληλα με διάφορα σπορ που έκανε, ως λάτρης της αδρεναλίνης και των δυνατών συγκινήσεων, ασχολήθηκε από πολύ νωρίς με τον χερσαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αυτή η ενασχόλησή του με ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες, όπως η ορειβασία, η αναρρίχηση, η ιστιοσανίδα, το υποβρύχιο ψάρεμα, η τοξοβολία, η ενόργανη γυμναστική, η επιβίωση σε φυσικό περιβάλλον, καθώς και οι πανεπιστημιακές σπουδές του στην Φυσική Αγωγή, τον αθλητισμό και τα μαθηματικά, του έδωσαν τα εφόδια για μια πετυχημένη σταδιοδρομία και στα μηχανοκίνητα σπορ.
Από 18 ετών άρχισε τις περιπλανήσεις του σε κάθε λογής χωματόδρομο ή μονοπάτι, με αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα. Δύο χρόνια μετά (20) γράφεται μέλος στην ΛΕΜΟΤ κι αρχίζει να συμμετέχει στο «εναλλακτικό» πρωτάθλημα αγώνων αντοχής μοτοσικλετών εκτός δρόμου. .
Παράλληλα ασχολείται ενεργά στην ίδρυση της ΜΟΤΟΕ και συμμετέχει στις μεγάλες πορείες των μοτοσικλετιστών στην Αθήνα (1981-1984). Από εκείνη την εποχή και μετά, αρχίζει μία «γεμάτη» περίοδος με αγώνες σε 2 και 4 τροχούςΩς οδηγός εξέλιξης της Ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας ΝΑΜΚΟ, συμβάλλει στην τελειοποίηση του ελαφρού φορτηγού Pony Super, δοκιμάζοντάς εξαντλητικά στις ειδικές διαδρομές της Χαλκιδικής το πρώτο πρωτότυπο. Ορισμένες ενισχύσεις της -Ελληνικής επινόησης και κατασκευής- καρότσας, τοποθετήθηκαν μετά τις δοκιμές αυτές. Παράλληλα αρθρογραφεί στο σημαντικότερο τότε περιοδικό μοτοσικλετών Motorsport.
Το 1985 ιδρύει την Ελληνική Λέσχη Φίλων 2CV & Citroen. Μέσα στις ποικίλες δραστηριότητές του, ως προέδρου αυτής της λέσχης αυτοκινήτου, συγκαταλέγονται οι διοργανώσεις αγώνων δεξιοτεχνιών και αγώνων auto-cross. Την περίοδο 1987-1989, συμμετέχει ως συνοδηγός σε λίγους αγώνες του πρωταθλήματος κι ως οδηγός σε πολλές δεξιοτεχνίες σε Ελλάδα και Αυστρία, πάντοτε διακρινόμενος.
Από το 1990 αρχίζει μια πιο επαγγελματική ενασχόληση με τους αγώνες αυτοκινήτου. Θεωρώντας απαραίτητο στοιχείο στην τεχνική του τελειοποίηση, την συμμετοχή σε αγώνες ταχύτητας και αναβάσεων, λαμβάνει μέρος στους αγώνες «ενιαίου τύπου» με Citroen AX Sport. Έτσι, αποκτά την κατάλληλη εμπειρία δίπλα σε καταξιωμένα ονόματα όπως οι Παναγιώτης Φαμπιάτος, Γιάννης Πρασόπουλος και πολλοί άλλοι.
Επίσης, πρωτοστάτησε μαζί με διακεκριμένες προσωπικότητες του χώρου των αγώνων, στην ίδρυση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Αγωνιστικού Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας (ΕΛΟΑΑΜ). Στην καταστατική γενική συνέλευση της Ομοσπονδίας που έγινε στην Τρίπολη, ψηφίστηκε απ’ όλες τις πλευρές και εκλέχθηκε στο σώμα των εκλεκτόρων. Το 1992 συνεργάζεται με τον Δήμαρχο Χαλκιδέων, στην κατασκευή χωμάτινης κλειστής διαδρομής αυτοκινήτων auto-cross. Εκεί, εκτός από την επίσημη παρουσίαση του αγωνίσματος 2CV-CROSS στον ειδικό Τύπο και σε τηλεοπτικά μέσα, διοργανώθηκε το 1ο Μεμόριαλ Νίνο από την ΑΛΑ. Το 1993 κατασκευάζει την 2η χωμάτινη κλειστή διαδρομή διεθνών προδιαγραφών, την πίστα Τανάγρας Κιοσέογλου.
Παράλληλα αποκτά το εργοστασιακά προετοιμασμένο Citroen ΑΧ Sport της Ελληνικής αντιπροσωπείας για αγώνες ταχύτητας. Με το αυτοκίνητο αυτό, συμμετέχει σε δύο Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ράλι Ασφάλτου, το 1993 και 1994. Την 2η χρονιά κατέκτησε τον τίτλο του κυπελλούχου ομάδας Α στα 1300 κ.εκ. Την επόμενη χρονιά επιστρέφει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι σε χωμάτινες διαδρομές. Με συνοδηγό τον Αρίστο Γρηγοριάδη και τον αέρα των κυπελλούχων από την προηγούμενη χρονιά, τρέχουν στην κατηγορία Ν1 με ένα χωρίς βελτιώσεις Peugeot 106 Rallye. Παρ’ όλα αυτά, τερματίζουν στο Ράλι Ολύμπιο (προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι) και στο 42ο Ράλι Ακρόπολις (αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι). Τότε ήλθε και η μεγαλύτερη διάκριση, με την βράβευση της Peugeot Sport, για την κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F2, διότι έδωσε τους 2 πολύτιμους βαθμούς που χάρισαν στην Γαλλική μάρκα τον παγκόσμιο τίτλο. Ακολουθούν δύο δημιουργικά χρόνια για την υλοποίηση του πρώτου αυτοκινητοδρομίου της χώρας και συνέβαλε στην έναρξη και λειτουργία του αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων.
Ασχολήθηκε επίσης με την οδική ασφάλεια και την μετεκπαίδευση οδηγών. Συμμετείχε σε 24ωρη δοκιμασία οδήγησης (εκδήλωση περιοδικού αυτοκινήτου), που περιλάμβανε -εκτός από αξιολόγηση των αυτοκινήτων- και επιστημονική αξιολόγηση των ειδικών ψυχοκινητικών ικανοτήτων και των βιολογικών παραμέτρων των οδηγών. Διακρίθηκε ως άριστος στις βιολογικές παραμέτρους κι ως ο ικανότερος εκ των καταξιωμένων οδηγών στις ειδικές ψυχοκινητικές, υπερβαίνοντας κατά πολύ τις διεθνώς απαιτούμενες τιμές χειριστή μαχητικού υπερηχητικού αεροσκάφους. Αυτά, σύμφωνα με τα επίσημα επιστημονικά στοιχεία του Εργομετρικού Κέντρου Αθλητικών Ερευνών του Ολυμπιακού Κέντρου Αθηνών, που έκανε τις μετρήσεις, οι οποίες ανακοινώθηκαν σε έγκυρα διεθνή επιστημονικά αθλητικά συνέδρια.
Την περίοδο 1999-2001, ασχολείται ενεργά ως εκλεγμένο μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Αγωνιστικού Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας (ΕΛ.Ο.Α.Α.Μ.). Από το 2001 έως και σήμερα, είναι παραγωγός και παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής AUTO-HIGH που προβάλλεται στον τηλεοπτικό σταθμό HIGH TV. Στο διαδίκτυο προβάλει τις τηλεοπτικές εκπομπές του από το 2003 και το 2009, με την 2η ιστοσελίδα του, στοχεύει το διεθνές Ελληνόφωνο κοινό. Από το 2012 διαθέτει νέο ιδιόκτητο μέσο ψηφιακής ενημέρωσης (www.hellenicmotors.com) ως κεντρική ενημερωτική & ψυχαγωγική πλατφόρμα, με ζωντανή ροή τηλεοπτικού προγράμματος WEB TV, αξιοποιώντας τα 4 κανάλια του στο YouTube, καθώς και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Τέλος, εξακολουθεί να συμμετέχει στα κοινά των αναγνωρισμένων απ’ την Ελληνική πολιτεία (υπουργείο πολιτισμού & αθλητισμού) ομοσπονδιών μοτοσυκλέτας (ΑΜΟΤΟΕ) κι αυτοκινήτου (τις ενοποιημένες πλέον ΟΜΑΕ & ΕΛΟΑΑΜ), συνεισφέροντας ανιδιοτελώς, στην ενότητα του χώρου του Ελληνικού χερσαίου μηχανοκίνητου αθλητισμού.