IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Με τον Lewis Hamilton στην pole position ξεκινάει το F1 GP της Monza


Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes, Lewis Hamilton, θα ξεκινήσει από την 1η θέση στη σχάρα εκκίνησης του Ιταλικού GP της F1 στη Monza, στην προσπάθειά του να κρατήσει πίσω του κάθε άλλον διεκδικητή του τίτλου των οδηγών του 2016. Οι θερμοκρασίες παρέμειναν θερμές στα προκριματικά, με αυτές στην πίστα στου 44 βαθμούς Κελσίου κι αυτές στο περιβάλλον στους 31 βαθμούς, όταν ξεκίνησε το Q1 στο «ναό της ταχύτητας». Στο παρελθόν, η στρατηγική έχει την τάση να επικεντρώνονται σε ένα pit stop για το Ιταλικό Grand Prix, αλλά η εισαγωγή των πολύ μαλακών ελαστικών για πρώτη φορά -με 3 γόμες τώρα υποψήφιες για κάθε αγώνα- θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια νέα μεταβλητή, με 2 στάσεις από ορισμένους οδηγούς.
 
Για τα τελευταία 6 χρόνια, ο οδηγός που ξεκινούσε από την pole position έχει κερδίσει σ’ αυτή την πίστα, καθιστώντας τις κατατακτήριες δοκιμές απολύτως ζωτικής σημασίας. Ο Hamilton πήρε την pole position, όπως έκανε και το 2015 (όταν διεκδίκησε ένα Grand Slam, με τον ταχύτερο γύρο και τη νίκη στον αγώνα) με τη χρήση των πολύ μαλακών ελαστικών, σπάζοντας το χρόνο της pole position του 2015 για περίπου 2,2’’. Η Ferrari ήταν η μόνη ομάδα που πέρασε από το Q1 χρησιμοποιώντας μόνο τα μαλακά ελαστικά, όπου οι Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen πλασαρίστηκαν 3ος και 5ος αντιστοίχως, σε σύγκριση με τα πολύ μαλακά ελαστικά που είχαν επιλέξει οι αντίπαλοί τους.
 
Στο Q2, και οι δύο οδηγοί της Mercedes ήταν οι μόνοι που πέρασαν μόνο με τα μαλακά ελαστικά (αν και η Red Bull προσπάθησε επίσης, πριν από τη μετάβαση στα πολύ μαλακά ελαστικά), πράγμα που σημαίνει ότι αυτή είναι η γόμα που θα ξεκινήσει τον αγώνα. Η μάχη στο Q3 έτρεξε εξ ολοκλήρου με την πολλή μαλακή γόμα, με τον Hamilton να κάνει τον απόλυτο χρόνο στο 1’21’’135 στη 2η προσπάθειά στο τέλος του σκέλους, μπροστά από τον ομόσταυλό του Nico Rosberg, ο οποίος χρειάζεται μια εκπληκτική εκκίνηση κι ένα πλασάρισμα μπροστά από τον Hamilton στην 1η κιόλας στροφή, για να ελπίζει να φέρει τον συναθλητή του σε απόσταση βολής στη διεκδίκηση του τίτλου των οδηγών.
 
«Οι θερμοκρασίες στην πίστα ήταν περίπου ίδιες με αυτές που είδαμε στις ελεύθερες δοκιμές, με τη στρατηγική ήδη στο προσκήνιο από την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών. Στο Q2 οι οδηγοί της Mercedes ήταν οι μόνοι που πέρασαν με τα μαλακά ελαστικά. Και οι δύο έσωσαν ένα σετ supersoft ελαστικών, ενώ οι οδηγοί της Mercedes θα είναι οι μόνοι στην κορυφή 10 να αρχίζουν τον αγώνα αύριο για το πιο ανθεκτικό μαλακό ελαστικό - από τις δύο πρώτες θέσεις στο grid. Γι’ αυτό μένει να δούμε κατά πόσο ή όχι αυτό θα επηρεάσει τον τρόπο σκέψης τους σχετικά με τη στρατηγική αύριο. Με δυνατές αμφότερες στρατηγικές μιας ή δύο στάσεων, οι τακτικές για το Grand Prix θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες», δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, κ. Paul Hembery.
 
Στην ταχύτερη απ' όλες τις πίστες Monza, οι ταχύτητες διέλευσης από τις στροφές δεν είναι υψηλές, οπότε σημασία έχουν κυρίως οι ευθείες όπου τα μονοθέσια πλησιάζουν τα 360 χ.α.ώ., χάρη στην πολλή μικρή κλίση στις αεροτομές, μια ρύθμιση που τη βλέπουμε μόνον εδώ. Η Pirelli επέλεξε τις μέση, μαλακή και πολύ μαλακή γόμες, με την τελευταία να εμφανίζεται για πρώτη φορά στη Monza. Είναι ο 4ος συνεχόμενος αγώνας που χρησιμοποιείται ο ίδιος συνδυασμός γομών. Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στις εγκαταστάσεις ή στην πίστα το 2016, σχεδιάζονται όμως σημαντικές αλλαγές για το 2017. Η 1η στροφή θα βρίσκεται μετά την Curva Grande οπότε ο αγώνας του 2015 θα είναι ο τελευταίος με την κλασσική διαμόρφωση.

Αμέσως μετά το GP της Monza, θα συνεχιστεί η εξέλιξη των ελαστικών της Pirelli για τη σεζόν 2017, με τροποποιημένα μονοθέσια περασμένων ετών. Θα γίνουν δοκιμές με Ferrari στη Βαρκελώνη (6 και 7 του μήνα) και με Mercedes στο Paul Ricard 6 με 8 Σεπτεμβρίου (2016). Τέλος, όσον αφορά στην ατμόσφαιρα στον αγώνα της Monza, το Parco Reale di Monza παραμένει μοναδικό. Μια ιστορική τοποθεσία για την Formula 1, που φιλοξενεί αγώνα ανελλιπώς από ενάρξεως του θεσμού (1950), με εξαίρεση μόνον μια χρονιά. Ο χώρος δεν εμπνέει μόνον τους φιλάθλους αλλά και τους οδηγούς, οπότε, αναμένουμε επικές μάχες και μοναδικό θέαμα.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 03/09/2016, 11:51 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Audi
ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΑΙΟΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Ιερά Οδός 176, 122 42 Αιγάλεω Αττικής
Τηλ.: +302103428671, Fax: +302103421286
E-mail: audiinfo@filippaios.gr, Website: www.filippaios.gr

 

 
Χρήσιμα