IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η Γαλλική κατασκευάστρια Heuliez σε συνομιλίες με τον όμιλο VW


Η Γαλλική κατασκευάστρια Heuliez, εταιρία υπό καθεστώς πτώχευσης, είναι σε συνομιλίες συνεργασίας με τον όμιλο VW. Ένας εκπρόσωπος της Heuliez είπε στην Automotive News Europe ότι υπάρχει μία πιθανότητα για μια συμφωνία στην οποία η VW θα προμηθεύει ανταλλακτικά την εταιρία σε αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες κατασκευής. Ο εκπρόσωπος αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Μία εκπρόσωπος του ομίλου VW επιβεβαίωσε ότι η Heuliez είναι ένας από τους προμηθευτές που συνεργάζεται η αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω. Ένα Γαλλικό δικαστήριο έθεσε την Heuliez σε καθεστώς πτώχευσης και της έδωσε 6 μήνες για να βρει έναν νέο επενδυτή, υπό την καθοδήγηση ενός διορισμένου από το δικαστήριο διαχειριστή. Αν αποτύχει, η κατασκευάστρια, η οποία παρήγαγε αυτοκίνητα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως οι Peugeot και Opel, αντιμετωπίζει την εκκαθάριση.
 
Γαλλικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι δύο ξένοι επενδυτές ενδιαφέρονται για την Heuliez, αλλά μόνο αν κλείσει μία συνεργασία με τον όμιλο VW. Ο εκπρόσωπος της Heuliez είπε ότι δεν είχε καμία γνώση για τρέχουσες συνομιλίες με πιθανούς επενδυτές. Η Heuliez κήρυξε πτώχευση στις 8 Απριλίου (2013) για 3η φορά τα τελευταία 4 χρόνια μετά τη δήλωση της Baelen Gaillard Industrie (BGI), εταιρίας που κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Heuliez, ότι δεν μπορούσε να συνεχίσει να χρηματοδοτεί την ελλειμματική εταιρίας. Μια προσπάθεια για να πάρει χρηματοδότηση από τη Γαλλική κυβέρνηση απέτυχε, σύμφωνα με αναφορές των ΜΜΕ.
 
Η Heuliez έχει υπομείνει χρόνια μεταβλητότητας. Το 2008, η Ινδική Argentum Motors ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 25.000.000 ευρώ για μερίδιο 60% της Heuliez. Η Argentum εγκατέλειψε την προσφορά της μετά την παγκόσμια οικονομική κρίση που έβαλε την επιχείρησή αμαξωμάτων της στην Ινδία υπό πίεση. Ανίκανη να βρει νέα χρηματοδότηση ή νέους εταίρους, η οικογένεια Queveau, οι κληρονόμοι του ιδρυτή της εταιρίας Henri Heuliez, παραιτήθηκε τον Απρίλιο του 2009 στο σύνολο της συμμετοχής τους στην επιχείρηση σε Γαλλικό πτωχευτικό δικαστήριο. Τον Ιούλιο του 2009, η Γαλλική υπό δικαστική εποπτεία Heuliez, ενέκρινε ένα σχέδιο από την Bernard Krief Consulting (BKC) για αναδιάρθρωση της εταιρίας, αλλά η προμηθεύτρια επέστρεψε στο πτωχευτικό δικαστήριο για προστασία 2 μήνες αργότερα, διότι η BKC παρέλειψε να παράσχει τα υπεσχημένα οικονομικά μέσα. Η Heuliez χωρίστηκε στα δυο, όταν η BGI αγόρασε το ήμισυ της εταιρίας το 2010.


 
Η Heuliez είναι μια Γαλλική κατασκευάστρια εταιρία με σημαντική ιστορία, που λειτουργεί ως μονάδα παραγωγής και σχεδιασμού για διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες, εξειδικευμένη στην παραγωγή περιορισμένου αριθμού αυτοκινήτων για συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως τα κάμπριο μοντέλα και τα στέισον βάγκον. Δημιουργήθηκε το 1920 από τον Adolphe Heuliez, ο οποίος ξεκίνησε φτιάχνοντας ιππήλατα κάρα. Από το 1925, ξεκίνησε την κατασκευή αυτοκινήτων, με το Peugeot 177B. Δημιούργησε επίσης μια θυγατρική εταιρία για την παραγωγή λεωφορείων, την Heuliez Bus το 1980, την οποία αργότερα πούλησε. Στο ιστορικό παραγωγής της εταιρίας, συναντάμε αυτοκίνητα όπως τα Citroen Visa Chrono, Mille Pistes και Convertible (1984), ΒΧ Station Wagon (1985-1994), BX 4TC (1986), CX Break (1989-1991), XM Break (1992-2000) και Xantia Break (1995-2001), τα Peugeot 604 Limousine (1978-1984) και 206 CC (2000-2007) και το Opel Tigra Twin-Top (2004-2009).

Αν και το Peugeot 206 CC ήταν ένα πετυχημένο μοντέλο, με παραγωγή πάνω από 350.000, το Opel Tigra Twin-Top δεν ήταν μία ανάλογη επιτυχία. Οι κακές πωλήσεις του μοντέλου, ανάγκασαν την Heuliez να μειώσει το προσωπικό της κατά 541 άτομα (από άνω των 2.000), όταν η Opel ζήτησε μείωση της παραγωγής από 200 σε 50 αυτοκίνητα ανά ημέρα ως το τέλος του 2006. Περίπου έναν χρόνο αργότερα, άρχισαν τα προβλήματα, όπου τον Οκτώβριο του 2007 η Heuliez ζήτησε προστασία από τους πιστωτές της. Το πιο σημαντικό project της Heuliez κατά τη δική μας εκτίμηση, ήταν το Peugeot 407 Macarena, ένα εντυπωσιακό κάμπριο 4-θυρο μοντέλο με σκληρή οροφή, που βασιζόταν στο γνωστό μεσαίο sedan της Peugeot, το 407. Η εταιρία είχε σκοπό να το βάλει στην παραγωγή μέσα σε 5 χρόνια από τότε που το παρουσίασε ως πρωτότυπο, το 1998, αλλά το concept αυτό δεν προχώρησε. Επίσης, ένα από τα αυτοκίνητα που ξεχωρίζουμε από την Heuliez, είναι η Pregunta, one-off μοντέλο που είδαμε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού το 1998, με κινητήρα Lamborghini V12 5.7 λίτρων και 530 ίππων.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 18/04/2013, 06:26 πμ.)


Opel Tigra Twin Top
Opel Tigra Twin Top
Peugeot 206 CC
Peugeot 206 CC
Peugeot 407 Macarena
Peugeot 407 Macarena
Peugeot 407 Macarena
Peugeot 407 Macarena
Peugeot 407 Macarena
Peugeot 407 Macarena
Citroen Visa Mille Pistes
Citroen Visa Mille Pistes
Citroen Visa Chrono
Citroen Visa Chrono
Citroen Visa Convertible
Citroen Visa Convertible
Citroen BX Break
Citroen BX Break
Citroen BX 4TC
Citroen BX 4TC
Citroen BX 4TC
Citroen BX 4TC
Citroen CX Break
Citroen CX Break
Citroen XM Break
Citroen XM Break
Citroen Xantia Break
Citroen Xantia Break
Peugeot 604 Limousine
Peugeot 604 Limousine
Heuliez Pregunta
Heuliez Pregunta
Heuliez Mia EV
Heuliez Mia EV
Heuliez Bus GX 427
Heuliez Bus GX 427

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mercedes
ΝΙΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ - ΠΕΤΡΟΣ & ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΠΟΥΛΗΣ ΟΕ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
25ης Μαρτίου 14, 173 41 Αγ. Δημήτριος Αττικής
Τηλ. & Fax: +302109715789, E-mail: merc.service.kp@hotmail.com
 
Χρήσιμα