IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
F1 GP Ιταλίας: Νίκη με προοπτικές τίτλου για τον Nico Rosberg


Ο Nico Rosberg πέτυχε μια άνετη 2η συνεχόμενη νίκη μέσα σε λιγότερο από δύο εβδομάδες και την 1η της καριέρας του στο «Ναό της Ταχύτητας» την Monza, φέρνοντας τον αντίπαλό του για τον τίτλο Lewis Hamilton σε απόσταση βολής.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Ο αγώνας φαινόταν να είναι μια μάχη αποκλειστικά μεταξύ των οδηγών της Mercedes και διεκδικητών του τίτλου των οδηγών, αλλά μια αργή εκκίνηση του Hamilton έφερε τον Rosberg μπροστά του στην 1η στροφή. Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes ολοκλήρωσε τον 1ο γύρο στην 6η θέση και είδε τις ελπίδες του για μια επάνοδο να απομακρύνονται στους πρώτους 10 γύρους, καθώς είχε κολλήσει πίσω από τον Valtteri Bottas. Με τον κύριο αντίπαλό του εκτός ανταγωνισμού, ο Rosberg είχε μια άψογη κίνηση για να κερδίσει και να κόψει το προβάδισμά του Hamilton στην κατάταξη των οδηγών σε μόλις 2 βαθμούς.
 
Το τεράστιο πλεονέκτημα του ρυθμού των Mercedes και η στρατηγική των 2 pit stop για τις Ferrari, σήμαινε ότι ο Lewis Hamilton είχε τελικά ένα μονοθέσιο αρκετά ικανό στο να περιοριστεί πίσω από τον πρωτοπόρο, στη 2η θέση, αλλά έστω κι έτσι, είναι ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα για τον Βρετανό παγκόσμιο πρωταθλητή, μετά από ένα απόλυτα κυρίαρχο Σαββατοκύριακο μέχρι και το μεσημέρι της Κυριακής, στην εκκίνηση του αγώνα. Ο Sebastian Vettel κατάφερε να ανέβει στο βάθρο προς τέρψη του Ιταλικού κοινού, κερδίζοντας τον ομόσταυλό του Kimi Raikkonen που τερμάτισε πίσω του στην 4η θέση. Ο Daniel Ricciardo κέρδισε τελικά τον Valtteri Bottas για την 5η θέση. Ο Φινλανδός τερμάτισε μπροστά από τον Max Verstappen, ενώ την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Sergio Perez, Felipe Massa και Nico Hulkenberg, με τη μάχη μεταξύ των ομάδων τους (Williams και Force India) να μαίνεται για την 4η θέση.
 
 
Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, ο Hamilton φάνηκε να κόλλησε στην εκκίνηση, για να τον περάσουν στην 1η στροφή, τόσο οι Ferrari, όσο και οι Bottas και Ricciardo. Αν και σύντομα ο Βρετανός πιλότος της Mercedes πέρασε τον Ricciardo στην Curva Grande, είχε δυσκολία στο να περάσει τον Bottas, με την Williams με υψηλή ταχύτητα στις ευθείες και τα πολύ μαλακά ελαστικά. Μετά από αρκετούς γύρους κρατώντας τον πίσω του, ο Hamilton πέρασε τελικά στον 10ο γύρο. Ο ίδιος δεν έπρεπε να περάσει τις Ferrari στην πίστα, καθώς τα κόκκινα μονοθέσια θα έμπαιναν στα pits πριν απ’ αυτόν, επιμένοντας σε μια στρατηγική 2 pit stop για να κρατήσουν πίσω την Williams του Bottas. Εκείνος μπορεί να βγήκε από την μοναδική του στάση στα pits του πίσω από τους οδηγούς της Ferrari, αλλά σύντομα βρέθηκε 2ος, όταν έκαναν την τελευταία τους στάση στα pits τα μονοθέσια του Maranello. Παρά το ότι πίεσε στο τελικό stint, ο Hamilton δεν ήρθε ποτέ κοντά στον πρωτοπόρο του αγώνα Rosberg.
 
Οι οδηγοί της Ferrari ήταν σε έναν δικό τους αγώνα για την 3η και 4η θέση, με τον Vettel μετά το 2ο προσωπικό του pit stop οριακά μπροστά από τον Φινλανδό ομόσταυλό του. Πίσω από τον Raikkonen, ο Ricciardo πάλευε να περάσει τον Bottas για την 5η θέση, μετά από μια εναλλακτική στρατηγική. Και οι δυο τους είχαν την πολλή μαλακή γόμα και στη συνέχεια την μαλακή, αλλά ενώ ο Bottas έβαλε τα μαλακά ελαστικά στο τελικό stint, ο Ricciardo είχε τα πολύ μαλακά, κάτι που τον βοήθησε να πιάσει και να περάσει τον Φιλανδό πιλότο της Williams στους τελευταίους γύρους. Όπως εκκίνησε, έτσι και τερμάτισε ο Verstappen (7ος), αν και ήρθε σχεδόν σε επαφή χέρια με τον Perez για την θέση, στο σικέιν Roggia. Ο Μεξικανός πιλότος τερμάτισε 8ος, ενώ ο Massa πήρε την 9η θέση, εκκινώντας πιο πίσω, 11ος στο grid, ανάμεσα στους οδηγούς της Force India, με τον Hulkenberg στη 10η θέση.
 
 
Ο Romain Grosjean τερμάτισε έναν γύρο πίσω στην 11η θέση, μπροστά από τον Jenson Button στη 12η. Ο Esteban Gutierrez απέτυχε να αξιοποιήσει τις εντυπωσιακές επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές με μια κακή εκκίνηση από την 10η θέση, που τον οδήγησε πολύ πίσω μετά την 1η στροφή στον αγώνα, που σημαίνει ότι η αναμονή του για τον 1ο του βαθμό για το 2016 συνεχίζεται. Ο Alonso είχε ένα απογοητευτικό απόγευμα τερματίζοντας 14ος. Ο Ισπανός φαινόταν συγχυσμένος με την στρατηγική της McLaren στα μέσα του αγώνα, πριν ακουστεί να γελάει στην ενδοεπικοινωνία, ότι αγωνιζόταν ενάντια στον Gutierrez, τελευταίος στον αγώνα.
 
Οι Carlos Sainz, Markus Ericsson και Kevin Magnussen πήρε τις επόμενες θέσεις, ενώ o πρωτάρης Esteban Ocon με τη Manor πέτυχε τον πρώτο του τερματισμό στην F1, αν και 2 γύρους πίσω, στην 18η θέση. Η κακοτυχία του Daniil Kvyat συνεχίστηκε καθώς ο ίδιος αποσύρθηκε στον 36ο γύρο, ενώ ο Pascal Wehrlein είχε εγκαταλείψει 8 γύρους νωρίτερα. Οι Jolyon Palmer και Felipe Nasr εγκατέλειψαν αμφότεροι πρόωρα, μετά το μπλέξιμο στον 2ο γύρο. Παλεύοντας για τη θέση, ο Nasr φάνηκε να προσπαθεί να περάσει τον Palmer στην έξοδο της στροφής 2 και οι δυο τους ήρθαν σε επαφή και εγκατέλειψαν λίγο αργότερα, αν και ο Nasr έπρεπε σύντομα να επιστρέψει στον αγώνα για να εξυπηρετήσει μια ποινή διέλευσης από τα pits 5’’, οπότε δεν θα μεταφερόταν στον επόμενο αγώνα.
 
 
Αποτελέσματα
1. Nico Rosberg (Mercedes) 1.17’28’’019, 2. Lewis Hamilton (Mercedes) +15’’070, 3. Sebastian Vettel (Ferrari) +20’’990, 4. Kimi Raikkonen (Ferrari) +27’’561, 5. Daniel Ricciardo (Red Bull) +45’’295, 6. Valtteri Bottas (Williams) +51’’015, 7. Max Verstappen (Red Bull) +54’’236, 8. Sergio Perez (Force India) +1’04’’954, 9. Felipe Massa (Williams) +1’05’’617, 10. Nico Hulkenberg (Force India) +1’18’’656.
 
Βαθμολογία Οδηγών
1. Hamilton 250, 2. Rosberg 248, 3. Ricciardo 161, 4. Vettel 143, 5. Raikkonen 136, 6. Verstappen 121, 7. Bottas 70, 8. Perez 62, 9. Hulkenberg 45, 10. Massa 41, 11. Alonso 30, 12. Sainz Jr. 30, 13. Grosjean 28, 14. Kvyat 23, 15. Button 17, 16. Magnussen 6, 17. Wehrlein 1, 18. Vandoorne 1.
 
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Mercedes 498, 2. Red Bull 290, 3. Ferrari 279, 4. Williams 111, 5. Force India 108. 6. McLaren 48, 7. Toro Rosso 45, 8. Haas F1 28, 9. Renault 6, 10. Manor 1.
 
 
ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ
Λίγες ήταν οι συγκινήσεις στη θρυλική και ταχύτατη Monza. 1-2 για τις Mercedes, με το ζόρι η Ferrari στο βάθρο, χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας, ελάχιστες μάχες κατάταξης για την βαθμολογούμενη 10άδα, αλλαγές θέσεων στον αγώνα μέσω της στρατηγικής των pits stop και στο τέλος, για άλλη μια φορά, αποτελέσματα ρουτίνας. Ο αγώνας ήταν μεν ταχύτατος, είχε αυτό που χαρακτηρίζει την μοναδική Monza, αλλά όταν το ενδιαφέρον μας επικεντρώνεται στον ταχύτερο γύρο του αγώνα από τον 14ο στην κατάταξη Alonso, ανάμεσα σε 18 τερματίσαντες, τι να πει κανείς; Ας ελπίσουμε σε μεγαλύτερο θέαμα και περισσότερες συγκινήσεις στα επόμενα 7 Grand Prix που απομένουν, μέχρι να ολοκληρωθεί και η σεζόν του 2016, εν όψει του 2017, με τους νέους κανονισμούς.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 05/09/2016, 03:09 μμ.)


Ο Nico Rosberg πανηγυρίζει την 1η νίκη της καριέρας του στη Monza
Ο Nico Rosberg πανηγυρίζει την 1η νίκη της καριέρας του στη Monza
Sebastian Vettel - Ferrari
Sebastian Vettel - Ferrari
Daniel Ricciardo - Red Bull
Daniel Ricciardo - Red Bull
Λίγο μετά την εκκίνηση του αγώνα
Λίγο μετά την εκκίνηση του αγώνα
Το βάθρο των νικητών
Το βάθρο των νικητών
Συνωστισμός στις πίσω θέσεις μετά την εκκίνηση
Συνωστισμός στις πίσω θέσεις μετά την εκκίνηση
Παραδοσιακά μοναδικό το κοινό στη Monza
Παραδοσιακά μοναδικό το κοινό στη Monza
Φόρος τιμής για τα θύματα του σεισμού στην Ιταλία
Φόρος τιμής για τα θύματα του σεισμού στην Ιταλία

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mitsubishi
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΙΟΥΛΜΠΑΛΟΓΛΟΥ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
(Τοποθετήσεις συστημάτων υγραερίου αυτοκίνησης)
Τατοΐου 64, 144 51 Μεταμόρφωση Αττικής
Τηλ.: +302102817216, +302102827157, Fax: +302102825539
E-mail: r64lou@otenet.gr, Website: www.r64lou.gr
 
Χρήσιμα