IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Από την 1η θέση στο grid ξεκινάει ο Nico Rosberg το Γερμανικό GP της F1


O οδηγός της Mercedes Nico Rosberg ξεκινάει από την pole position το Γερμανικό Grand Prix που γίνεται στην πίστα Hockenheim την τελευταία ημέρα του Ιουλίου (2016) και που το πράσινο φως της εκκίνησης θα ανάψει στις 2:00 μμ. τοπική ώρα (3:00 μμ. Ελλάδας). Οι συνθήκες ήταν ζέστη και ξηρασία σε όλη την περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, με θερμοκρασίες στην πίστα 38 βαθμούς Κελσίου στο μέσο της διαδικασίας. Τον καλύτερο χρόνο ο Rosberg με 1’14’’363, που ήταν πάνω από 2’’ πιο γρήγορος από την pole position του 2014 (1’16’’540), όπου και είχε γίνει για τελευταία φορά αγώνας για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1.
 
Οι οδηγοί της Mercedes ήταν οι μόνοι που πέρασαν από το Q1 χρησιμοποιώντας μόνον τα μαλακά ελαστικά, ενώ όλοι οι άλλοι είχαν τοποθετήσει τα πολύ μαλακά, που υπολογίζεται να είναι περίπου 1,5’’ πιο γρήγορα στη Γερμανική πίστα. Απ’ το Q2 και μετά, όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν μόνον τα πολύ μαλακά ελαστικά στις κατατακτήριες δοκιμές κι αυτή είναι η γόμα που ξεκινούν οι 10 πρώτοι στη σχάρα εκκίνησης του αγώνα. Παρά το γεγονός ότι 1,5’’ χώριζε τις γόμες μαλακή και πολύ μαλακή, το χάσμα αυτό φαίνεται να μειωθεί στον αγώνα σε περίπου 1’’.
 
«Μοιάζει να μπορούμε να δούμε ένα μείγμα στρατηγικών με 2 και 3 στάσεις στον αγώνα, όπου η ως τώρα κατάσταση δείχνει ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν μερικές αρκετά διαφορετικές προσεγγίσεις για τον αγώνα», εξηγεί ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, κ. Paul Hembery. «Πολλά θα εξαρτηθούν προφανώς από τις καιρικές συνθήκες που εξακολουθούν να φαίνονται ευμετάβλητες. Οι Mercedes έδωσαν στον εαυτό τους ένα δυνητικό πλεονέκτημα κρατώντας ένα πρόσθετο σύνολο πολύ μαλακών ελαστικών, οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν μπορούν να το αξιοποιήσουν αυτό στον αγώνα», συμπλήρωσε ο κ. Hembery.
 
Η μέση γόμα δεν χρησιμοποιήθηκε στη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών αλλά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα ως τακτική που θα ποικίλλει. Τα μαλακά ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν από τους οδηγούς της Mercedes μόνον για να προκριθούν από το Q1 και θα μπορούσαν να είναι το κλειδί για τον αγώνα. Η πολύ μαλακή γόμα ήταν γύρω σ1,5’’ πιο γρήγορη απ’ ό,τι η μαλακή στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής αλλά το χάσμα αυτό θα περιοριστεί σε περίπου 1’’ στον αγώνα. Η Pirelli συνιστά να μην υπερβούν οι οδηγοί τους 29 γύρους στον αγώνα με τα μαλακά ελαστικά και τους 22 γύρους με την πολύ μαλακή γόμα.

Σύμφωνα με την παραπάνω επισήμανση της Pirelli, αρκετές θα είναι οι πιθανές στρατηγικές για τον αγώνα, με γρήγορη αυτή με 3 στάσεις (3 θητείες με την πολύ μαλακή γόμα κι άλλη μία με την μαλακή). Η 2η πιο γρήγορη στρατηγική θα είναι με 2 στάσεις (2 stint με πολύ μαλακά ελαστικά κι άλλο ένα stint με μαλακά με μεγιστοποίηση των stint με τα supersoft), ενώ μια άλλη -3η ταχύτερη- στρατηγική, θα έχει 2 στάσεις με 2 stint στα supersoft ελαστικά κι ένα stint με μαλακή γόμα και μεγιστοποίηση του ενιαίου stint με τα μαλακά ελαστικά. Τέλος, η Pirelli εκτιμά ότι η βραδύτερη στρατηγική θα είναι με 2 στάσεις, όπου το 1ο stint θα είναι με supersoft ελαστικά και τα άλλα 2 stint θα έχουν την μαλακή γόμα. Όλα αυτά θα τα δούμε στην πράξη κατά τη διάρκεια του αγώνα.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 31/07/2016, 02:29 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Smart
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΞΟΥΡΙΣΤΟΣ

Εισαγωγή & Εμπορία Μεταχειρισμένων Ανταλλακτικών & Αξεσουάρ
Λιοσίων 194 & Μωραϊτίνη, 104 45 Κάτω Πατήσια (Αθήνα)
Τηλ.: +302108542663, Fax: +302114110346
E-mail: kostas_ax@windowslive.com,
Website: www.smartaxouristos.com, www.axouristos.car.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα