IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Αλλαγές σχεδίων για τη Lotus που την «γλυκοκοιτάζει» η VW


Οι νέοι ιδιοκτήτες της Lotus έχουν αποκλιμακώσει τα σχέδια επέκτασης της γκάμας των προϊόντων της Βρετανικής μάρκας σπορ αυτοκινήτων, ανέφερε μια πηγή κοντά στην εταιρία. Ο βιομηχανικός όμιλος της Μαλαισίας DRB-Hicom, ο οποίος απέκτησε την Proton, τη μητρική εταιρία του ομίλου Lotus, τον Ιανουάριο του 2012, έχει «ρίξει» το σχέδιο «5 χρόνια, 5 αυτοκίνητα» της Lotus, επειδή δεν πιστεύουν ότι το πλάνο αυτό είναι βιώσιμο, είπε η πηγή στην Automotive News Europe. Η Lotus θα παράγει μόνο ένα από τα 5 πρωτότυπα που παρουσίασε στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού το 2010, ως μέρος των σχεδίων από τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Lotus, κ. Dany Bahar, να διευρύνει την απήχηση της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτό είναι πιθανό να είναι η Esprit, ένα διθέσιο σπορ αυτοκίνητο με τον κινητήρα στο κέντρο, το οποίο μπορεί να εγκαινιαστεί το 2014, είπε η πηγή.
 
Η Lotus σήμερα παράγει τα σπορ μοντέλα Exige, Elise και Evora. Ο κ. Bahar, πρώην επικεφαλής των παγκόσμιων πωλήσεων και μάρκετινγκ της Ferrari, είχε την πεποίθηση ότι η κληρονομιά της μικροσκοπικής εταιρίας κατασκευής σπορ αυτοκινήτων της Proton, θα μπορούσε να λειτουργήσει ως μοχλός για την επέκταση των ετησίων πωλήσεών της σε 10.000, από περίπου 2.000 που είναι σήμερα. Υπό την ηγεσία του κ. Bahar, η Lotus είχε προγραμματιστεί νέα αυτοκίνητα, όπως η Esprit, το Elite Grand Tourer, η Elan, το 4-θυρο sedan Eterne κι ένα μεγαλύτερο Elise, των οποίων τα αποκαλυπτήρια είχαν γίνει στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού.
 
Η DRB-Hicom απέρριψε τον κ. Bahar νωρίτερα αυτό το έτος (2012), επικαλούμενη ανησυχίες για απροσδιόριστη συμπεριφορά του. Η DRB-Hicom σχεδιάζει να επενδύσει στη Lotus, είπε η πηγή. Νωρίτερα φέτος (2112) τα μέσα ενημέρωσης είχαν πει ότι η εταιρία ήθελε να πουλήσει το εμπορικό σήμα. Η εταιρία έχει ήδη βάλει 100.000.000 λίρες (128.134.000 ευρώ) από τα χρήματά της στη Lotus, με την υπόσχεση επιπλέον 100.000.000 λιρών το επόμενο έτος (2013). «Είναι ο τρόπος τους να λένε ότι είναι πολύ σοβαροί για να βάλουν την εταιρία πίσω σε μια ομαλή καρίνα», είπε η πηγή. Η Lotus εξασφάλισε δάνειο 270.000.000 λίρες από τις τράπεζες της Μαλαισίας, το οποίο πάγωσε όταν η DRB-Hicom αγόρασε την Proton τον Ιανουάριο (2012). Τώρα τα χρήματα του δανείου έχουν «ξεπαγώσει» και η εταιρία μπορεί να υποβάλει αίτηση για τα 63.000.000 λίρες που δεν έχει ακόμα λάβει, σύμφωνα με την πηγή.
 
Λίγες μέρες πριν, το Reuters και τα Γερμανικά μέσα ενημέρωσης, ανέφεραν ότι η VW εξετάζει το ενδεχόμενο να ξεκινήσει μια νέα προσφορά για την Proton, που θα την βοηθήσει να αξιοποιήσει τις αυξανόμενες αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας. Αν η VW αγοράσει την Proton, η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα ελέγχει επίσης τη Lotus, μαζί με την επιτυχημένη επιχείρηση συμβούλων μηχανικών της. Η VW προσπάθησε να αγοράσει την Proton στο παρελθόν το 2007. Η εταιρία δεν σχολίασε τα δημοσιεύματα.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 31/07/2012, 01:50 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Η. ΕΥΤΥΧΙΑΚΟΣ

Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ Παντός Τύπου (Φανοποιΐας/Αναλώσιμα) & Μάρκας
Αθηνών 105, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ.: +302721020401, Τηλ. & Fax: +302721092221
E-mail: info@eftihiakos.gr, Website: www.eftihiakos.gr

 
Χρήσιμα